Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B6 AVANT - marzenia sie spełniają.../! S.P.R.Z.E.D.A.N.E !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cala operacje przeprowadzalem w ASO takze powiedzieli mi panowie ze jest git....

Sam juz teraz nie wiem co o tym myslec bo lekkiego klina mi wbiles :)

Heh

Opublikowano (edytowane)

Za kilka dni bede mial eSę na hamulce to ją "przeskanuję" :wink:

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Za kilka dni bede mial eSę na hamulce to ją "przeskanuję" :wink:

Spoko, bede wdzieczny....jesli wykrecenie 8 swiec i zdjecie cewek to nie klopot i pol godzinki roboty wiecej to czekam na wiadomosci....

:)

Opublikowano

Zaden klopot. Klient zaplaci :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Zaden klopot. Klient zaplaci :polew: :polew: :polew:

Jo niy moga:) :) :) :)

Cooo za kolo :) :) :) :) :)

Dobreee

Ps.

Za jakis czas u siebie planuje hamulce zrobic jak tylko fundusze pozwola... :)

Skad jestes????

Opublikowano

To w takim Razie co ja ku...mialem sprawdzane???

Lol

Ale skucha :)

Opublikowano (edytowane)

Miałeś ciśnienie ;-) to co jest na tym co podałeś to jest stopień :-)

Edytowane przez niebieski708
Opublikowano

Dokladnie te dwie wartosci to zupelnie rozne rzeczy.

ja zawsze przy sprawdzaniu kompresji demontuje przepustnice pod warunkiem ze jest elektroniczna a nie na linke.

Opublikowano

kompreche zawsze powinno robić się na maksymalnie otwartej przepustnicy

Opublikowano

Przemo masz jakas p...e z kompresja.

dzisiaj sprawdzalem i bylo nie mniej jak 13 a max niewiele ponad 14.

sprawdzalem trzema miernikami i wartosci byly takie same.

Opublikowano

Ktos wyzej pisal ze powinno sie to sprawdzac na otwartej przepustnicy itp...

A u mnie wykrecili swiece wsadzili manometr i krecili....

Byl w pewnym momencie z ich elektronicznym miernikiem bo przepuszczal i potem sprawdzali starym tradycyjnym ale jak tomwyzejmktos wspomnial nie wiem w jakiej poz bula przepustnica itp....heh

Ma to jakies znaczenie czy silnik cieply czy zimny itd???

Skad jestes??jesli moge wiedziec?

Sprawdzales to w b6 ??

Musialbym sprawdzic to tak jak piszecie przy zdemontowanej przepustnicy....

Opublikowano

na codzień pracuje w warsztacie zajmuje się co prawda elektroniką ale kompresje zdarza nam się mierzyć jak mamy jakieś podejrzenia co do stanu silnika

generalnie procedura jest taka by oczywiście wykręcić świece

odłączyć cewki i wtryskiwacze ( jeśli jest dostęp) by nie dokonał się zapłon mieszanki

naładowany aku lub drugi na kablach

jeden do manometru drugi do auta

w pełni otwarta przepustnica w celu lepszego napełnienia cylindrów(podejrzewam ,że u Ciebie nie będziesz musiał jej wykręcać wystarczy ,że dasz gaz na maksa i powinna się otworzyć)

i kręcimy my zwracamy uwagę na wartość po 1 obrocie i po 7 obrotach wału

im pierwszy strzał ma wyższą wartość tym lepiej a druga wartość dla zdrowego silnika zawiera się w przedziale od 12-14 bar

mając manometr trochę chęci i umiejętności i drugą osobę do pomocy bez problemu sam to zrobisz

Opublikowano

na codzień pracuje w warsztacie zajmuje się co prawda elektroniką ale kompresje zdarza nam się mierzyć jak mamy jakieś podejrzenia co do stanu silnika

generalnie procedura jest taka by oczywiście wykręcić świece

odłączyć cewki i wtryskiwacze ( jeśli jest dostęp) by nie dokonał się zapłon mieszanki

naładowany aku lub drugi na kablach

jeden do manometru drugi do auta

w pełni otwarta przepustnica w celu lepszego napełnienia cylindrów(podejrzewam ,że u Ciebie nie będziesz musiał jej wykręcać wystarczy ,że dasz gaz na maksa i powinna się otworzyć)

i kręcimy my zwracamy uwagę na wartość po 1 obrocie i po 7 obrotach wału

im pierwszy strzał ma wyższą wartość tym lepiej a druga wartość dla zdrowego silnika zawiera się w przedziale od 12-14 ba

mając manometr trochę chęci i umiejętności i drugą osobę do pomocy bez problemu sam to zrobisz

To powiem szczerze ze w niektorych momentach strzelalo, jakby wlasnie do zaplonu mieszanki dochodzilo...aku byl na kablach ale nie mam pojecia czy przekrecajac kluczyk drugi z kolesi mial wcisniety gaz....

I ile obrotow wal robil ...?

Musze wygospodarowac troszke czasu i pojechac do kogos kto ma o tym pojecie...

Wielkie dzieki za podpowiedz

Opublikowano

nie mogło dojść do do zapłonu mieszanki bo nie było cewek ;) raczej chodziło mi ogólnie ,że należało by po prostu odłączyć cewkę np w starszych autach

Opublikowano

Weekendowy wypad z .....

:) :) :)

14e7vae.jpg

64eyd0.jpg

:) :) :) :) :)

Kolegom to felunku pozazdroscic ....

xkupw5.jpg

2h2nyu8.jpg

Opublikowano (edytowane)

Owszem felunek i gleba robią robotę ale jak dla mnie za dużo :wink: w 80 miałem i glebe i kółeczko i wiem jak trzeba było uważać na drogę a teraz przy tej mocy co mam i takim setupie pierwsza lepsza dziura i zostawiam koło a wole korzystać z potencjału V8 :wink: chyba że air tam siedzi ale to zaś miejsce zajmuje :wink:

Edytowane przez Mortiis
Opublikowano

W tej krwistoczerwonej b7 wlasnie jest air i 20"

Robi to wrazenie, i tak jak piszesz...moc v8 przy tej feli, dziura i ....

.

.

.

.

Panowie o ile to mozliwe prosilbym o glosa...

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/336404-wrzesien-najladniejsze-zdjecie-a4-na-forum/page-

Z gory dzieki

Opublikowano

Przemo,mierzyłes ponownie ta kompresję?

Opublikowano

Nie, nie mialem okazji ale rozmawialem z kilkoma osobami i nie bede sie wypowiadac na temat tego co niektorzy pisza....

Poza tym gdyby bylo zle to moja eska nie jezdzialaby jak jezdzi.....poza tym mialem wymieniane pierscienie itp ....i jest o niebo lepiej....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...