ThePanKot Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Pany mam problem na przeglądzie zauwżyłem że prawy uszczelniacz w dyferencjale zaczyna się pocić nigdzie nie moge znaleźć wymiaru tego simera moze ktoś już wymieniał ? Z góry dzięki za pomoc
Hezen Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Pisz do uzytkownika "Dev", opisz problem oraz o jaki dyfer chodzi i miej nadzieje że będzie wiedział Wysłane z mojego GT-I9100
bialy986 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Jeśli chodzi Ci o uszczelniacz wału to on ma numer: 016409399B 45x60x8. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
ThePanKot Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Opublikowano 21 Maja 2015 uszczelniacz wału jest ok cieknie mi z prawej półosi i chyba niestety jak nie wyjme i nie sprawdze to się nie dowiem
szper11 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 To jest ten uszczelniacz który podał wyżej kolega bialy986 tylko napisał wał a pewnie chodzilo o półoś. Wedlug ETKI na obie strony idzie to uszczelnienie. Na wał napędowy idzie 857525275 76x76x10.
ThePanKot Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Opublikowano 28 Maja 2015 A nie wiecie jakie rozmiary gumowych osłon na przeguby ? Tył oczywiscie
StrusQ Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 Jakas pomylka ci sie wkradła 76x76x10 dwa rzy 76?
maly_sz Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 sprawdź luz na flanszach, ja założyłem nowe i cieknie dalej, bo flansza ma luz i pracuje góra dół. obecnie wymieniam kpl 5 łożysk (wszystkie w tylnym dyfrze)
pioteros Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 flansza moze miec tez rowek tak gdzie pracuje na uszczelniaczu i wtedy tez nic sie nie zrobi trzeba szukac drugiej
yamaysky Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Podepne się do tematuDzisiaj oglądałem auto od spodu i dyfer mocno zapocony przy obu polosiach i na mocowaniu wału teżDodatkowo luz na flanszach Tak myślę że jak uszczelniac to od razu łożyska wymienic i teraz pytanieJakie łożyska i uszczelniacze kupićGdzie najlepiej i z jakimi kosztami się liczyć za całośćDyfer ma oznaczenie DEJWysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka
czeslaw187 Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Jeśli chodzi o-ringi to jakieś nie duże koszta a ASO nie ma wszystkich i trzeba dobierać, łożysko które jest to standardowy FAG 6206 RSR. Koszt Simeringu przy łączeniu z wałem w aso ok 200 zł zamiennik dość ciężko z dostępnością ale jest CORTECO, łatwiej sprawa wygląda przy pól osiach są nawet zamieniki z ERLING CORTECO FEBI cenny śmieszne ok 30 zł. Olej to 75w90 100% syntetyk, oryginalny w aso liczą sobie bagatela 160 zł za litr wiec lepiej zalać motula, revanola lub cokolwiek innego zgodnego ze specyfikacją 1
yamaysky Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Jeśli chodzi o-ringi to jakieś nie duże koszta a ASO nie ma wszystkich i trzeba dobierać, łożysko które jest to standardowy FAG 6206 RSR. Koszt Simeringu przy łączeniu z wałem w aso ok 200 zł zamiennik dość ciężko z dostępnością ale jest CORTECO, łatwiej sprawa wygląda przy pól osiach są nawet zamieniki z ERLING CORTECO FEBI cenny śmieszne ok 30 zł. Olej to 75w90 100% syntetyk, oryginalny w aso liczą sobie bagatela 160 zł za litr wiec lepiej zalać motula, revanola lub cokolwiek innego zgodnego ze specyfikacją Dzięki za infoWysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się