PrzemoS4 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Najlepsze w tym wszystkim jest to ze jak jeździłem innymi autami,tego nie było...w esce niestety odprysku są i beda sie pojawiać,chyba ze będziesz jeździć przepisowo ... Uważam ze najwiecej ich sie pojawia w momencie kiedy jedziesz np autostrada za kimś lewym pasem powyżej 200km/h i tylko czekasz zeby ci pas zwolnił...dla kogoś to już v-max a dla ciebie to szybkość normalna- przelotowa bo w tym aucie tego sie nie czuje...
Patryk1533 Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 Trudno ale tak czy inaczej chce ją trochę odświeżyć i zrobić te opryski plus pełen detailing musi wyglądać jakby wyjechała z fabryki bo jestem strasznym pedantem z każdym swoim samochodem tak miałem wiec sądzę że to duża zaleta
PrzemoS4 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Jak najbardziej, przed tym zabiegiem porob sobie szczegółowe fotki, przyda sie to przy sprzedaży w późniejszym czasie.....
Patryk1533 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 A więc tak są pierwsze zimowe plany długoterminowe na S4 o ile oczywiscie nie bede jej chciał szybciej sprzedac bo ja juz tak mam Strasznie szybko zmieniam samochody, ale ta S4 mnie przekonała i może zostanie ze mną dłużej. Jako ze mam rodzinną firmę dosyc znaną bo wysyłaja nam silniki nawet z niemiec do roboty wiec plan moj jest nastepnujący. Chce wyjechać z silnikiem i go troche podłubać kanały ssące i wydechowe w głowicy porozwiercać i wypolerować na lustro, wszystkie 40 zaworów spolerować, jak uda mi się to rozwiercić troche silnik o ile dostane wieksze tłoki pojecia nie mam czy wystepują takie może ktoś coś wie na ten temat? Przy okazji zerknąć do rozrządu podobno był kiedys robiony ale zapobiegawczo można sprawdzić i w razie czego wymienić, myślałem zeby zastapić oryginalne sprzęgło na spiek, poprawić dolot no i komletny ukłąd wydechowy zmienić. Chciał bym osiągnąć 380 może 400 koni. Jest to możliwe tylko pytanie co z tymi tłokami bo jak nie dostanę to bede musiał zostawić oryginalne. O ile wszystko pojdzie po mojej mysli żadna niespodzianka nie wyskoczy ani poważniejszy wydatek to czerwona S4 bedzie baaadzo szybka
wampir Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) http://www.audizine.com/forum/showthread.php/420530-Post-for-new-members-Faq-over-view-PLEASE-READ What are the first performance modification I should do to my car: Exhaust is the single best place to start. It will be the core of the foundation for future modifications. Start with Dp's. You can do a great free modification on your stock DP's just by removing the precat. Your stock exhaust measures as close to 2.0 as it gets. So I never understood why people would get a 2.2" exhaust when The 2.5" exhausts can offer the same noise quiet exhaust levels as the 2.0 and the 2.2" you just need to get the proper one. All out power wise. JHM headers and a solid 2.5 catback is the performance primer for exhaust. For ALOT more GREAT information on this please see the Break down on the performance options available Section. It will cover lots of the common modifications The list of available mods are as followsECU calibrations (chips) Superchargers Nitrous kit. (direct port) Headers Down pipes Cat back exhaust systems intake spacers modified intake manifold L/W flywheel L/W crank pulley L/W rotors (brake) Short shifter and transmission shifter linkage Clutch upgrades Larger oil cooler What is the best chip for my car. Simple. While I always say the best chip for your car is a good exhaust this sums it up best.http://www.audizine.com/forum/showth...ustomer-review Z czego najlepszy efekt daje z tego co widziałem w rozsądnych pieniadzach, układ wydechowy, podkładką pod kolektor ssacy, zmodyfikowany kolektor ssacy i soft. Edytowane 7 Lipca 2015 przez wampir
Mortiis Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Patryk chcesz się w mody bawić zakładaj kompresor
Patryk1533 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Kompresor tez wchodzi w grę ale póki co chce się pobawić z silnikiem, dolotem, chłodzeniem i wydechem ale to plany dopiero na długie zimowe wieczory
PrzemoS4 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) Kompressor wyjdzie w ciulll $$$$$ Na stronie jhm w USA maja fajne zestawy ...najtańszy coś ok 8tys dolarów...ale do tego wydech, mapa... plus to co Patryk napisał-- to wyjdzie ze 60 tys lekka ręka.... Powodzenia A co z hamulcami??? Edytowane 7 Lipca 2015 przez PrzemoS4
Mortiis Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Hamulce też swoje pochłoną może ktoś chce zaciski ZR18 ?
niebieski708 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Patryk w zimę i ja będę jednak dłubał tyle, że sam będę wstawiał kompresor i spawał kolektor pod niego w wyścig zbrojeń się nie będę bawił, ale z samej ciekawości
Patryk1533 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Kompressor wyjdzie w ciulll $$$$$ Na stronie jhm w USA maja fajne zestawy ...najtańszy coś ok 8tys dolarów...ale do tego wydech, mapa... plus to co Patryk napisał-- to wyjdzie ze 60 tys lekka ręka.... Powodzenia A co z hamulcami??? Hamulce też swoje pochłoną może ktoś chce zaciski ZR18 ? Patryk w zimę i ja będę jednak dłubał tyle, że sam będę wstawiał kompresor i spawał kolektor pod niego w wyścig zbrojeń się nie będę bawił, ale z samej ciekawości Panowie jak juz napisałem to się wszystko okażę ale myśle ze S4 zostanie ze mna na dłużej a co się z tym wiaze to rozwiert silnika+wydech+dolot no i coś z chłodzeniem bede musiał wykombinować. Jak to wszystko poskładam to bede myslał nad hamulcami albo od RS`a albo od Porsche a co do kompresora to się okażę bo zdaje sobie sprawe ze to bardzo droga zabawa możę coś sam poskłądam tak jak chcee to niebieski708 zrobić mysle ze to o wiele tańsze rozwiązanie Co do tuningu samego silnika to bedą mnie kosztowały tylko części bo robocizne mam jak napisałem wyżej po kosztach (darmową)
PrzemoS4 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 PATRYK - takiemu to dobrze bo ze mnie zdarli skore za robociznę w ASO. Niestety nie miałem innej opcji zeby gdzie indziej eske zostawić ...przynajmniej wiem ze dobrze poskladane a teraz siesze sie jazda....
Mortiis Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Widzę że wyścig zbrojeń się zaczyna będzie trzeba coś pomyśleć
waskivw Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Patryk wrzuć zdjęcia z pod maski , jakie są komponenty instalacji lpg?
Mortiis Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Mortiis, przeca ty katy wywalisz .... już wywaliłem
Patryk1533 Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Opublikowano 16 Lipca 2015 Patryk wrzuć zdjęcia z pod maski , jakie są komponenty instalacji lpg?
waskivw Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Jakby znam tą eskę , widzę że jesteś już szóstym, albo siódmym właścicielem , ładnie ją podpicowali . Na tylnych prawych drzwiach powinna być rysa,wgniecienie pod klamką . Komponenty lpg to: LpgTech, Barracuda, Klon Prinsa (Ocootec). Jak nie był robiony rozrząd to jest na 100% do zrobienia, tak samo sprzęgło i dwumasa .
niebieski708 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Patryk masz przy odpalaniu dźwięk z 1 sek grzechotania/szurania?
Patryk1533 Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Sprzęgło, dwumas i maglownica były robione i są okej. Rozrząd niby był robiony ale i tak chce go wymienić przy okazji jak będę robił silnik, jestem 4 właścicielem w Polsce. Niebieski708 tak mam ten dźwięk Panowie ile wy płaciliście za sam rozrząd napinacze i łancuchy? Bo dzisiaj byłem w sklepie z czesciami i mi powiedzieli za wszystko dziwnie niską cenę Edytowane 16 Lipca 2015 przez Patryk1533
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się