Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż GTB1756VK z 2.7TDI do Audi A4 B6 2.5 TDI BCZ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeryłem cały temat i nadal mam pytanie, posiadam AKE z pompą J czyli zablokowana. Ale pompa została zregenerowana i mam nową elektronikę, czy nadal jest zblokowana czy blokada jest tylko w fabrycznej?

Opublikowano

Czyli dać sobie spokój i cieszyć się tym co mam, dzięki za odpowiedź

Opublikowano

Są ludzie którzy ogarniaja to żeby odblokować i zrobić soft.. Sam się dowiadywalem.

Opublikowano

A jak wygląda sprawa z włożeniem GTB2260VKLR ? Nie chciał bym jakiś wyższych podstawek tylko najlepiej pewnie przyspawanie do ori kolektora. Montował ktoś ją u Siebie ?

Opublikowano

Odgrzewam kotlecika..mam ake 180ps i vp44 ..mapa na 200ps chodzi po glowie.

Jezdzi ktos z pomodzonym 2.5?

Opublikowano

Jeżeli pompa wtryskowa jest w dobrym stanie to możesz liczyć, że poda paliwa na te ~200 koni. 

Opublikowano (edytowane)

zapodajcie kogoś kto chociaż na te 200KM podciągnie. Tyle by mi wystarczyło w sumie ?

Edytowane przez panki888
Opublikowano (edytowane)
W dniu 26.10.2018 o 17:45, majkel_majki napisał:

Jeżeli pompa wtryskowa jest w dobrym stanie to możesz liczyć, że poda paliwa na te ~200 koni. 

Pompa w ake chyba  od 09.2001 była montowana 106L moje ake to 2002 rok.. nią można  podkręcić 2.5 do ponad 200 PS. Na więcej nie pozwolą wtryski w ake. Ciekawe czy wtryski w Bau są takie same jak w AKE czy inne. Znajomy w bau ma pompę też 106L taka jaka jest  a4 b6 ake  od 09.2001.Softem zrobił na 215 PS swoje bau. Na więcej mocy  szkoda pompy wtryskowej więc wrzucanie wtrysków dsla143p970 chyba od iveco to rozwiązanie na więcej niż 200/215ps ale kosztem pompy i seryjnego turbo. Po 10 tym robię diagnostykę /logi czy pompa, turbo I wtryski są w conajmniej dobrym stanie i dopiero wtedy jak będzie wszystko ok to robimy lub nie soft. Dlaczego niektórzy po sofcie mieli 7 czy 10 PS przyrostu tylko?.. bo ich turbo pompa lub wtryski  były w słabym stanie więc i przyrost taki jak i te części.. proste. 

Edytowane przez Waldek100581
Opublikowano

BAU ma dokładnie te same wtryskiwacze co AKE po 09.2001.

Opublikowano

Witam.
Jestem na etapie modów swojego AKNa. Aktualnie mam mapę na ponad 190PS. Brak hamowni pod ręką, więc +-.

Kupiłem Turbinę GTB1756VK z 2.7tdi wraz z kolektorami i widzę że to siada ładnie w całości. Kwestia tylko przerobienia spływu oleju z turbo. Stanąłem na etapie dołożenia gruszki. Poszukuję cięgna od czego pasuje. Wiem że początek sztangi trzeba przyspawać z ori ramienia sterownika elektronicznego którego nie mam. Kupiłem samo turbo za dużą flaszkę od kolegi co rozbiera klekoty. 
Poradzi ktoś jak to teraz poskładać ? Zarówno turbina z 2.5 jak i z 2.7 jest rozebrana.

Opublikowano
W dniu 28.03.2019 o 17:05, emanuel33 napisał:

Kupiłem Turbinę GTB1756VK z 2.7tdi wraz z kolektorami i widzę że to siada ładnie w całości. Kwestia tylko przerobienia spływu oleju z turbo. Stanąłem na etapie dołożenia gruszki. Poszukuję cięgna od czego pasuje. Wiem że początek sztangi trzeba przyspawać z ori ramienia sterownika elektronicznego którego nie mam. Kupiłem samo turbo za dużą flaszkę od kolegi co rozbiera klekoty. 
Poradzi ktoś jak to teraz poskładać ? Zarówno turbina z 2.5 jak i z 2.7 jest rozebrana.

w życiu Ci się nudzi że czas i kasę marnujesz ?

Opublikowano

Szkoda by mi był na 1.9 ale nie ma V-ke.

Opublikowano
8 godzin temu, emanuel33 napisał:

Szkoda by mi był na 1.9 ale nie ma V-ke.

Vka jeszcze sporo pochłonie kasy, guru tuningu 2,5 pożegnał swoje B5 z fajnym wynikiem, teraz kolejny raz bierze sie za 2,5

https://www.facebook.com/Kingdieselracing/

 

Opublikowano

Znam temat gościa. Oglądałem filmiki. Aż tak grubo nie zamierzam iść.

Opublikowano
W dniu 2.04.2019 o 06:08, emanuel33 napisał:

Szkoda by mi był na 1.9 ale nie ma V-ke.

Tylko że te 1,9 to Cie przegonią a Ty marnujesz energię na swap małego trubo dla placebo czy po co ? bo nie rozumiem.

Opublikowano

Jestem ciekaw które 1.9 bo jakoś żadnego nie znam co bez grubych modów ma 220PS. Zwłaszcza że miałem 1.9 i to w różnej mocy i nie dość że drażni ucho ten dźwięk to i nie jedzie. Włącznie ze 130 zrobiona na 150ps.

V-ka chociaż ma dźwięk V-ki i bardzo dobra elastyczność i fabrycznie skrzynię 6. Mam 2 auta z tym silnikiem i jakoś nie przekonasz mnie do swojej racji.

Opublikowano (edytowane)

Mój MK4 opierdzielał 300konne ASB w A4 i wcale nie był takim kozakiem. Wiele 1.9 miało skrzynie 6 fabrycznie.

2.5 koło "v'ki nie stało, fajny dźwięk z V6 tdi mają dopiero motory w B8. Wolę lżejsze i tańsze 1,9 sorry. Masz 2.5 spoko, ale chyba nie ta wersja silnika i nie takie mody... GTB17 to strzał w kolano.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Aktualnie zakupiłem inne turbo do tego projektu a GTB17 jest wystawione na handel.
Co do 2.5 to mam nieograniczony dostęp do części w cenie złomu i na chwilę obecną za 450zł mam 216KM ze 150PS. W jakim 1.9 za taką kasę mogę mieć taką moc ? Jaki by nie był dźwięk tej V-ki to zawsze to nie są bociany jak w 1,9. Mam 1.9 w bliskiej rodzinie które serwuje. Zarówno 75 PS. 110 PS i 130PS.

Latam też czasem V-kami w benzynie i zarówno 2.6 jak i 2.8 i zważywszy że to klekot to nie zgodzę się z Tobą. B8 to przepaść w stosunku do tak starej konstrukcji, więc nie ma co ich porównywać.

Opublikowano

akurat najlepszy dźwięk z 1.9 miały 101, najmniej "klepały" ale taki ASZ po kastracji traci charakterystyczny dźwięk dla diesla.  ARL jak zdrowy samym softem robisz pod 200ps.

Jak dłubać 2.5 to BAU/BDG, w AKN chyba bym się nie bawił (wszystkie które znam zdechły), nawet dźwięk silnika jest inny (lepszy).

Co do turbo to bardzo dobra decyzja.

wystarczy ofa, powodzenia w modach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...