Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaka polerka dla amatora? oraz dodatki co potrzebuje...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, piszę gdyż jestem zielony w teamcie ale chcąc wykorzystać długi urlop naprawdę długi chciałbym troche popracować przy autcie swoim jak i ojca.

Generalnie potrzebuje polerki dla swojej b8'ki lakier Phantom Black. Generlnie mam zakupione Poorboys black hole'a ale także kupiłem ostatnio Prima Amigo... który lepiej się nada ?

Wosk mam Natyys'a red ....

generalnie polerka potrzebna do utrzymanai mojego auta w dobrym look'u, natomiast chciablym także zrobić korekte lakieru ale w aucie u ojca gdzie autem jeździ do lasu i lakier jest bardzo zmatowiały i porysowany... dlatego poszukuje polerki która sprawdzi się zarówno przy deatlingu jak i do korekcji lakieru - lecz tak jak pisałem tylko amatarsko dla mnie więc nie potrzebuje czegoś profi, lecz takiej która się sprawdzi tu i tu....

będę wdzięczny za pomoc

Opublikowano

Ja polecam pasty menzerna ;) Najpierw średnio-ścierna i później wykańczająca i lakier będzie się prezentował ekstra ;) I dodatkowo później jakiś dobry wosk dać (nie k2).

Opublikowano (edytowane)

Ja już posiadam UC Meguairs i wosk poorboys blue wax. Ręcznie nakładałem już wosk i wiem co i jak, oraz bawiłem się UC, ale ręką bez polerki (i efektu nie było na samą maskę ręką pół godziny ponad i rysy nadal były, a ręka mi odpała prawie). Teraz chce zakupić polerkę i jakie gąbki mam zakupić? Mój plan to usunąć rysy (średnio mocne) i nałożyć wosk. Czytałem, że trzeba dobrać odpowiednio te gąbki polerskie i tutaj właśnie moję pytanie...jakie potrzebuję?

Edytowane przez Lucas21
Opublikowano

Jeżeli nigdy nie miałeś styczności z maszyną to na początek proponuję kupić maszynę DA i do tego zestaw padów (cutting, polishing, finishing) oraz odpowiednie pasty do każdego pada (może być zestaw Menzerny). Tego typu maszyną będziesz musiał poświęcić więcej czasu ale na pewno praca będzie bezpieczniejsza.

Ja z własnego doświadczenia polecam Ci pady z MF Megsa i pastę Megsa 101 do "cięcia". Nawet maszyną DA daje dobre efekty w stosunkowo krótkim czasie :wink:

Opublikowano

A jaki kolor/y? Bo widziałem, że jest ich trochę i każda do czegoś innego.. Lepiej z głowicą na rzep czy w całości? Możesz jakieś linki podesłać jakie mam szukać? Chciałbym wykorzystać do końca UC - czy muszę do niego jakąś pastę polerską jeszcze dobrać? Bo chciałbym przelecieć nim całe auto, a potem nałożyć wosk i tyle w sumie. glinkę również mam do przygotowania karoserji..

Opublikowano

http://showcarshine.pl/10-zestawy/1768-zestaw-full-do-polerowania-lakieru-krauss-dual-action-menzernaflexipads.html

Tutaj masz przykładowy zestaw, którym powinieneś w kilkadziesiąt godzin ogarnąć lakier na aucie. Ja od czegoś takiego zaczynałem swoją przygodę z detailingiem ale choroba postępuje szybciej niż się spodziewałem i mój zestaw "trochę" urósł i wciąż rośnie :D

Opublikowano

No widzę zestaw porządny jak dla początkującego, ale hmm, dobrze, a w takim razie z tym UC, który został to nie zrobię nie? Mam drobne ryski i chciałbym je tylko usunąć nie mam kilkudziesięciu godz, a 3-4 godz. rysy i wosk/

Dzięki za polecenie zestawu :)

Opublikowano

nie mam kilkudziesięciu godz, a 3-4 godz. rysy i wosk

No to faktycznie zmienia postać rzeczy. Wybacz ale w takim czasie to można jedynie porządnie umyć auto i przygotować je do korekty.

Jak nie masz do tego zacięcia i środków (które muszą być spore) to radziłbym mimo wszystko oddać auto komuś kto się na tym zna bo musisz zrozumieć, że lakier Audi jest twardy i ciężko się z nim pracuje więc jakakolwiek praca ręczna mija się z celem moim zdaniem.

Opublikowano

Noo dlatego też pytam co mógłbym zrobić w najlepszym wypadku. Polerkę zakupiłem na próbę i chciałbym po prostu UC wykorzystać na rysy i nawoskować. Nie oczekuję efektu z salonu, ale żeby choć się świecił i rysy z nikły. Zacięcie mam na tyle, że chce to sam zrobić :)

Rozumiem, że lakier wymaga ręki dlatego też tak drążę temat w celu uzyskania wskazówek :)

Opublikowano (edytowane)

Chcesz mieć efekty?

Glinka, cleaner, wosk

Nawet delikatna korekta lakieru to zabawa na kilkanaście godzin

I nie zadawaj proszę tych samych pytań w kilku wątkach

Edytowane przez denishome
Opublikowano

A jaki pad do tego Cleanera?

Opublikowano

Finishowy

Opublikowano

Mógłbyś jakąś tanią na początek mi polecić?

Opublikowano

w przypadku gąbki finishowej pod DA które masz lub chcesz kupić, wybór jednej konkretnej nie ma większego znaczenia, zwłaszcza że będzie to pod cleaner.

Ja HDC nakładam czarnym sonaxem bo takie pady dostałem z maszyną.

ten będzie w sam raz na początek

http://showcarshine.pl/1943-royal-pads-finish-pad-135mm-niebieska-plaska.html

Opublikowano

Czyli na polerke zeby przynosila efekty trzeba 700 - 800 zł wydac;p?

Opublikowano

Pytasz o zapłatę za usługę czy o zestaw do pracy?

Opublikowano

Tez na poczatku chcialem recznie zrobic UC A4ke ale po dlugich wieczorach czytania zaprawionych w bojach detailingowcow oraz kilku godzinach spedzonych na probie recznego spolerowania rysek na tylniej klapie uznalem, ze trzeba sie zaopatrzyc w DA. Wybor padl na Megsa. Zobacze cz ma sens jechac UC czy lepiej od razu pastami.

Tobie tez proponuje dac sobie spokoj z reczna polerka bo to chyba musialo by byc ze 150godzin biorac pod uwage, ze przy DA to jekies 50-60 godzin aby zrobic korekte lakieru od A do Z bedac swiezakiem.

A i UC po czesci wypelnia rysy wiec efekt moze byc lekki ale kilka myc i powroca ryski nawet majac drogi wosk na lakierze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...