dawid6693 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Witam. Pokazał mi się błąd na zegarach więc podłączyłem kompa i wyskoczyły:16496 Czujnik IAT - Temp. wysoka - obwód niski - G42 17700 Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermitten Wymieniłem czujnik temperatury powietrza w kolektorze i nic. Temperatura silnika cały czas na 90st. Czego mam szukać i co wymienić? 1
bin85 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Sprawdź wtyczkę może zabrudzone styki bądź przerwa w przewodach. Drugi błąd dotyczy grzałki termostatu, obwód otwarty czyli wskazywało by to na jej przepalenie Sprawdzanie termostatu free photo hosting Edytowane 19 Maja 2015 przez bin85
dawid6693 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Opublikowano 19 Maja 2015 Ale ten bląd 16494 na bank dotyczy tego czujnika ktory zostal wymieniony i jego przewodu? Czy moze powstac jeszcze z jakiegos innego powodu? Wysłane z mojego SM-T211 przy użyciu Tapatalka
bin85 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Tak, czujnik G42 to ten w kolektorze dolotowym
dawid6693 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2015 Czujnik wymieniony kostka sprawdzona kable też są OK. Błąd wyskakuje od razu. Skasuje i wejdę w błędy i już jest ;/ czego to jeszcze może być wina?
Wizard Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, wlasnie mam podobny problem, wymienilem czujnik, sprawdzilem kable i jest przejscie. wymienilem nawet przeplywke przy okazji bo mialem w drugim sprawnym samochodzie ale blad wyrzuca natychmiast. Czujnik przelozony z innego auta a w drugim zamontoway nowy. Chcialem dodac ze wtyczki byly podlaczone odwrotnie, wtyczka od czujnika wody byla wpieta do czujnika od temperatury powietrza w kolektorze a od czujnika temperatury do czujnika od wody. Pozdrawiam Edytowane 24 Czerwca 2015 przez Wizard
GRESTA88 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Hej podłączę się mam taki błąd 17700 Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermitten Jak sprawdzę kable i wtyczkę i będzie ok a błąd dalej będzie się pojawiał wymianiać termostat ? Dodam ze nie za obserwowałem żadnych objawów co do temperatury 90s jest czy w mieście czy na autostradzie
bin85 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Możesz dla potwierdzenia zmierzyć rezystancję grzałki - wartość wymagana: 14 … 16 Ω przy 25°C według błędu który masz to powinna być przerwa o ile wiązka i wtyczka będą ok
GRESTA88 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 sprawdzając miernikiem w tym miejscu (środkowe kółeczko) to jest ten czujnik ?
GRESTA88 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 To możliwe ze mam na nim 28 Ω ? przy temp cieczy 28 stopni ?
bin85 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Niestety trudno powiedzieć jaka jest charakterystyka rezystancji względem temperatury, zmierz może jeszcze pod wieczór jak się ochłodzi,
GRESTA88 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 no trudne to będzie mam teraz 38S w cieniu jak się ochłodzi to będzie ciemno. dodam że błąd pojawia się sporadycznie np dziś skasowałem przejechałem 20km i go nie ma.
Grzesiek72 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Hej podłączę się mam taki błąd 17700 Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermitten Jak sprawdzę kable i wtyczkę i będzie ok a błąd dalej będzie się pojawiał wymianiać termostat ? Dodam ze nie za obserwowałem żadnych objawów co do temperatury 90s jest czy w mieście czy na autostradzie A czy wiatraki wlaczaja sie przy odpalaniu auta?
GRESTA88 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Po odpaleniu zimnego auta (bez kimy) nie jak się nagrzeje to włącza się 1 bieg. Temperaturę mierzyłem podczas jazdy w silniku w bloku 001 oscyluje w granicach 88-95 stopni 95 jazda po mieście (temp zewnętrzna 38 w cieniu) ok 88s szybka jazda autostradą Można wymienić sam czujnik w termostacie ktoś wie jakie on ma oznaczenie w 1.8T BFB ?
kawowy19 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 nie mozna samego bo jest on chyba zalany na stale czy jakos tak. Poszukaj na forum był temat chyba jak naprawic ta grzalke
GRESTA88 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Zmieniłem termostat wszystko działa błędu już nie ma. Czujnik (niektórzy piszą grzałka ale czemu to nie wiem) w termostacie jest raczej nie wymienny niby jest tam zawleczka ale jest czymś zalane i bez wyrwania nie wyjdzie a reszta i tak zostaje w środku.
bin85 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Zmieniłem termostat wszystko działa błędu już nie ma. Czujnik (niektórzy piszą grzałka ale czemu to nie wiem) w termostacie jest raczej nie wymienny niby jest tam zawleczka ale jest czymś zalane i bez wyrwania nie wyjdzie a reszta i tak zostaje w środku. Bo to jest grzałka a nie czujnik
tomeks80 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 (edytowane) witam mam taki sam błąd grzałki termostat czy można z takim błędem jeździć czy nie ? tempetatura silnika trzyma 90 bez różnicy czy miasto czy trasa błąd tylko po podłączeniu vaga. Edytowane 8 Lipca 2015 przez tomeks80
GRESTA88 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 miałem tak samo zrobiłem z 2tyś km nic się nie działo. Wydaje mi się ze tylko wentylator nie załączał się prawidłowo ale jak włączysz klimę to chodzi zawsze. wymiana to max 2h termostat oryginalny dałem 180zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się