Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wszystko było ok a nagle zgasła i nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem dosyć dziwny. Z autem A4 B6 1.9 TDI AVF wszystko było dobrze nie robiło problemu przy odpalaniu i nagle zaskoczyło mnie taka sytuacją :kwasny: Rano pojechałem autem do Lublina około 100km auto postawiłem na parkingu po około czterech godzinach bez problemu wróciłem do domu i po około 30 minutach wsiadam odpala bez problemu na zegarach zapala się czek i po 100 metrach auto gaśnie i już nie chce odpalić, Rozrusznik kręci a nie odpala. Co się może dziać? Dodam że wcześniej miałem sytuacje ze czek pojawiała się ta zegarach ale auto jeździło i nic się nie działo dziwnego wtedy komputer pokazywał nie prawidłowa masa pompy paliwa, pisałem o tym problemie we wcześniejszych swoich postach. Teraz gdy nie chce odpalić komputer już mówi że przekaźnik pompy paliwa możliwe że tak nagle by umarł :angry: ?? Czy miał ktoś z was taki problem :eusathink: . Mam unieruchomione autko :(HELP

Opublikowano

a czy po przekreceniu kluczyka slychac przez chwile pracujaca pompke paliwa w zbiorniku paliwa??? jesli nie to problem rozwiazany. pompka do wymiany

Opublikowano

Dokładnie zaraz po przekręceniu kluczyka powinieneś usłyszeć pompę paliwa w baku, i tak jak piszesz jeżeli już wcześniej były oznaki że cos jest nie tak z pompą mogła paść, to najbardziej prawdopodobne. :)

Opublikowano

Poszukaj schematu, wyciągnij przekaźnik pompy paliwa, zrób mostek kabelkiem na przewodach prądowych i będziesz wiedział czy to jego wina :decayed:

Opublikowano

O widzicie nie zwróciłem na to w ogóle uwagi a jeszcze płun do spryskiwaczy mi się kończy i piszczy po włączeniu zapłonu. Powiedzcie mi jeszcze w którym miejscu ta pompka jest bo pod tylną kanapą jej nie ma :eusathink:Z tą pompką sprawdzę i się odezwę. Dzięki wielkie :notworthy:

Opublikowano

Elektryczna pompka paliwa jest zabudowana w zbiorniku paliwa . :decayed:

Opublikowano

To to wiem ale jak mówię po wyjęciu kanapy pojawiły mi się dwie czarne pokrywki po ich odkręceniu zonk nie ma pompki :huh: I od razu dopadły mnie obawy że dostęp do niej nie będzie taki prosty :facepalm: mam rację? :eusathink:

Opublikowano

Jeżeli masz limuzynę to tak ja u mnie masz pompke w bagażniku przy tylnej kanapie. Ja miałem taki sam problem i okazało się że wystarczyło wymienić przekaźnik z kabelkami pod komputerem na podszybiu.

Opublikowano

Dzisiaj zachodzę i auto odpaliło za pierwszym :D tylko po chwili kręcenia bo pewnie nie było paliwa w układzie. Polatałem chwile po mieście tak agresywniej polatałem :naughty: potem gasiłem i odpalała jak laleczka :decayed: Teraz pytanie co się może dziać, pompka paliwa w takim razie musi być sprawna w takim razie co może się kończyć :eusathink: Tak jak kolega Michał mówi dzieje się coś z przekaźnikiem??

Opublikowano

moze przekaznik, a moze szczotki w samej pompce, trudno przewidziec co sie konczy, trzeba sprawdzic to i to. pompke paliwa masz pod tylnim fotelem od strony pasazera, odkrecasz zaslepke na trzy srubki i tam znajduje sie pompka razem z wskaznikiem poziomu paliwa. wszystko przykrecone plastikowa nakretka do zbiornika paliwa

Opublikowano

Zacznij od przekaźnika! Jest najtańszy i zobacz czy nie jest pisniedziale pod kompem bo ja miałem to samo 2 dni jeździłem i był super aż tu nagle w centrum odpalił przejechał 500 m i zgasł i zjechał na ławce do warsztatu. Nie baw się w pompki bo ja wymieniłem pompę paliwa vacu pompę a okazał się przekaznik .

Opublikowano

O widzisz też podejrzewam ten przekaźnik, A co do pompki paliwa w baku to pod kanapą jej nie ma bo odkręcałem te zaślepki a pod nimi nic dosłownie nic nie ma. Na razie jest dobrze ale ciekawe jak długo. Na weekend się za to wezmę bo teraz czas za bardzo mi nie pozwala. A jeszcze dokładnie w którym miejscu znajdę ten przekaźnik, pod maską od strony kierowcy pod plastikową nakładką na torxy??

Opublikowano

Tak tam powinien być przekaźnik pompy paliwa.

Opublikowano

Dostałem się do tych przekaźników są pod kompem są tam trzy przekaźniki i prawdo podobnie to wina przekaźnika bo ma delikatnie podpalone dwa piny. Jak go wyjąłem to nie mogłem odpalić auta więc raczej to ten ;) Powiedzcie mi tylko czemu mógł się pod jarać ten przekaźnik, coś robi zwarcie? czy po prostu sam się już skończył??? Teraz muszę kupić ten przekaźnik.na szczęście nie jest drogi :D

Opublikowano

Po jedenastu latach miał prawo się skończyć ze starości , wcale nie musiało być żadnego zwarcia :P

Opublikowano

sprawdź czy w skrzynce komputera nie miałeś wody. Jest duża szansa że obudowa jest połamana i nieszczelna jeśli np udało Ci się ją zdjąć bez zdejmowania podszybia i wycieraczki kierowcy, może stąd problemy z przekaźnikiem. Jeśli chodzi o dostęp do pompy paliwa to w FWD avant jest ona umieszczona pod podłogą bagażnika. Trzeba rozbierać boczki i podłogę.

Opublikowano

Chłopaki mam jeszcze pytanie orientujecie się ile może kosztować PLN-ów taki przekaźnik?? Bo gadałem ze znajomym co ma sklep motoryzacyjny i na początku mówił że 70pln zamiennik a nie dawno dzwonił i mówi że nie może znaleźć nigdzie zamiennika i oryginał postara się załatwić ale to już 140 złotówek. A może chce mnie.......????? :kwasny:

Opublikowano

kup używkę na allegro i po sprawie.

Opublikowano

Zamawiam jednak nowy przekaźnik 140 PLN sporo ale co oryginał nowy to nowy :dontknow: Tylko muszę poczekać na niego :disgust:


Witam wymieniłem dzisiaj przekaźnik tak jak mówiłem na nowy zobaczmy czy już będzie dobrze :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...