sambo Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 Po wymianie przepływki już nie ma tego błędu Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
stachu86 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Hmmmm... dziwne. Mi przeplywka miimalnie zawyza.
sambo Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 Teraz mam tylko błąd od sondy za katalizatorem Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
stachu86 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 A to od tej za katem to tez mam. Ale check sie nie pali na desce wiec olewam to.
sambo Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 Mi sie zapalił po jakimś czasie... I teraz co 70 km mi wyskakuje... Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
emilk89 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 a masz gaz? jeśli tak to tylko wycięcie w programie Ci pomoże, żadne tulejki na dłuższą metę nie pomogą. A jeśli nie masz gazu to jak chcesz to mogę Ci sprzedać sprawną sondę za katem od bexa
sambo Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 Nie mam gazu, sondę musze wyciąc w programie bo mam DP. Kolejna paczka logów po wymianie akumulatora http://vaglog.pl/log_232699.html Jestem zadowolony bo wszsytko wygląda dobrze Niestety mam chyba problem z alternatorem.. podczas jazdy i wogóle alternator w Vagu pokazuje 13,4 - 13.7 V.. Chyba mało? http://vaglog.pl/log_232700.html
RumJanek Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Normalnie powinien pokazac w okolicy 14,4v to tak +/- 1v nizej moze oznaczac na male klopoty, moze trzeba tylko przeczyscic albo sprawdzic regulator napiecia... Tragedii jeszcze nie ma ale oznaka ze trzeba sie tym powoli zajac. Wysłano z i9305 Edytowane 17 Września 2015 przez RumJanek
stachu86 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Pompa paliwa ma ciężko. Masz podobne czasy otwarcia wtryskiwaczy. Albo filtr paliwa zapchany albo pompa juz się kończy ;-)
sambo Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Filtr paliwa wymieniony Co do pompy to nie mam jak sprawdzić ciśnienia jakie podaje http://allegro.pl/tester-miernik-cisnienia-benzyna-paliwa-wtryski-i5504116566.html Takie coś może być ? Edytowane 22 Września 2015 przez sambo
czechcu Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) jedź do pierwszego lepszego sklepu z pneumatyka i za manometr (do 6bar wystarczy) +2 metry węża pneumat. i 1x opaski zaciskowe średnica węża to najlepiej 10mm wewnątrz a jak nie to 8 lekko podgrzejesz i wchodzi. Mnie to wyszło jakieś 35zł Edytowane 22 Września 2015 przez czechcu
sambo Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 A jaka końcówka ma być pod listwę paliwową? Bo z tego co wiem to na listwie jest taki cycek podobny do wentyla w rowerze Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
czechcu Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) A jaka końcówka ma być pod listwę paliwową? Bo z tego co wiem to na listwie jest taki cycek podobny do wentyla w rowerze Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk wykręcasz ten korek a w środku będzie wentylek jak przy rowerze i jego wykręcasz właśnie czymś takim do wentylków (pytaj w rowerowym) wyleci trochę paliwa, później nakładasz wąż z opaską na ten gwint zew. i zakręcasz opaskę a reszta tak jak przy logach 3 bieg i do czerwonego musi trzymać 4 bary cały czas Edytowane 22 Września 2015 przez czechcu
sambo Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 ok. Dzięki za rade. Wracając z pracy pomyślałem, że wykonam sobie logi (momentu obrotowego) http://vaglog.pl/log_233358.html Nie jest trochę za mało? - może to kwestia wyciętego katalizatora..
stachu86 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 002 jest ok 18m/s to juz nie jest tragedia, dobrze nie jest ale zle tez nie. chyba ze z gory pomiar miales. DP jest tylko in plus nie dopatruj sie za bardzo ;-) przechodziłem juz przez to, to jest samochodowa hipohondria
sambo Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 002 jest ok 18m/s to juz nie jest tragedia, dobrze nie jest ale zle tez nie. chyba ze z gory pomiar miales. DP jest tylko in plus nie dopatruj sie za bardzo ;-) przechodziłem juz przez to, to jest samochodowa hipohondria I tak traktuje to auto w miarę lajtowo Moje oczko w głowie to moja Honda Prelude i tam to wszystko musi być idealnie Tu wystarczy jak będzie bardzo dobrze Chce doprowadzić tą audiczkę do zdrowej serii, żeby jechać na chipa i instalację lpg..
stachu86 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 a masz jakieś info ile sie ugra Nm i KM ze stockowego BEXa??
sambo Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Ciezko powiedzieć.. Samym programem 220 km i 300 Niutków powinno wypluć.. Na lpg może trochę wiecej. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
stachu86 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 no to juz lepiej powinno iść. tylko do programu to wszystko musi byc zdrowe. akurat w twoim jak i moim przypadku poki co to długie czasy wtrysków ograniczają.
sambo Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Ale jak porównuje czasy wtrysków z innymi to jest podobnie.. U mnie maks jest 18.20 a u innych rownież.. Nawet 18.70 Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 23 Września 2015 przez sambo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się