lukaszooo Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Po polsku statyczne 01. druga kolumna, auto rozgrzane i wszystkie odbiorniki pradu wyłaczone.
tommyy Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Po polsku statyczne 01. druga kolumna, auto rozgrzane i wszystkie odbiorniki pradu wyłaczone. Dzięki za podpowiedź. Jaka ma być wartość ustawiona?? Jaką zalecacie i co ona zmienia?? Ma być miedzy 3-9?? I starać się ustawić na około 3?? Edytowane 24 Maja 2015 przez tommyy
lukaszooo Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Zgadza sie ok 3.2 im wartość wieksza dawka jest mniejsza i przy ok 4 auto jest ospałe ale oszczędne i miekko pracuje. Im niższa wartość dawka większa a auto zrywniejsze i delikatnie twardziej pracuje.
tommyy Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 Witam, sorki za długa przerwę ale nie miałem czasu... Wstawiam logi wszystkie statyczne - i w między czasie musiałem zregenerować turbo STATYCZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_220038.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_220039.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_220040.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_220041.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_220042.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_220043.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_220044.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_220045.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_220046.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_220047.html Jeżeli można to rzućcie okiem i proszę o opinie, czy wszystko pasuje
lukaszooo Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Ze statycznych wiele sie nie zobaczy, N75 i N18 działają, dawke paliwa masz ubogą bo ok 4,0 mógł bys potestować i zejsc na 3.0, zrób dynamiczne 3,7,8,10,11, i BS 00 Co do regeneracji to podaj cene porównamy z warszawskimi stawkami.
tommyy Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 Oki, postaram się zrobić Regeneracja turbo 800,00 zł z nową gruszką - gwarancja rok czasu. Diagnoza zapieczone kierownice, zastana gruszka rozwalane łopatki
lukaszooo Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Czyli cena ogólnopolska to 800zł i rok gwarancji bez limitu kilometrów.
tommyy Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 Witam, wrzucam logi dynamiczne - oceńcie i proszę o opinie ... http://vaglog.pl/log_221990.html http://vaglog.pl/log_221991.html http://vaglog.pl/log_221992.html http://vaglog.pl/log_221993.html http://vaglog.pl/log_221994.html http://vaglog.pl/log_221995.html
lukaszooo Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Grupy które logowałeś nie obrazują praktycznie nic czyli robiłes nie te grupy które potrzeba. Z tego co wstawiłes to przepływka mierzy złe.
tommyy Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) Grupy które logowałeś nie obrazują praktycznie nic czyli robiłes nie te grupy które potrzeba. Z tego co wstawiłes to przepływka mierzy złe. Czyli mam zrobić MB 3,7,8,10,11 ?? BS 000 nie mogę zrobić bo wywala ERROR ? Co może być nie tak ?? Edytowane 21 Czerwca 2015 przez tommyy
lukaszooo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Statycznie, 0,1,3,7,8,10,13 Bs 00,3,11 Dynamicznie 3,7,8,10,11,13 Dlaczego 00 bs nie idzie nie wiem, tdi timing się uruchamia ??
tommyy Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) TIMING się uruchamia... BS robić statycznie czy dynamicznie ? Statycznie robić MB i dynamicznie robić MB ?? Edytowane 21 Czerwca 2015 przez tommyy
lukaszooo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Czyli musisz zacząc od przeczytania tego wątku, wszystko jest opisane krok po kroku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/
tommyy Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Czyli musisz zacząc od przeczytania tego wątku, wszystko jest opisane krok po kroku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/ Czyli dla pewności : MB statycznie i dynamicznie - te bloki które podałeś, oraz BS statycznie i powinno być oki ?? Sorki za zawracanie gitary ale to moje pierwsze logi
lukaszooo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Domyśliłem sie jesli zrobisz tak jak napisałes bedzie ok, niektórzy chcą wiecej grup ale ja robie te które ci podałem.
tommyy Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_222079.html http://vaglog.pl/log_222080.html http://vaglog.pl/log_222081.html http://vaglog.pl/log_222082.html http://vaglog.pl/log_222083.html http://vaglog.pl/log_222084.html statyczne: http://vaglog.pl/log_222086.html http://vaglog.pl/log_222087.html http://vaglog.pl/log_222088.html http://vaglog.pl/log_222089.html http://vaglog.pl/log_222090.html http://vaglog.pl/log_222091.html http://vaglog.pl/log_222092.html BS: http://vaglog.pl/log_222093.html http://vaglog.pl/log_222094.html http://vaglog.pl/log_222095.html http://vaglog.pl/log_222096.html Mam nadzieję, że zrobiłem wszystko dobrze
lukaszooo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Przepływka za mało mierzy a dodatkowo daje niskie ograniczenie dymienia (spróbuj przeczyścić) turbo późno wstaje i ogólnie nie domaga albo kierownice sie zacinają albo nieszczelność podcisnienia, dawka paliwa 3.0 czyli ok, korekcje ok, kąt wtrysku ok 57 czyli ok, egr działa, N75 tez działa i kierownice nie stoją dęba. Ogolnie problem jest z przepływką i turbiną
tommyy Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Przepływka za mało mierzy a dodatkowo daje niskie ograniczenie dymienia (spróbuj przeczyścić) turbo późno wstaje i ogólnie nie domaga albo kierownice sie zacinają albo nieszczelność podcisnienia, dawka paliwa 3.0 czyli ok, korekcje ok, kąt wtrysku ok 57 czyli ok, egr działa, N75 tez działa i kierownice nie stoją dęba. Ogolnie problem jest z przepływką i turbiną Dziwne bo turbo po regeneracji Zobaczę na nieszczelności - gdzie ich szukać ? Przepływkę przeczyszczę i zobaczymy co będzie dalej...
lukaszooo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Na całym dolocie i układzie podciśnienia. Turbo miałes regenerowane ale sterowania zapewne nikt nie sprawdzał czyli ktos bez pojecia oddał turbo do regeneracji a problem lezał w zupełnie czyms innym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się