kon97-72 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Orzeł świetnie się prezentuje twoja fura na żywo wczoraj widziałem że ładnie jechales jak wypadles w generalce? bo niestety musiałem wracać. Pokazywałem Ci okejke przy drodze dojazdowej do trasy
Orzeł Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 Orzeł świetnie się prezentuje twoja fura na żywo wczoraj widziałem że ładnie jechales jak wypadles w generalce? bo niestety musiałem wracać. Pokazywałem Ci okejke przy drodze dojazdowej do trasy dzięki , byłem tak rozkojarzony, że chyba nie zauważyłem III miejsce w klasie diesel z czasem 12.81 , jestem w ciężkim szoku bo spodziewałem się 13.2-13.5, a tutaj taka miła niespodzianka i to na stage I , I miejsce zajął golf II z czasem 11.3, II TOYOTA MR2 1.9 TDI z czasem 11.9 (te 2 auta to jakaś abstrakcja ) Biorąc pod uwagę to, że moje auto nie ma procedury startu to czas jest MEGA. tutaj parę fotek z imprezy: takie tam towarzystwo słabe....... tutaj coś co chętnie bym wstawił sobie do .......... Salonu
carrera369 Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Ten Fiat 126p faktycznie może się zmieścić w salonie
kivlov Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 377ps w tym aucie to rakieta Zazdroszczę.
skovroon Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Te matowe lakiery są przekozak.. choć co prawda moje zdanie nie będzie raczej do końca obiektywne ale powiem, że w f10 i tak Frozen Grey jest fajniejszy od tego co na Eresie ze zdjęcia. Zresztą Frozen Blue też jest miazga
szymeniu Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 Orzeł świetnie się prezentuje twoja fura na żywo wczoraj widziałem że ładnie jechales jak wypadles w generalce? bo niestety musiałem wracać. Pokazywałem Ci okejke przy drodze dojazdowej do trasy dzięki , byłem tak rozkojarzony, że chyba nie zauważyłem III miejsce w klasie diesel z czasem 12.81 , jestem w ciężkim szoku bo spodziewałem się 13.2-13.5, a tutaj taka miła niespodzianka i to na stage I , I miejsce zajął golf II z czasem 11.3, II TOYOTA MR2 1.9 TDI z czasem 11.9 (te 2 auta to jakaś abstrakcja ) Biorąc pod uwagę to, że moje auto nie ma procedury startu to czas jest MEGA. tutaj parę fotek z imprezy: takie tam towarzystwo słabe....... tutaj coś co chętnie bym wstawił sobie do .......... Salonu W Częstochowie auta robiły "życiówki" i wiemy czego to był efekt. W normalnych warunkach ok 13.5 taki byłby czas
Orzeł Opublikowano 10 Września 2015 Autor Opublikowano 10 Września 2015 Wiadomo, że jest z górki ale kilka aut w sobotę robiło identyczne czasy jak w Częstochowie w niedzielę i nie wydaje mi się żeby byla to różnica rzędu 0.7 sek. Niektóre auta robiły nawet gorsze czasy niż na innych Profi zawodach. Nie mam racelogica żeby sprawdzić moje auto :/
sysek27 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Dzięki za ogarnięcie tematu u mnie Twoja fura wymiata na żywo... PS.Gdzie pamiątkowe foty;)
szakal222 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Mam pytanie jak sie lata X w porownaniu z Q lub rwd Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka
Orzeł Opublikowano 15 Września 2015 Autor Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) Dzięki za ogarnięcie tematu u mnie Twoja fura wymiata na żywo... PS.Gdzie pamiątkowe foty;) Nie ma sprawy, fotki wyszły średnie wiec tylko taką wrzucę Mini spot A4-KLUB (sysek27 i Orzeł) Mam pytanie jak sie lata X w porownaniu z Q lub rwd Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka ciężko coś więcej mi powiedzieć bo zimy nie było więc jako takich testów i porównań też nie mam , generalnie jeździ się super, nie czuć żeby Xdrive się dołączał czy inne dziwne akcje - działa płynnie i nieodczuwalnie, ale z tego co wiem jest bardziej awaryjny niż Qattro. Edytowane 15 Września 2015 przez Orzeł
KOval81 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 xDrive bardzo fajna sprawa - czy bardziej awaryjny, nie wiem, ale to elektronika, a Audi=mechanika. Miałem w e91 320d i sobie chwaliłem w zimie - jeden minus jak dla mnie, zbyt nachalne próby ograniczenia poślizgu, hamowanie uciekających w poślizgu kół, itp. To, co w normalnej jeździe jest plusem (przenoszenie nawet do 100% momentu na jedno koło), podczas zabaw, czy nauki auta jest problemem. Mało to przewidywalne i nie pozwalało na prawidłową kontrolę nad autem. Testowałem całą zimę i jak jeździłem sam, to jeździłem z wyłączonymi systemami. Dodatkowo masa na przedniej osi sprawia, że auto jest podsterowne i zapewne, w oczach ludzi objeżdżonych RWD, wypacza prowadzenie, z jakiego słynie BMW. Teraz mam quattro i w zimie sprawuje się jak dla mnie lepiej - wiem, czego mam się spodziewać. Osobiście muszę spróbować teraz RWD, bo jest najbardziej naturalne i przewidywalne - gaz/kontra/wyjście z poślizgu. Nie mniej jednak, xDrive nowej generacji w codziennej eksploatacji jest świetny. sysek27 - jaka wersja silnikowa? Bardzo fajne dwa czarnuchy
szakal222 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Mialem rwd i zime ogarnialem .chcialem kupic X zamiast quattro .ale padlo na cztery kolka.niestety w gorach tylni naped oprocz fanu daje tez machanie lopata Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka
sysek27 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 No na zdjęciu fajnie wyszły razem... U mnie niestety 2.0d po programie na 213PS i 475Nm mi wystarcza
kivlov Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 213ps to nie jest mało Czym się różni 535D od 550D?
carrera369 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 535d to bi-turbo a 550d to tri-turbo.
kivlov Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Oj jej to już nie mówię jak coś padnie bo chyba jednorazowo się zmienia wszystkie turbiny.
Orzeł Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 BMW już testuje 4 turbiny w 3.0 D .... Seria ma 400+ :-)
kivlov Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 To już jest przesada. Nie lepiej pójść w stronę większego silnika D i jednej, albo dwóch turbin. To są straszne koszta i problemy dla mechaników z trzema czy 4 turbinami. Chętnie bym się przejechał tym 550D i poczuć jak to śmiga.
jedrekx Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 downsizing kolego, downsizing... a mechanik później więcej zarobi
mojeA4 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 X6 550d miałem okazje jechac no czuć te 3 turbiny czuć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się