PrzemoS4 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Cala operacje przeprowadzalem w ASO takze powiedzieli mi panowie ze jest git.... Sam juz teraz nie wiem co o tym myslec bo lekkiego klina mi wbiles Heh
Dev Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Za kilka dni bede mial eSę na hamulce to ją "przeskanuję" Edytowane 6 Października 2015 przez Dev
PrzemoS4 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Za kilka dni bede mial eSę na hamulce to ją "przeskanuję" Spoko, bede wdzieczny....jesli wykrecenie 8 swiec i zdjecie cewek to nie klopot i pol godzinki roboty wiecej to czekam na wiadomosci....
Dev Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Zaden klopot. Klient zaplaci :polew:
PrzemoS4 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Zaden klopot. Klient zaplaci :polew: Jo niy moga:) :) Cooo za kolo :) :) Dobreee Ps. Za jakis czas u siebie planuje hamulce zrobic jak tylko fundusze pozwola... Skad jestes????
niebieski708 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Ciśnienie a stopień to co innego...
PrzemoS4 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 To w takim Razie co ja ku...mialem sprawdzane??? Lol Ale skucha
niebieski708 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Miałeś ciśnienie ;-) to co jest na tym co podałeś to jest stopień :-) Edytowane 7 Października 2015 przez niebieski708
Dev Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Dokladnie te dwie wartosci to zupelnie rozne rzeczy. ja zawsze przy sprawdzaniu kompresji demontuje przepustnice pod warunkiem ze jest elektroniczna a nie na linke.
Bart_poznan Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 kompreche zawsze powinno robić się na maksymalnie otwartej przepustnicy
Dev Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Przemo masz jakas p...e z kompresja. dzisiaj sprawdzalem i bylo nie mniej jak 13 a max niewiele ponad 14. sprawdzalem trzema miernikami i wartosci byly takie same.
PrzemoS4 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Ktos wyzej pisal ze powinno sie to sprawdzac na otwartej przepustnicy itp... A u mnie wykrecili swiece wsadzili manometr i krecili.... Byl w pewnym momencie z ich elektronicznym miernikiem bo przepuszczal i potem sprawdzali starym tradycyjnym ale jak tomwyzejmktos wspomnial nie wiem w jakiej poz bula przepustnica itp....heh Ma to jakies znaczenie czy silnik cieply czy zimny itd??? Skad jestes??jesli moge wiedziec? Sprawdzales to w b6 ?? Musialbym sprawdzic to tak jak piszecie przy zdemontowanej przepustnicy....
Bart_poznan Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 na codzień pracuje w warsztacie zajmuje się co prawda elektroniką ale kompresje zdarza nam się mierzyć jak mamy jakieś podejrzenia co do stanu silnika generalnie procedura jest taka by oczywiście wykręcić świece odłączyć cewki i wtryskiwacze ( jeśli jest dostęp) by nie dokonał się zapłon mieszanki naładowany aku lub drugi na kablach jeden do manometru drugi do auta w pełni otwarta przepustnica w celu lepszego napełnienia cylindrów(podejrzewam ,że u Ciebie nie będziesz musiał jej wykręcać wystarczy ,że dasz gaz na maksa i powinna się otworzyć) i kręcimy my zwracamy uwagę na wartość po 1 obrocie i po 7 obrotach wału im pierwszy strzał ma wyższą wartość tym lepiej a druga wartość dla zdrowego silnika zawiera się w przedziale od 12-14 bar mając manometr trochę chęci i umiejętności i drugą osobę do pomocy bez problemu sam to zrobisz
PrzemoS4 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 na codzień pracuje w warsztacie zajmuje się co prawda elektroniką ale kompresje zdarza nam się mierzyć jak mamy jakieś podejrzenia co do stanu silnika generalnie procedura jest taka by oczywiście wykręcić świece odłączyć cewki i wtryskiwacze ( jeśli jest dostęp) by nie dokonał się zapłon mieszanki naładowany aku lub drugi na kablach jeden do manometru drugi do auta w pełni otwarta przepustnica w celu lepszego napełnienia cylindrów(podejrzewam ,że u Ciebie nie będziesz musiał jej wykręcać wystarczy ,że dasz gaz na maksa i powinna się otworzyć) i kręcimy my zwracamy uwagę na wartość po 1 obrocie i po 7 obrotach wału im pierwszy strzał ma wyższą wartość tym lepiej a druga wartość dla zdrowego silnika zawiera się w przedziale od 12-14 ba mając manometr trochę chęci i umiejętności i drugą osobę do pomocy bez problemu sam to zrobisz To powiem szczerze ze w niektorych momentach strzelalo, jakby wlasnie do zaplonu mieszanki dochodzilo...aku byl na kablach ale nie mam pojecia czy przekrecajac kluczyk drugi z kolesi mial wcisniety gaz.... I ile obrotow wal robil ...? Musze wygospodarowac troszke czasu i pojechac do kogos kto ma o tym pojecie... Wielkie dzieki za podpowiedz
Bart_poznan Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 nie mogło dojść do do zapłonu mieszanki bo nie było cewek raczej chodziło mi ogólnie ,że należało by po prostu odłączyć cewkę np w starszych autach
PrzemoS4 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 Weekendowy wypad z ..... :) :) :) Kolegom to felunku pozazdroscic ....
Mortiis Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Owszem felunek i gleba robią robotę ale jak dla mnie za dużo w 80 miałem i glebe i kółeczko i wiem jak trzeba było uważać na drogę a teraz przy tej mocy co mam i takim setupie pierwsza lepsza dziura i zostawiam koło a wole korzystać z potencjału V8 chyba że air tam siedzi ale to zaś miejsce zajmuje Edytowane 14 Października 2015 przez Mortiis
PrzemoS4 Opublikowano 22 Października 2015 Autor Opublikowano 22 Października 2015 W tej krwistoczerwonej b7 wlasnie jest air i 20" Robi to wrazenie, i tak jak piszesz...moc v8 przy tej feli, dziura i .... . . . . Panowie o ile to mozliwe prosilbym o glosa... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/336404-wrzesien-najladniejsze-zdjecie-a4-na-forum/page- Z gory dzieki
hunter91 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Przemo,mierzyłes ponownie ta kompresję?
PrzemoS4 Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 Nie, nie mialem okazji ale rozmawialem z kilkoma osobami i nie bede sie wypowiadac na temat tego co niektorzy pisza.... Poza tym gdyby bylo zle to moja eska nie jezdzialaby jak jezdzi.....poza tym mialem wymieniane pierscienie itp ....i jest o niebo lepiej....
Rekomendowane odpowiedzi