szczuraz Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Artur a płukałeś swoje icki ? Kierownice powietrza masz całe ?
Arturoo Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Tak , kierownice są całe . Płukane były co roku przed latem ... dużo w nich nie było ale płukałam. Edytowane 2 Stycznia 2017 przez Arturoo
majkel_majki Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Niestety, AKE w serii na fabrycznych IC'kach puchnie jak jest ciepło. Podczas normalnej jazdy tego nie czuć, ale jak się idzie pełnym ogniem to traci wigor. Jeździłem tym na Ringu latem, temperatura powietrza była 30 stopni i już po drugim okrążeniu był słabszy, coolery zgrzane i konieczna jedna runda na wychłodzenie. Kierownice powietrza całe, a ic myte w maju. Nie wiem jak będzie po programie, teraz są 204 km i przy tych temperaturach na ulicy ok, czekam do lata.
slawinio Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 A moje BDG tylko po zmiane pompy i wtryskow na te od AKE ma 180 km bez zadnych cipow. Moim zdaniem lepiej miec zdrową i zadbaną mocną serie , niz jakies kombinacje z chipami gdzie duzych roznic w przyroscie nie ma.
slawinio Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Mylisz sie Kolego W ktorej kwestii? ;-) Edytowane 4 Stycznia 2017 przez slawinio
Arturoo Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Mylisz sie Kolego W ktorej kwestii? ;-)Każda korekta serii uelastycznia prace ... nawet jak pacjent to 2,5
misiek95 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Artur co do FMIC z C5 to mam taki na stanie i po przymiarkach słabo to widze. Trzeba by przespawać plastikowe króćce żeby były na tej samej wyokości, bo jeden celuje prosto w lampe.
Arturoo Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Liczyłem na inną odpowiedź , ale dzięki za info A coś nie seryjnego jakby chcieć założyć ? Ponoć belka jest problemem znowu .
majkel_majki Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Co 204 kuce bez programu? Nie wiem jak będzie puchł w lato teraz jak jest 204 km, ma się rozumieć FMIC to jest trudny temat, bez cięcia nic wyższego niż 14-15 cm nie wejdzie. IC o wymiarach 550X140X65 powinien wejść bez cięcia belki, ale licząc jego powierzchnię to jest niemalże identyczna z powierzchnią dwóch fabrycznych coolerów. Jeżeli rdzeń takiego fmica nie jest bardziej wydajny to jest to sztuka dla sztuki. Edytowane 5 Stycznia 2017 przez majkel_majki
marcin4x4 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 ma mniejszy litraż i stawia większy opór, SMIC z boku są puste.
majkel_majki Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 ma mniejszy litraż i stawia większy opór, SMIC z boku są puste. Czyli taki fmic jest do bani. Na to wygląda, że bez grubszego dłubania nic sensownego nie ma.
marcin4x4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Jeśli coś z tego ma być szukaj zestawów dedykowanych lub seryjnych chłodnic z nowszych aut, Wiele z nich ma taką samą szerokość i wysokość ale jest zdecydowanie grubsza więc lepsza przepustowość i litraż. Na forum widziałem że montują 180 lekko pod skosem i się mieści.. jak. bladego pojęcia nie mam. Edytowane 6 Stycznia 2017 przez marcin4x4
lunatic Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Bez programu masz 204 masz wykres z hamowni bo nie wierze w te 204 bez programu. Ja mam dwa wstawione od s4 plus wtryski wieksze i inna turbina i nic nie puchnie. Edytowane 7 Stycznia 2017 przez lunatic
majkel_majki Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Bez programu masz 204 masz wykres z hamowni bo nie wierze w te 204 bez programu. Ja mam dwa wstawione od s4 plus wtryski wieksze i inna turbina i nic nie puchnie. Chłopie, czytaj co napisałem bo drążysz temat bez sensu. Jest program na 204 konie, z ABT. Rozumiem, że te coolery z S4 są większe grubsze niż nasze seryjne?
slawinio Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Bez programu masz 204 masz wykres z hamowni bo nie wierze w te 204 bez programu. Ja mam dwa wstawione od s4 plus wtryski wieksze i inna turbina i nic nie puchnie. Chłopie, czytaj co napisałem bo drążysz temat bez sensu. Jest program na 204 konie, z ABT. Rozumiem, że te coolery z S4 są większe grubsze niż nasze seryjne? Zalozyles sterownik ecu z chipem z ABT? Czy miales go juz seryjnie?
slawinio Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Założyłem z innego auta. I jak to smiga ? Czuc roznice w porownaniu z seryjnym AKE? Jestes zadowolony?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się