Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaz walbro w seryjnym koszu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Montowal ktos z was juz pompe walbro w seryjnym koszu? Auto to b6 1.8t bex fwd. Idzie to zamontowac tak zeby dzialalo jak ma dzialac? Duzo jest komplikacji? Pozdrawiam

Opublikowano

ori pompa ma fi 50,koszyk ma fi55 a walbro ma fi40 więc jak widzisz tą różnicę trzeba uzupełnić żeby walbro siedziała ciasno w koszyku

dół koszyka trzeba wyrezać pod sitko z walbro i cała robota :wink: przewody pasują

czas pracy około 2 godziny :decayed:

Opublikowano

Przewody od zasilania sie lutuje czy sa jakies przejsciowki czy cos w tym stylu w zestawie?

Opublikowano

jest kostka z kablami i trzeba lutować

Opublikowano

I jak udało się zamontować?

Jaką pompę montowałeś? gss341 czy gss342 ?


jest kostka z kablami i trzeba lutować


Który jest "+" ? Czarny czy żółty?


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Opublikowano (edytowane)

ori pompa ma fi 50,koszyk ma fi55 a walbro ma fi40 więc jak widzisz tą różnicę trzeba uzupełnić żeby walbro siedziała ciasno w koszyku

dół koszyka trzeba wyrezać pod sitko z walbro i cała robota :wink: przewody pasują

czas pracy około 2 godziny :decayed:

masz jakieś foto z tej operacji ,albo moze jest jakaś pompa co podejdzie ?

jak z głośnością tej pompy ?

Edytowane przez witek1234
Opublikowano

nie mam foto bo operacja rezania trwała ok. 1godz

głośność jak to walbro,troszkę słychać

Opublikowano

Jestem po zabiegu.. Trochę roboty jest ;)

Kilka fotek:

cf2c4aef9ddaa597d5bfb72cebde0d69.jpg

fcd9124631f75f9eff8a6cfed5699b2a.jpg

W sumie po fakcie wpadłem na pomysł ze zamiast ciąć kosz można było zrobić cos takiego: (zdjęcie znalezione w sieci)

3a2089895d0d40e4c2fe085e9f3358c1.jpg

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

a jak z głośnością ?

Opublikowano

Jak mailem rozebrany bagażnik to cos było słychać. Po złożeniu wszystkiego do kupy pompę słychać tylko w momencie przykręcenia kluczyka.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

ile czasu temu zakładałeś jak z rannym paleniem ?

Opublikowano

ile czasu temu zakładałeś jak z rannym paleniem ?

Wczoraj zakładałem.

Rano odpalił jak zwykle, czyli dobrze :)

Opublikowano

ta ostatnia fota to wielki niewypał,ćwiartka paliwa kilka zakrętów i pompka do wymiany

z reszto u Ciebie też będzie miała krótki żywot ale obym się mylił :) bo jak zauważyłeś że po wyjęciu koszyka było w nim paliwo a w tym przypadku zwyczajnie na zakrętach w koszyku będzię sucho przy niskim poziomie paliwa w zbiorniku

Opublikowano

To jak to zrobiłeś u siebie?? Nie było innej opcji upchać tego kosza od walbro :(

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

ja zakładałem z okrągłym sitkiem,jest lepiej uszczelnić dół kosza bo średnica sitka jest taka sama jak średnica koszyka :decayed:


a masz ogólnie ori wallbro czy podyebka sie trafiła ?

Opublikowano

To jakie masz walbro ze masz okrągłe sitko? Gss341 i gss342 maja takie jak ja.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

brałem od tego gościa http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5702996959&reco_id=a63a8d52-6b7c-11e5-9aac-fa163efa8923&ars_rule_id=201,ma orginały

na fotce jest kwadratowe ale u mnie było okrągłe sitko

Edytowane przez krzysiekml
Opublikowano (edytowane)

Czyli masz gss342 a tam jest tylko takie sitko jak u mnie na zdjęciu. Nie widziałem okrągłego sitka w internecie do gss342. Moze roznieś jakieś mody do tego ;)

Ja ściągałem z usa.

Mam nadzieje ze pochodzi, tym bardziej ze na dniach bede robic gaz.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez sambo
Opublikowano (edytowane)

www.ten20.se/index.php/adapter-for-att-kora-044-branslepump-i-audi-a4-b6.html.

W sumie to można coś takiego samemu zrobić na tokarce:-)

Edytowane przez marcinbob_89
Opublikowano (edytowane)

Siema, :hi:

Jako, że pompa paliwa odmówiła pracy, a koszt nowej to ponad 1200zł :facepalm::facepalm:, sensownym rozwiązaniem było wstawienie Walbro 255 GSS341

Komplet z akcesoriami montażowymi kupiłem na znanym portalu aukcyjnym u tego użytkownika http://allegro.pl/show_user.php?uid=4619134

Montaż zajmuje jakieś 2 godziny łącznie z wyciąganiem pompy z baku i ponownym montażem. Rzeźby jakoś specjalnie dużo nie było.

Średnica oryginalnej pompki to 50mm walbro ma 40mm, średnica kosza to 55mm. Jak widać jest różnica, którą trzeba uzupełnić.

Zdejmujemy filtr. Dół kosza rozwiercamy na tyle żeby dolna część pompki przechodziła na drugą stronę ale, żeby nam nie przeleciała na wylot.

gct28nx5.jpg

2tjbazpp.jpg

Do pompki dołączona jest pianka wygłuszająca, z której to można sobie zrobić fajną uszczelkę o średnicy zewnętrznej takiej, żeby ciasno wchodziła w kosz.

fmusz3lw.jpg

Przecinamy ją tak, żeby na dole pompki został nam pasek szeroki na ok. 2 cm na który założymy oryginalny oring. Pozostałą część rolujemy do pożądanej średnicy i zakładamy w górnej części pompki.

5oi3j5jp.jpg

Od razu zakładamy wąż i zaciskamy opaskę. Można też od razu podłączyć wtyczkę.

iswzcypo.jpg

Pompkę wkładamy do kosza i zamykamy pokrywę. Jak widać pompka jest o wiele niższa od oryginalnej, ale jak ciasno obsadzimy pompkę to nie powinno się nic przemieszczać. Tym bardziej, że od dołu pompkę trzymać będzie filtr.

3etgppjq.jpg

d5drkeoz.jpg

bmurknbn.jpg

Lutujemy wtyczkę zawracając uwagę na polaryzację i montujemy całość w samochodzie.

Pompka funkcjonuje bardzo cicho. Do kabiny praktycznie wg jej nie słychać. Fajna alternatywa za 1/3 ceny dla oryginalnej pompki.

Opis dotyczy pompki w 1.8t FWD

Podziękowania za konsultacje techniczne dla krzysiekml :thumbup1: :thumbup1:

Edytowane przez kupczak90

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...