Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW F11 535d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Orzeł świetnie się prezentuje twoja fura na żywo :) wczoraj widziałem że ładnie jechales :) jak wypadles w generalce? bo niestety musiałem wracać.

Pokazywałem Ci okejke przy drodze dojazdowej do trasy :)

Opublikowano

Orzeł świetnie się prezentuje twoja fura na żywo :) wczoraj widziałem że ładnie jechales :) jak wypadles w generalce? bo niestety musiałem wracać.

Pokazywałem Ci okejke przy drodze dojazdowej do trasy :)

dzięki :),

byłem tak rozkojarzony, że chyba nie zauważyłem ;)

III miejsce w klasie diesel z czasem 12.81 :D, jestem w ciężkim szoku bo spodziewałem się 13.2-13.5, a tutaj taka miła niespodzianka i to na stage I :D, I miejsce zajął golf II z czasem 11.3, II TOYOTA MR2 1.9 TDI z czasem 11.9 (te 2 auta to jakaś abstrakcja :))

Biorąc pod uwagę to, że moje auto nie ma procedury startu to czas jest MEGA.

tutaj parę fotek z imprezy:

IMAG2322.jpg

IMAG2324.jpg

IMAG2321.jpg

takie tam towarzystwo słabe....... :D

IMAG2317.jpg

tutaj coś co chętnie bym wstawił sobie do .......... Salonu ;)

IMAG2312.jpg

Opublikowano

Ten Fiat 126p faktycznie może się zmieścić w salonie :decayed:

Opublikowano

377ps w tym aucie to rakieta :D Zazdroszczę.

Opublikowano

Te matowe lakiery są przekozak.. :decayed: choć co prawda moje zdanie nie będzie raczej do końca obiektywne :wink: ale powiem, że w f10 i tak Frozen Grey jest fajniejszy od tego co na Eresie ze zdjęcia. Zresztą Frozen Blue też jest miazga :kox:

Opublikowano

Orzeł świetnie się prezentuje twoja fura na żywo :) wczoraj widziałem że ładnie jechales :) jak wypadles w generalce? bo niestety musiałem wracać.

Pokazywałem Ci okejke przy drodze dojazdowej do trasy :)

dzięki :),

byłem tak rozkojarzony, że chyba nie zauważyłem ;)

III miejsce w klasie diesel z czasem 12.81 :D, jestem w ciężkim szoku bo spodziewałem się 13.2-13.5, a tutaj taka miła niespodzianka i to na stage I :D, I miejsce zajął golf II z czasem 11.3, II TOYOTA MR2 1.9 TDI z czasem 11.9 (te 2 auta to jakaś abstrakcja :))

Biorąc pod uwagę to, że moje auto nie ma procedury startu to czas jest MEGA.

tutaj parę fotek z imprezy:

IMAG2322.jpg

IMAG2324.jpg

IMAG2321.jpg

takie tam towarzystwo słabe....... :D

IMAG2317.jpg

tutaj coś co chętnie bym wstawił sobie do .......... Salonu ;)

IMAG2312.jpg

W Częstochowie auta robiły "życiówki" i wiemy czego to był efekt. W normalnych warunkach ok 13.5 taki byłby czas

Opublikowano

Wiadomo, że jest z górki ale kilka aut w sobotę robiło identyczne czasy jak w Częstochowie w niedzielę i nie wydaje mi się żeby byla to różnica rzędu 0.7 sek.

Niektóre auta robiły nawet gorsze czasy niż na innych Profi zawodach. Nie mam racelogica żeby sprawdzić moje auto :/

Opublikowano

Dzięki za ogarnięcie tematu u mnie ;)

Twoja fura wymiata na żywo...

PS.Gdzie pamiątkowe foty;)

Opublikowano

Mam pytanie jak sie lata X w porownaniu z Q lub rwd

Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za ogarnięcie tematu u mnie ;)

Twoja fura wymiata na żywo...

PS.Gdzie pamiątkowe foty;)

Nie ma sprawy,

fotki wyszły średnie wiec tylko taką wrzucę :)

Mini spot A4-KLUB :D (sysek27 i Orzeł)

IMAG2372.jpg

Mam pytanie jak sie lata X w porownaniu z Q lub rwd

Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka

ciężko coś więcej mi powiedzieć bo zimy nie było więc jako takich testów i porównań też nie mam :),

generalnie jeździ się super, nie czuć żeby Xdrive się dołączał czy inne dziwne akcje - działa płynnie i nieodczuwalnie, ale z tego co wiem jest bardziej awaryjny niż Qattro.

Edytowane przez Orzeł
Opublikowano

xDrive bardzo fajna sprawa - czy bardziej awaryjny, nie wiem, ale to elektronika, a Audi=mechanika. Miałem w e91 320d i sobie chwaliłem w zimie - jeden minus jak dla mnie, zbyt nachalne próby ograniczenia poślizgu, hamowanie uciekających w poślizgu kół, itp. To, co w normalnej jeździe jest plusem (przenoszenie nawet do 100% momentu na jedno koło), podczas zabaw, czy nauki auta jest problemem. Mało to przewidywalne i nie pozwalało na prawidłową kontrolę nad autem.

Testowałem całą zimę i jak jeździłem sam, to jeździłem z wyłączonymi systemami.

Dodatkowo masa na przedniej osi sprawia, że auto jest podsterowne i zapewne, w oczach ludzi objeżdżonych RWD, wypacza prowadzenie, z jakiego słynie BMW.

Teraz mam quattro i w zimie sprawuje się jak dla mnie lepiej - wiem, czego mam się spodziewać. Osobiście muszę spróbować teraz RWD, bo jest najbardziej naturalne i przewidywalne - gaz/kontra/wyjście z poślizgu.

Nie mniej jednak, xDrive nowej generacji w codziennej eksploatacji jest świetny.

sysek27 - jaka wersja silnikowa? Bardzo fajne dwa czarnuchy :D

Opublikowano

Mialem rwd i zime ogarnialem .chcialem kupic X zamiast quattro .ale padlo na cztery kolka.niestety w gorach tylni naped oprocz fanu daje tez machanie lopata

Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No na zdjęciu fajnie wyszły razem...

U mnie niestety 2.0d po programie na 213PS i 475Nm mi wystarcza ;)

Opublikowano

213ps to nie jest mało :)

Czym się różni 535D od 550D?

Opublikowano

Oj jej to już nie mówię jak coś padnie bo chyba jednorazowo się zmienia wszystkie turbiny.

Opublikowano

BMW już testuje 4 turbiny w 3.0 D .... Seria ma 400+ :-)

Opublikowano

To już jest przesada. Nie lepiej pójść w stronę większego silnika D i jednej, albo dwóch turbin. To są straszne koszta i problemy dla mechaników z trzema czy 4 turbinami.

Chętnie bym się przejechał tym 550D i poczuć jak to śmiga.

Opublikowano

downsizing kolego, downsizing... a mechanik później więcej zarobi ;)

Opublikowano

X6 550d miałem okazje jechac no czuć te 3 turbiny czuć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...