Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 [AWX] by MichałA4, RNS-E, EIBACH SPORTLINE,RS4 19"9JET29, MULTI KIERA TT


MichałA4

Rekomendowane odpowiedzi

Jak robisz remont to daj odraz mocnijsze śruby do głowicy z silnika ARL


A pokrywe zaworów dlaczego dajesz nową? Był problem z odmą w starej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby są już przygotowane i czekają aż głowica wróci z serwisu, co do pokrywy to właśnie z odmą miałem duży problem, więcej oleju lało się przez odmę do dolotu niż spod wydmuchanej uszczelki głowicy, postanowiłem zaryzykować i szarpnąłem się na nową zobaczymy czy coś to pomoże .... :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno pytanie. Jak wy to robicie, że wkładacie 9J et29 i jest ok :-) Ja mam 8,5J et42 i sie przejmuje że troche za szeroko z przodu ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he ;) musisz poruszać się w dwóch płaszczyznach, razem z szerszym kołem musisz niżej posadzić auto, wtedy felga wchodzi w nadkole.

Ale przód przy et 29 chocbys nie wiem jak się starał będzie na styk dopiero jak auto siądzie nisko jakoś to wygląda ;)

Swoją drogą auto już poskladane jeździ i ma się dobrze pierwsze km za mną może jutro skrobne coś więcej i zrobię fotki wymienionych fantów...

:kwasny:

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze że powróciła do żywych :D Letni setup kiedy zakładasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to to :wink: przyznam szczerze że się już zaczynałem o nią martwić :decayed: , ale najważniejsze że się chłopaki spisali i wszystko chodzi aż miło, klepie miękko, nie ma dudnienia z puchy filtra poprostu jest git :wink: ,

Letni setup planuję wrzucić może na początku kwietnia, wszystko zależy od pogody, u nas jeszcze wczoraj śnieg leżał dziś już słońce tak że nie wiadomo jak do tematu podejść :grin:

......a dwie opony jeszcze muszę kupić bo załatwiłem w zeszłym sezonie jedną :facepalm:

Przy okazji remontu zaślepienia doczekał się EGR:

AT_EGR_55_3.jpg
wpadły takie zaślepki:
zaslepka_55.jpg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Palemka znów odbiła :decayed: a poważnie zegar radiowy uruchomiony, wystarczyło odpowiednie kodowanie i mamy taki oto efekt:

DSC_0754_1.jpg

i samo kodowanie:

Adres 17 - Instruments

10 - Adaptacja --> kanał 19

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"
1 - Needle already active at 'Ignition on'
2 - Scale already active at 'Ignition on'
3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)
1 - Level 1 and 2

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1
1 - Highline without DIS
2 - DIS 2


xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive
1 - Display and Illumination active

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active
1 - Remote Clock active


Auto już na dobre wróciło do żywych :naughty: pozostało już tylko ogarnąć osłony silnika, żeby nie było zbyt miło to jeszcze po wszystkim musiałem wymienić króciec płynu chłodzącego znajdujący się z tyłu silnika, :facepalm: tak to teraz wygląda:

20160325_201157.jpg
a tu moja nowa zabawka :decayed: pamięta ktoś jeszcze takie cudo :naughty:
20160330_205616.jpg
Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robota na pierwszy rzut oka zrobiona estetycznie a co do MZ-tki to gdzieś ty ją dorwał w takim ładnym stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o żesz ty mz-tka :kox: miałem kiedys tropika ale to jeszcze inna epoka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wyciekow trochę było, a żeby się do nich dobrać silnik musiał trafić pod myjke bo nie wiadomo było skąd co leci :) Tak że jeszcze jakiś czas będzie się tak pszczyl ;)

Z motorkiem to długa historia, ale w dużym skrócie udało mi się go kupić z ośrodka szkolenia kierowców, jest w stanie idealnym nawet jest ori lakier pali od pierwszego kopa, no i przelotu ma.... 2000 tys km ;)

o żesz ty mz-tka :kox: miałem kiedys tropika ale to jeszcze inna epoka :decayed:

Tropic też mi się kiedyś przewina ale to było wieki temu ;)

He he ale tej 150 nie mogłem odpuścić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra wczoraj wysypał mi się jeden wtrysk :facepalm: więc auto znów uziemione, a wtryski dziś poszły do regeneracji. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MZ to bardziej zabawka na czas gdy zawitam do domu, na razie wypożyczyłem bawarkę od szwagra żeby jakoś się przemieszczać :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobisz i bedzie super tez sie musze za swoja zabrac bo jak moja stanie to lepiej bedzie motor wymienic odpukac puki co dokonczyłem ryj mojej czarnej jeszcze tylko lotka , wymienic listwy s-line na s4 i mysle nad 19 potem sie zobaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie praktycznie przez 4 lata omijały jakiekolwiek naprawy motorowni, a w tym roku normalnie wysyp :decayed: mam nadzieję że to już będzie koniec na jakiś czas bo mój budżet tego nie wytrzyma, a kasa musi się zgadzać :grin: , jedyne co zdążyłem zrobić przez tą chwilę po naprawie głowicy to wrzucić letnie koło, na montaż czekają też hemple 320- trzeba je tylko w jakiś ładny kolorek prysnąć oraz kilka innych mniej znaczących zabawek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po długich bataliach z wtryskami auto wróciło do żywych, dziś na szybko sprawdziłem jeszcze korekcję i na wszystkich są one równe 0.0 więc jest super, pierwsze spostrzeżenia są takie że auto jest wyraźnie mocniejsze ciągnie równo na każdym biegu i to tak że do 4-ki wyrywa kierownicę z rąk :decayed: kolejnym plusem jest totalny brak dymka - i to mnie martwi :eusathink: ponoć to diesel :decayed:

Z nowych rzeczy to wpadła również nowa chłodnica klimatyzacji, stara miała więcej dziur niż ser szwajcarski , na sam koniec silniczek dostał nowy olej VALVOLINE synpower EXTREME MST 5W40 oraz CERATEC-a od LM.

Jak się ogarnę ze wszystkim to zrobię kilka fotek rzeczy które ogarnąłem może tez wpadnie zdjęcie z letnim setup-em, który w końcu siedzi na aucie.


O załapałem się na foto :decayed: :

https://www.facebook.com/AudiSpotWwa/photos/pb.737367523026872.-2207520000.1461788928./971183299645292/?type=3&theater

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...