viper127 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 dzieki za pomoc, jutro zabiore sie do tego jeszcze raz z mlotkiem i wd-40, nie mam czasu szukac na allegro sciagaczek, od czwartku u nas ma padac a wolal bym znowu tego nie zalac
alpha_jack Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Porządnie spsikaj jakimś smarowidłem (np. wd-kiem 40) mocowanie ramienia i zostaw na jakiś czas. Późnij wykorzystaj młotek z patentu z tego filmiku Powodzenia! Daj znać jakie efekty Edytowane 16 Czerwca 2015 przez alpha_jack
viper127 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2015 dzieki wielkie za pomoc wycieraczki udalo mi sie zdjac sposobem z filmiku, wielkie dzieki ale potem cos mi wyskoczylo i nic wiecej nie dalem rady zrobic, tak wiec jutro dalej bede dobieral sie do tej skrzynki. Dam znac czy cos tam znalazlem udalo mi sie dzisiaj zdjac obudowe kompa, uszczelka faktycznie byla dziwnie wgnieciona od strony podszybia ale nie bylo widac od srodka zadnych zaciekow, chyba ze wystarczy wilgoc po umyciu auta zeby zaczal wariowac. uszczelnilem cala pokrywe do okola masa uszczelniajaca podobna do sylikonu
piotrsob1 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Jedź na myjnie i będzie wiadomo, czy pomogło
viper127 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 na myjni jeszcze nie bylem bo caly czas u mnie pada, ale mimo deszczu sie nic nie dziej tak wiec jest szanca, jak jutro dalej bedzie padac to i tak pojade na ta myjnie juz z czystej ciekawosci
Musashi Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 pierwsze co, to sprawdz droznosc kanalu odplywowego z podszybia. bywa ze kanaly sa zapchane i po myciu/deszczu, robi sie basenik, ktory wlasnie sprzyja wszelkiego rodzaju nieszczelnościom. kanaly sa 2, jeden pod akumulatorem drugi pod serwem hamulcow.
viper127 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 wczoraj caly dzien padalo, dzisiaj tez a auto pod robota stalo, co prawda do 120km/h sie nie mialem gdzie rozpedzic (bo przy tej predkosci zawsze sie wlaczal tryb awaryjny) ale nic sie nie dzialo po drodze z roboty. Dzisiaj tez troche padalo i tym kanale jest sucho
viper127 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 widac ze Twój pomysl z uszczelnieniem kompa pomogl, ale pewny bede dopiero po myjni Jeszcze musze skorzystac z Twojej rady zaslepienia EGR blaszka z otworem 7mm bo mam problem z szarpnieciami przy spokojnej jezdzie o ktorym kiedys pisales
piotrsob1 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Do BRD 7mm to za mało, będzie walił błędem , zacznij od 9mm. Przeczytaj dokładnie wątek: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/ odnośnie silników 16V, bo płaska kryza potrafi blokować w nich EGR Trzeba dać wypukłą, jak montujesz przy EGR-ze, jak przy chłodnicy spalin, to może być płaska. Patent pomaga tylko , jeżeli EGR w pozycji zamkniętej jest szczelny, i nie zgłasza błędów w działaniu
viper127 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 no to postaram sie zamontowac przy chlodnicy bo wypuklej sobie sam nie zrobie. To jest to miejce wejscia tej rury do chlodnicy spalin? Jestes pewien ze 7mm wywali blad? co masz na mysli mowiac "Patent pomaga tylko , jeżeli EGR w pozycji zamkniętej jest szczelny, i nie zgłasza błędów w działaniu" ja od niedawna grzebie w swoim aucie wiec musisz mi wybaczyc takie pytania
piotrsob1 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Możesz zacząć i od 7 mm, jak przy spokojnej jeździe będzie się zaświecał "check" i będzie błąd zbyt małego przepływu przez EGR, to rozwiercaj co 0,5 mm aż ten błąd przestanie się pojawiać . Kryza pomaga, jeżeli EGR-owi brakuje precyzji działania, ale jak jest ewidentnie zepsuty, to nie pomoże
viper127 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2015 PIOTRSOB1 jestes wielki, umylem dzisiaj auto, spelnilem wszystkie warunki do wpadniecia w tryb awaryjny, 120km/h, 5 bieg i wszystko ok wielkie dzieki. Odnosnie tej zaslepki EGR to jak sie pojawi check to za karzdym razem bede musial jechac na kompa skasowac blad ? cheeck sam nie zgasnie chyba
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) Błąd będzie zapisany w pamięci ECU silnika, a kontrola gaśnie sama bodajże po trzech cyklach odpalenie - gaszenie, jeżeli tylko błąd się w tym czasie nie powtórzy Obecność błędu zbyt małego przepływu przez EGR w pamięci kompa nie ma wpływu na moc silnika przy kolejnych uruchomieniach motoru, tak że śmiało możesz eksperymentować Edytowane 26 Czerwca 2015 przez piotrsob1
viper127 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2015 dzieki bardzo za pomoc, od poniedzialku zaczne testy
piotrsob1 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Mała poprawka, jak założysz kryzę ze zbyt małym otworem i zapisze się błąd zbyt małego przepływu przez EGR, to na desce rozdzielczej nie wywala checka, tylko zaczyna migać kontrolka świec żarowych. To tak dla ścisłości
viper127 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2015 ok, dzieki, mam jeszcze jeden problem, moze jest zwiazany z tym EGRem. Na zimnym silniku jak odpale auto i stoi sobie odpalony to czasami czuc dosyc odczuwalne i nieregularne szarpniecia (bujniecia) na boki, dodam ze po wcisnieciu sprzegla nic sie nie zmienia
piotrsob1 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 (edytowane) Odnośnie ostatniego problemu, to normalka w PD-kach, większość tak ma Pokaż logi grup 13,18 i 23 robione o chwilki przed uruchomieniem motoru, przez kilka minut . Analizując je można powiedzieć coś więcej, co jest przyczyną i czy warto w tym grzebać, bo nie jeden już pół osprzętu silnika wymienił, a poprawy nie widać Edytowane 27 Czerwca 2015 przez piotrsob1
viper127 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2015 Jak pokazać logi, nie qmam, sorki egr byl czyszczony jakos w lutym razem z kolektorem, myslisz ze bede musial jechac na czyszczenie czy bedzie jeszcze ok, raczej do wolnych kierowcow nie naleze i kozystam z mocy silnika
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Trzeba zlogować odpowiednie grupy i wrzucić na: http://vaglog.pl i zapodać linka do nich
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się