organista177 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Witam, Od pewnego czasu mam problem, mianowicie (nie zawsze ale zdarza się) po odpaleniu obroty silnika lubią się utrzymywać na 2k obrotów po pewnym czasie maleją, nie ma znaczenia czy silnik zimny czy gorący, prócz tego zdarza się problem z odpaleniem, nie raz muszę kręcić po kilka razy żeby załapał, jak już załapie to z rury dym i smród benzyny. Prócz tego po nocy, na zimnym silniku przez pierwszy kilometr lekkie poszarpywanie. Po podpięciu VAG-a 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-00 - - Czy sam czujnik G62 może powodować takie objawy ?
ja74687 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Oczywiście że czujnik temp. może powodować takie objawy, przecież to między innymi dzięki niemu ECU steruje składem mieszanki
organista177 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 Dzięki, jutro odstawiam do mechaniora. A powiedzcie czy zamiennik FEBI to dobry pomysł czy jednak kupić w ASO ? Mieliście jakąś styczność z zamiennikami tego czujnika ?
jacek70 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Miałem w ADR spisywał się ok. Zamiennik kosztuje 30 a ori 130. Wybór należy do Ciebie.
ja74687 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Dokładnie wybór zależy od Ciebie I jeszcze dodatkowo musisz mieć szczęście, już kiedyś opisywałem swoją sytuację, kupiłem oryginalny czujnik i wytrzymał mi ok 1 tyg. jako zamiennik kupiłem najtańszy, kosztował od bodajże ok 20 zł i działał ok 1,5 roku Teraz części, jak i samochody robią księgowi nie inżynierowie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się