djzuk Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Witam Mam problem z moją B5 1.8T AEB. Rocznik 95, przebieg 80500km, gaz STAG od 15000km. Autko muli, faluje na wolnych na zimnym, po zapaleniu potrafi zmulić i zgasnąć na benzynie. Na ciepłym silniku na lpg śmiga dosyć dobrze (czasem zdarza mu się zamulić ok 2500-3000obr, powyżej idzie dosyć dobrze, aczkolwiek nie czuć tych 150KM), natomiast na benzynie muli praktycznie cały czas (najlepiej chodzi po odpięciu klemy i jazdy bez lpg). Logi na gazie: http://vaglog.pl/log_215277.html Logi na benzynie: http://vaglog.pl/log_215278.html Błędów brak, poza jednym 00561 (pewnie pojawił się wtedy gdy nie bardzo szarpie przy jeździe na zimnym na benzynie). Na moje niefachowe oko, lambda coś świruje. Proszę o pomoc.
Łukasz13 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Możliwe że lpg rozjeżdza CI adaptacje sterownika, zdejmij na chwile kleme i od razu zrób logi na pb.
djzuk Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 Możliwe że lpg rozjeżdza CI adaptacje sterownika, zdejmij na chwile kleme i od razu zrób logi na pb. Logi po odpięciu klemy: - benzyna: http://vaglog.pl/log_215289.html - lpg: http://vaglog.pl/log_215290.html
Łukasz13 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Po kasowaniu adaptacji logi wyglądają o wiele lepiej, chyba jest to odczuwalne w jeżdzie? na pb jest jakieś zawahanie przy 2,5-3 tyś obr a dalej w miare poprawnie, na lpg tez wygląda całkiem nieźle, pewnie na lpg trzeba dostroić niskie i średnie obciązenia żeby nie rozjeżdzało adaptacji sterownika.
djzuk Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 Po kasowaniu adaptacji logi wyglądają o wiele lepiej, chyba jest to odczuwalne w jeżdzie? na pb jest jakieś zawahanie przy 2,5-3 tyś obr a dalej w miare poprawnie, na lpg tez wygląda całkiem nieźle, pewnie na lpg trzeba dostroić niskie i średnie obciązenia żeby nie rozjeżdzało adaptacji sterownika.Dokładnie tak:) w pon powymieniam wszystkie filtry, odepne kleme, pojeżdżę z 50km na benzynie i pojadę na regulację dam znak co i jakPozdro
pioteros Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Dziura w dolocie albo odmie, z czasem korekty ci się rozjezdzaja i jest jak jest, sprawdź wszystkie rury i węże pod kolektorem ssacym
djzuk Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 Dziś zacząłem rozbierać po kolei dolot, począwszy od filtra powietrza i tu juz znalazłem pierwszy problem. Gumowa rura wychodzaca z pokrywy filtra powietrza byla podwinięta od dołu, być może to będzie rozwiązaniem problemu. Będę też jutro zakładał wskaźnik doładowania turbo, gdzie najlepiej się wpiąć? Jakie podciśnienie na jałowym, a jakie ciśnienie podczas jazdy powinien wskazywać?
pioteros Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 -0.8 na jalowym srednio powinno byc, pelen but 0.6b do okolo 5tys obrotow potem powinno spadac
djzuk Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) A gdzie się wpiąć? W wężyk idący do dv wepnę się trójnikiem, będzie ok? Edytowane 3 Maja 2015 przez djzuk
simonJVC Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 kolego i jak tam ciśnienie ? ile masz ? bo porównuje swoje logi do twoich i mam bardzo podobne.. ale nie wiem właśnie ile u mnie jest.. przymierzam się do zakupu turbo boosta ale na razie mi nie wychodzi..
pioteros Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 bez tego w AEB ani rusz tak naprawde bo inaczej nei sprawdzicie czy dobrze dmucha
simonJVC Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 no wiem właśnie a w logach niestety w AEB tego się nie sprawdzi..:-/ a jak jest np 0,3 to co wtedy ?
pioteros Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 tryb awaryjny, n75 albo przeplywka najczesciej
djzuk Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 Mam 0,5-0,6 bar, więc ok. Znalazłem tylko jedną nieszczelnośc, zaraz przy filtrze była podwinieta nta gruba rura. Poprawilem, wymienilem profilaktycznie wężyki podciśnień oraz zawór DV (na oryginał) i zaraz po zapięciu klemy szedł super, równo, szybko, no super. Niestety jechalem teraz trasę do Olsztyna i spowrotem i już po kilkudziesięciu km zaczeło go trochę mulić na lpg a na benzynie szarpać, a co gorsze jak go zgaszę na lpg to bardzo trudno jest go potem odpalić, jakby paliwa nie dostawał. Wybieram sie jutro do gaziarzy, bo podejrzewam, że instalacja jest za ubogo ustawiona i komp swiruje:/ co na ten tenat myślicie?
simonJVC Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 ja tak miałem kiedyś że jak zgasiłem i zaraz chciałem uruchomić silnik to musiałem dłuuugo kręcić bo wtryski gaz mi przepuszczały i odpalałem na gazie i benzynie..i się zalewał..
djzuk Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 Niestety (albo stety) raczej wtryski odpadają, bo co by do tego miała poprawa po odpieciu klemy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się