Trzciniak0 1 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Witam, czy ktoś może miał taki gwizd? Dodam TURBO było zmieniane. Czy to jakaś uszczelka, może ta od plecionki do turbo ? Nie mam pojęcia wiem że drażni to. http://tinypic.com/player.php?v=1zduc15%3E&s=8#.VYhScPntlUY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Sprawdź podciśnienie, moze masz małą dziurkę i zasysane powietrze powoduje taki gwizd. Jesli nie podciśnienie to nieszczelność dolotu miedzy filtrem a turbem. Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Edytowane 22 Czerwca 2015 przez lukaszooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Przed zmianą turbo też tak gwizdało ? Jeżeli nie, to odepnij i zaślep przewód podciśnienia dochodzący do gruszki turbiny i sprawdź czy gwiżdże. Jak przestanie, to na 95 % coś z turbiną ( prawdopodobnie wirnik ma luzy i obciera o obudowę turbulum ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 nie jest to dźwiek obcierania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzciniak0 1 Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Sorka ze dopiero teraz odpisuje. Sprawdziłem z gruchą i nie gwiżdze. Gwizd pojawia sie przy pierwszym biegu okolo 2 tys, na drugim to samo, a później ok. Nie jest to caly czas, tylko tak jak by sie rozgrzał i przestaje. Zgasisz auto i znowu to samo, aż do rozgrzania. Dodam że gruszka jest od starej turbiny, moze regulacja nie dostosowana jest do nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianoBRW 0 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 hej kolego ustaliles co to piszczy mam podobnie jestem po wymianie turbo i nadal piszczy mario Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 ja bym sprawdził uszczelkę pod egr ,chodzi mi o tą rurkę co idzie od kolektora, miałem kiedyś bardzo podobnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kresek 0 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Ja bym sprawdzil cały układ wydechowy pod kątem przedmuchów. Być może cos poluzowane, bądź wypalona uszczelka, tak będzie świszczeć, a po zagrzaniu rozszerzalność temperaturowa i doszczelnia niewielką dziurkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzis 0 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Witam Panowie. ja dzis wymienilem tubbo na nowe i dalej piszczy czy moze ktos z was doszedl co to piszczy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Kruciec nie luźny na vacum? Zmierz podciśnienie, posprawdzaj szczelność wezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzis 0 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Dzis bede to sprawdzal jak cos znajde to bede pisal ale jak ktos ma jakis pomysl co moze byc przyczyna tego piszczenia to bede wdzieczny bo juz nie moge tego sluchac a co najgorsze to ze wywalilem kase na nowe tubro i dalej to samo a wszyscy twierdzili ze turbo umarlo Zastanawia mnie czy koledzy co im piszczalo uporali sie z tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 99% osób walczących z problemem chrobotania turbiny nadal sobie z tym nie poradziła, u Ciebie dźwięk jest inny, według mnie masz jakąś nieszczelność, małą dziurkę w przewodach/rurach. Jeden z kolegów na forum sugerował i jak twierdził, w jego przypadku pomagało przeczyszczenie filterka w zaworze n75 lecz w moim przypadku nic to nie pomogło. Szukaj nieszczelności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzis 0 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 znalazlem domowym sposobem (woda z myldlem) nieszczelnosc na rurce idaca od kolektora do zaworu egr zobaczymy co bedzie jak uszczelnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się