Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

czujnik G62 i zbyt bogata mieszanka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od pewnego czasu mam problem, mianowicie (nie zawsze ale zdarza się) po odpaleniu obroty silnika lubią się utrzymywać na 2k obrotów po pewnym czasie maleją, nie ma znaczenia czy silnik zimny czy gorący, prócz tego zdarza się problem z odpaleniem, nie raz muszę kręcić po kilka razy żeby załapał, jak już załapie to z rury dym i smród benzyny. Prócz tego po nocy, na zimnym silniku przez pierwszy kilometr lekkie poszarpywanie. Po podpięciu VAG-a

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
Czy sam czujnik G62 może powodować takie objawy ?
Opublikowano

Oczywiście że czujnik temp. może powodować takie objawy, przecież to między innymi dzięki niemu ECU steruje składem mieszanki :)

Opublikowano

Dzięki, jutro odstawiam do mechaniora. A powiedzcie czy zamiennik FEBI to dobry pomysł czy jednak kupić w ASO ? Mieliście jakąś styczność z zamiennikami tego czujnika ?

Opublikowano

Miałem w ADR spisywał się ok. Zamiennik kosztuje 30 a ori 130. Wybór należy do Ciebie.

Opublikowano

Dokładnie wybór zależy od Ciebie :) I jeszcze dodatkowo musisz mieć szczęście, już kiedyś opisywałem swoją sytuację, kupiłem oryginalny czujnik i wytrzymał mi ok 1 tyg. jako zamiennik kupiłem najtańszy, kosztował od bodajże ok 20 zł i działał ok 1,5 roku :) Teraz części, jak i samochody robią księgowi nie inżynierowie. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...