Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5] Spadanie z obrotów przy ruszaniu kierownicą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam Audi A4 1995 2.8 V6 Quattro.

Mam następujący problem: gdy na postoju zaczynam kręcić kierownicą w miejscu, obroty silnika spadają.

Co może być przyczyną?

Obiło mi się o uszy że coś z nastawnikiem przepustnicy ?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Jak bardzo Ci spadają obroty? Gaśnie Ci silnik?

U mnie jak na postoju ruszam kierownicą to też oborty delikatnie spadają i słysze po silniku żę sie bardziej "wysila" to jest raczej normalne.

Niech mnie ktoś poprawi jeśli sie myle :)

Pozdrawiam

Łukasz

Opublikowano

Obroty spadają, kierownica może dawać większy opór, zwłaszcza jak masz szerokie oponki :> Ja mam właśnie taką opcję i na ciasnych parkingach czasami trzeba się troszkę pomęczyć :confused4:

Opublikowano

Witam,

nie masz sie co denerwowac :good:

Nasze autka z "dotarta" pompa od wspomagania tak maja ;)

Mi przy oponkach 215/60/15 , przy mocniejszym skrecie takze obroty spadaja na sekundke, ale komputer zaraz pusci wiecej paliwka i wsio wraca do normy.

Tak jak napisal wczesniej kolega - sprawdz kolor i ilosc plynu w ukladzie - w razie "w" uzupelnij.

pozdro :good:

YaBoLeK

Opublikowano

Jak dla mnie to zaczyna działać pompa od wspomagania i trochę mocy musi wziąść dla siebie - normalne zjawisko. O ile te obroty Ci spadają?

Opublikowano

Masz LPG?

Opublikowano

przepustnica??

...a co ma przepustnica do ukladu kierowania-zadajesz pytanie,czy zgadujesz?

Opublikowano

przepustnica??

...a co ma przepustnica do ukladu kierowania-zadajesz pytanie,czy zgadujesz?

A ma. :)

Opublikowano

no nie bezposrednio i nie w tym przypadku :wink4:

Opublikowano

mam to samo, i jest to pompa od wspomagania, zerknij na poziom płynu od wspomagania (dla pewności)

Opublikowano

no nie bezposrednio i nie w tym przypadku :wink4:

Kręcąc kierownicą na biegu jałowym czyli na wolnych obrotach obciążasz silnik bo pompa wspomagania tzw. servo jest napędzana paskiem. Jeśli przepustnica byłaby brudna bądz źle zaadoptowana będą problemy z masą zasysanego powietrza biegu jałowego co może powodować znaczne spadanie obrotów, a niekiedy nawet w zaawansowanych przypadkach jego zgaśnięcie. Wcale tak być nie musi, ale może.

Opublikowano

W japonskich silnikach jest "naladowane" tyle wezykow od podcisnienia, ze takie problemy tam nie istnieja ( albo sa minimalizowane ) w audi tego jeszcze nie ma ( chyba ze w tych starszych ) . Np. w mojej toyocie ( juz bylej :) ) jak sie naciskalo kilka razy ( 10-15X ) pulsacyjnie hamulec to zwiekszaly sie obroty silnika , dzieki czemu hamulec spisywal sie caly czas na 100% , a w audi obroty nie rosna. Pompa ma wtedy za niskie obroty i nie daje rady, przez co hamulec robi sie "twardy" i nie hamuje na 100%. Troche zszedlem z tematu :decayed: . Chodzi mi o to , ze lepiej niech sobie nasze audiczki troche przygasna niz jak mechanicy maja reagowac na nie tak jak na japonczyki :polew:

Opublikowano

Witam, a jaki ma byc ten kolor plynu? bo ostatnio mam problemy z ukladem kierowniczym [podlacze sie tu] po przejechaniu ponad 100km czyli jak sie dobrze rozgrzeje, przy intensywnym kreceniu kierownica na parkingu spod maski wydobywaja sie bardzo glosne zgrzyty i nie wiem co to mzoe byc... jakies pomysly? pozdrawiam, jh.

Opublikowano

zielony i bylo juz na pewno-trzeba szukac ,zanim zapytamy :wink4: :gwizdanie:

Opublikowano

Możesz spokojnie zalać czerwonym, takim jaki jest do automatycznych skrzyń biegów. Tak mówi Elsa po numerach oleju. Byle nie mieszać albo...albo.

Opublikowano

Tylko jak zmienisz rodzaj płynu to mogą być przecieki

Opublikowano

Tylko jak zmienisz rodzaj płynu to mogą być przecieki

...albo pompa zacznie warczec,bo sie gestosc plynu zmieni i zawor zwrotny moze dac o sobie znac,mialem tak w b5 i wymiana pompy pomogla,

Możesz spokojnie zalać czerwonym, takim jaki jest do automatycznych skrzyń biegów. Tak mówi Elsa po numerach oleju. Byle nie mieszać albo...albo.

pewnie,ze mozna,tylko czy nie lepiej zielonym,mineralnym-jak powinno byc :wink4:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_akn_kilka_slow_o_wymianie_plynu_ukladu_wspomagania-t52947.0.html;topicseen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...