and9 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, mam pytanie kolegów na forum odnośnie maglownicy w A4 1,8 20V 2001R kod silnika AVV , mam wyciek z maglownicy od strony kierowcy ,czy ktoś z kolegów próbował sam regenerować, czy są do tego potrzebne jakieś specjalistyczne klucze? a możne dać sobie spokój i oddać do zakładu żeby zregenerowali. Edytowane 7 Czerwca 2015 przez and9
bialy986 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Mam inny silnik ale ja oddawalem do regeneracji. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
and9 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 Mam inny silnik ale ja oddawalem do regeneracji. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka A gdzie regenerowałeś i ile zapłaciłeś?
bialy986 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Jechałem do Łodzi.Czekałem na miejscu ok 3 godzin.Mechanik zdemontowal magiel,zregenerowal,założył i powrót do domu.Za wszystko wyszło coś 680zl.Zależało mi na czasie i na tym żeby moja była regenerowana. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
and9 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 Jechałem do Łodzi.Czekałem na miejscu ok 3 godzin.Mechanik zdemontowal magiel,zregenerowal,założył i powrót do domu.Za wszystko wyszło coś 680zl.Zależało mi na czasie i na tym żeby moja była regenerowana. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Możesz dać namiar na ten warsztat?
bialy986 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Www.purm.com.pl ;-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
and9 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2015 Www.purm.com.pl ;-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Dzięki bialy986 Regenerował ktoś maglownice w warsztacie na słomianej 16 w Warszawie mówią że robią na oryginalnych zestawach naprawczych, tylko trzeba im przywieść wyjętą maglownicę i kosztuje 700zł, regenerował któryś z kolegów u nich , nie rozwaliła się po gwarancji?
bialy986 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Masz opinie http://dobrymechanik.pl/mechanicy/warszawa/kiesler-krzysztof-regeneracja-ukladow-kierowniczych.html W Łodzi w tej cenie masz montaż i demontaż.No i oczywiście paliwo na dojazd. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
and9 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 Masz opinie http://dobrymechanik.pl/mechanicy/warszawa/kiesler-krzysztof-regeneracja-ukladow-kierowniczych.html W Łodzi w tej cenie masz montaż i demontaż.No i oczywiście paliwo na dojazd. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Chętnie bym do Łodzi pojechał tylko ja mam 180KM na takim wycieku nie dojadę bo mi nową pompę szlak trawi ale dzięki za info.Pozdrawiam.
kijaszi Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Jak lubisz grzebać przy aucie to regeneruj sam koszt uszczelniaczy jak do mojego magla Koyo 125 zł płyn ATF220 26 zł i browarek, zadowolenie bezcenne. Cudów w maglu nie ma prosty jak budowa cepa tylko z piwem trzeba uważać. Wyjęcie samemu 2h jak na pierwszy raz bez kanału to chyba nie najgorzej mycie wymiana uszczelniaczy i montaż 6h za dużo piwa . Tylko jednego nie zrobisz sam, szlifowania listwy ale możesz ją sprawdzić zdejmujesz drążki i osłony kręcisz w prawo i w lewo do oporu jak na listwie nie widać korozji możesz wykręcać magiel.
mkat Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Możesz jeszcze sam wymontować i wysłać do Łodzi, wszystko kwestia dogadania i oczywiście czasu.
Emejcz Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Jak nie ucieka dużo płynu, a wspomaganie działa normalnie to nie opłaca się regenerować, bo gnoje dają gwarancję na rok. Ja mam wyciek z prawej strony i przez półtora roku dolałem płynu może za 50 zł.
Aleksanderr Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Ja miałem wyciek z lewej strony. Kupiłem używkę ori 300zł zapłaciłem za magiel, 8 browarków, i płyn dodatkowo z 3 godzinki chyba że nie ma się klucza by odkręcić magiel to jakieś 8 godzinek i przez rozwalony magiel pompę muszę wymienić bo wymienić bo wyje na wolnych obrotach
Emejcz Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 No to miałeś fajnie, że udało ci się utrafić dobrą używkę.
Audimaniaka4 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam mam pytanie jak wymontowac maglownice w 2.8 motor ?? dużo roboty jest bo cieknie mi od strony pasazera. Czy lepiej na warsztat mechanik niech sie zajmie
and9 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam mam pytanie jak wymontowac maglownice w 2.8 motor ?? dużo roboty jest bo cieknie mi od strony pasazera. Czy lepiej na warsztat mechanik niech sie zajmie U mnie z silnikiem 1.8 nie było tak strasznie a w 2.8 nie robiłem.
wojteqwit Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam kolegów podepne się ze swoim pytaniem. Wczoraj zauwazylem z prawej strony na oslonie maglownicy płyn wspomagania , a w zbiorniczku troszkę go ubyło. Więc podejrzewam mały wyciek z magla. Robic odrazu, czy poczekać i poobserwowac? Jeżeli robić, to gdzie w Olsztynie mogę bez stresu oddać auto na regenerację magla? POZDRO!!
and9 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam kolegów podepne się ze swoim pytaniem. Wczoraj zauwazylem z prawej strony na oslonie maglownicy płyn wspomagania , a w zbiorniczku troszkę go ubyło. Więc podejrzewam mały wyciek z magla. Robic odrazu, czy poczekać i poobserwowac? Jeżeli robić, to gdzie w Olsztynie mogę bez stresu oddać auto na regenerację magla? POZDRO!! Ja jestem z pod Warszawy robiłem w Warszawie na słomianej 16.Pozdrawiam.
omzig Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Jak lubisz grzebać przy aucie to regeneruj sam koszt uszczelniaczy jak do mojego magla Koyo 125 zł płyn ATF220 26 zł i browarek, zadowolenie bezcenne. Cudów w maglu nie ma prosty jak budowa cepa tylko z piwem trzeba uważać. Wyjęcie samemu 2h jak na pierwszy raz bez kanału to chyba nie najgorzej mycie wymiana uszczelniaczy i montaż 6h za dużo piwa . Tylko jednego nie zrobisz sam, szlifowania listwy ale możesz ją sprawdzić zdejmujesz drążki i osłony kręcisz w prawo i w lewo do oporu jak na listwie nie widać korozji możesz wykręcać magiel. Kolego rozwiń bardziej swoją operację. Na co zwrócić szczególną uwagę??? Jakieś wskazówki?? Jak po tym Twój magiel się miewa???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się