hunter91 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Okej podaj foty Edytowane 9 Czerwca 2016 przez hunter91
Kowi87 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 typowy chinol 55x18x6,5 i wszystko co fabryka wyposażyła w przednim zderzaku zachowałem zdjęcia zrobie w tygodniu, bo zderzak leżakuje sobie w innej miejscowosci
hunter91 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Edited Edytowane 9 Czerwca 2016 przez hunter91
j4s2c2vr Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 A pompa paliwa jakie ciśnienie daje ? może jest na wykończeniu już ??
hunter91 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 pompa nowka cisnienie jest wporzadku,mierzone bylo.Jaki jest ori czujnik polozenia walu w moim aucie ? made by ?
j4s2c2vr Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 dolna częśc belki podcięta, mam drugi zderzak podciety pod fmic, moge porobić zdjecia co dokładnie podciete, z zewnatrz nie poznasz że auto ma cooler a co do mocy to tak wałsnie jest, w ciepłe dni czuć spadek, FMIC troche to niweluje ale też odczuwa sie spadek żeby nie było, róznica jest taka że auto po paru przejazdach nie zagotuje sie jak w serii Kowi, rzuć i mi fotki na pw jak to wygląda Bo mam robotę do zrobienia
hunter91 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 Dylemat na szybko. Ko4-15 czy ko3s
jacca90 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 z k04 chyba wicej wycisniesz niz k03s...
j4s2c2vr Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 jak to k04 jest oryginalne i sprawne, to bym brał... a cenowo jak wypada?
hunter91 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 3 tys ko3s 1.2 tys ko4 made in china pewnie
j4s2c2vr Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) od DEV-a masz w tej cenie k03s? Ja kupowałem taniej, ale to było z 1,5 roku temu... edit: nie zatrybiłem, że o nówkach piszesz... Edytowane 2 Czerwca 2015 przez j4s2c2vr
wesz82 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Dylemat na szybko. Ko4-15 czy ko3s Najpierw doprowadź to szarpanie itd do ładu a potem KO4
hunter91 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 Tak.tylko napisz mi za co się wziąść bo auto było u gregora i nawet on powiedział ze nie wie. Jadę zrobić logi w sobotę do vampira z forum.Coś się zesralo i auto nie ma już takiej mocy coś sie zesrało znów kocham ten samochód. Przy 3 tysiacach wyprzedzalem a on szarpie i zabkuje jade chyba po nowe cewki Dobra, cewki zmieniłem i powyżej 3 tys nie szarpie juz.zakupiłem coś do modów na stage 2, leci na przeróbkę i na regenerację W ten upał auto ciężko ciężko odróżnić od tego auta w zimniejsze dni.fmic będzie.temperatura w dolocie 48 stopni
Kowi87 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 To i tak mała temperature jeszcze, ten coolerek po katowaniu łapie po ok 70st dzisiaj moze uda mi sie obcykać ten zderzak
hunter91 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) No ale powiem ci ze logi zrobiłem bo coś nie jedzie tak jak jechało. Edytowane 9 Czerwca 2016 przez hunter91
krzysiekml Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 pakuj td04 lub td05 nie baw się w półśrodki
hunter91 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Nie bo problem jest.mógłbym to na 270 koni wziąść od gregora ale musiało auto by zostać na tydz.ja tyle czasu nie mam. panowie intercooler z passata b5 1.8 t podejdzie ? belke wypierniaczam,tzn ucinam Hello Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Posłuchajcie tego coś stuka ale wydaje mi się ze to nie napinacz 1.8 T coś stuka: A i koniecznie obejrzyjcie w aplikacji YouTube na smartphone bo na zwykłej stronie dźwięk jest inny dziwne. Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Czerwca 2015 przez hunter91
cinshot Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Przyłóż ucho, jeżeli jest to słychać od strony grodzi podszybia to na 99% napinacz i łańcuch do wymiany. Miałem podobnie. Dźwięk identyczny. Bądź druga opcja to ciśnienie oleju(podjechać sprawdzić na stację/warsztatu) i wtedy jak wartości nie te to micha w dół i czyszczenie smoka lub wymiana pompy. Dwie możliwości które przerabiałem u siebie by chama uciszyć. Bo raczej na szklanki czy popychacze bym nie stawiał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się