Szylq Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Witam forumowiczów. Jestem w trakcie wymiany rozrządu. Zakupiłem pasek INA i teraz zastanawiam się czy napinacz paska firmy MAXGEAR to dobry zakup.
piotr426 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Jak możesz to oddaj "to" dołóż parę groszy i weź INA/NTN to samo tylko pudełka rożne Jak masz jakieś pytania to pisz, wymieniałem osobiście rozrząd w moim ADR wiec mogę Ci pomóc w razie problemów
sawul Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Witam forumowiczów. Jestem w trakcie wymiany rozrządu. Zakupiłem pasek INA i teraz zastanawiam się czy napinacz paska firmy MAXGEAR to dobry zakup. MG to bobel fatalny zakup najniższa półka ,odradzam.
Mojzesh71 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 I Febi lepszy od INA? INA będzie najlepszym wyborem, MAXGEAR możesz zakupić jak już Ci na samochodzie nie zależy
MatUSh Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Pany jeżeli chodzi o wymianę rozrządu to jak wygląda komplet do 1.8 ADR ? razem z pompą wody odrazu wymiana ?
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 pompa wody jest na osobnym pasku, ale wymieniaj odrazu z rozrzadem
R4ZOR Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) U Mnie koszt rozrządu to części : Zestaw Bosch ( pasek+ 2 rolki )- 273 zł ; napinacz NTN - 174zł ; pompa wody-85zł . Edytowane 15 Czerwca 2015 przez R4ZOR
Michal S Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Witam. Podepnę się pod temat. Mam AUDI A4 B5 z 2000r. Silnik to 1.8 ARG, To, że pompa wody jest na osobnym pasku, a nie na pasku rozrządu to wiem. Teraz pytanie, w którym miejscu ona się znajduje bo od góry patrząc jej nie zlokalizowałem. I czy do wymiany trzeba zwalać przód czy nie. Czytałem kilka postów, jedni twierdzą że trzeba inni że nie trzeba. A jak sytuacja wygląda konkretnie w moim silniki. Pozdrawiam
kresek Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 U Ciebie pompa jest na tym najmniejszym pasku klinowym. Co do zwalania przodu, jest to najwygodniejsze rozwiazanie. Można się męczyć bez zrzutu, aczkolwiek kilka śrubek wiecej i masz spokój.
Michal S Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Ok dzięki za odpowiedź. Mógłbyś polecić jakiegoś producenta którego warto kupić? I jeszcze jedna sprawa. Ta moja pompa wydaje dziwne dźwięki jakby coś chrobotało, więc pewnie wirnik się rozpadł. I teraz pytanko czy resztki z tego wirnika mogły pójść dalej w układ chłodzenia czy raczej będą na dole przy pompie/.
OFF Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Podepnę się, co do rozrządu to podnośnik hydrauliczny też wymieniać ? bo mi mechanik powiedział że przy rozrządzie jest taki podnośnik i trzeba wymienić a w zestawach z allegro nie ma tego podnośnika i sam nie wiem...
wojtek79 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Podepnę się, co do rozrządu to podnośnik hydrauliczny też wymieniać ? bo mi mechanik powiedział że przy rozrządzie jest taki podnośnik i trzeba wymienić a w zestawach z allegro nie ma tego podnośnika i sam nie wiem... Jak to nie ma? Podnośnik czyli tłumik drgań. Tu masz cały zestaw: http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-skf-audi-a4-b5-a6-c5-1-8-1-8-i5738636467.html Tylko przy zakupie weź pod uwagę że występują dwa rodzaje napinacza. Różnią się podkładką, jedna ma 3 mm a druga ma 6 mm. Ja może ze 2 tygodnie temu kupiem zastaw normalnie w sklepie i dałem 535 zł razem z pompą wody. Cena jak z allegro a zestaw dobrany po numerze VIN.
Serweroo Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Do wymiany pompy wody zrzucasz przód i cały rozrząd. Jedna śrubka z pompy jest zablokowana przez koło zębate z rozrządu, musisz je odkręcić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się