Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tylko :quattro: brakowało do pełni szczęścia ....

Edytowane przez Adam87
Opublikowano

Jeden z moich ulubionych tematów w dziale B7 :D
Idziesz grubo i jeszcze teraz :quattro:

Niedługo biorę się za swoje BPW, więc mam nadzieje że jakimiś radami mnie wspomożesz :)

Opublikowano (edytowane)

Swap Q w mojej b7 przeciągnął się na rzecz Q5 taty w której zrobiliśmy wspólnymi siłami sporo modów :D Po kolei nowy ori rozrząd ,pasek itp , potem przyszedł czas na wyrzucenie zbędnych gratów , DPF ,EGR , Chłodniczka spalin , stare turbo KKK . Wpadł DP 2.5 cala robiony całkowicie przeze mnie , Fabrycznie nowe turbo poliftowe CGLC GTC1549VZ , IC od 3.0 TDI i kilka innych pierdół . W przyszłym tygodniu strojenie . Auto przed korektą jest nie do poznania . GTC wstaje jak szalone , lepsza góra i brak uciążliwej ekologi . Wszystko na plus . Teraz czas na Q w b7 ? 46766057_2410663485673990_85552036481985

46800198_2410664862340519_39054160171106

46508608_2410662632340742_24389175199987

46655055_2410662142340791_76867196384192

46521289_2410661349007537_23690922566877

46511352_2410660925674246_80931141684308

46501832_2410665479007124_97744325844978

 

 

 

 

 

Edytowane przez danielstol
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

I faktycznie wyszło wszystko wszyściusieńko p&p, no poza DP ?? Mówisz,  że dużo przyjemniej wstaje, już nawet bez softu :naughty:

Opublikowano
6 godzin temu, KoJ@K napisał:

I faktycznie wyszło wszystko wszyściusieńko p&p, no poza DP ?? Mówisz,  że dużo przyjemniej wstaje, już nawet bez softu :naughty:

Gtc1549vz a Kkk43a to nie porównanie. Już bez softu reakcja i dół jest super ? Prawie P&P flansza na DP nieznacznie inna kilka mm w rozstawie otworów, i restryktor oleju inny. Ja toczyłem sobie. Reszta P&P. IC od 3.0 też jedynie trzeba się postarać żeby węże nałożyć bo średnica lekko większa. Ori 57 a w 3.0 63mm. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

za***iście podłubana b7 , od momentu zakupu a teraz auto nie do poznania , kozak !

Opublikowano

Ja pier**** Daniel, szacun! B7 obadane na ostatnim spocie, ale to co robisz to miazga ;) Szacun za wytrwłość i wiedzę ;) Chyba musisz mi ten wydech wyspawać jak pytałem :)

Opublikowano

Dzięki za miłe słowa. Idziemy dalej sprzęgło Sachs Perforamnce już leży ?44425903_288065631711483_663978587250719

Opublikowano

uuu lala, co tu się wyczynia... :drunk:

Opublikowano

Ja chciałem program robić, chyba tobie auto podrzuce.......

:brawo:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Po założeniu tego sprzęgła, ćwicząc na siłce odchodzą serie na lewą nogę ... :kox:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Płci przeciwnej byłoby ciężej jeździć:wink:

Opublikowano

Dobrze ze ja jeżdżę tylko B7 ? Poradzę sobie jakoś a 300+ trzeba przecież jakoś przenieść na 4 buty ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Pięknie idziesz z autkiem do przodu:oklasky:

Tak +/- ile planujesz finalnie kucy???

Edytowane przez Adam87
Opublikowano
55 minut temu, danielstol napisał:

Dobrze ze ja jeżdżę tylko B7 ? Poradzę sobie jakoś a 300+ trzeba przecież jakoś przenieść na 4 buty ?

Tu nie konie trzeba przełożyć, tylko niutony skleić... :thumbup1:

Opublikowano

Będę składał drugi silnik od podstaw na nowych tlokach, kutych korbach, porting głowicy itp. Chcę przekroczyć 350km i 600Nm na samej ropie. Wiadomo chwilę mi zejdzie bo koszta są i czasu też sporo. ?

Opublikowano

Achh to będzie rakieta:kox:

Opublikowano

Taka operacja - nie lepiej 3 litry tak podlubac od razu i wsadzić  ? Z ta praca jaką chcesz wykonać osiągniesz dużo więcej..  

Ja co prawda podobnie dużo zrobiłem w swoich 2 litrach i zblizylem się do 350, ale nie zakładałem wymiany silnika, gdyby tak  było, za podobny pieniądz czas i pracę wsadzona byłoby dlubniete biT. 

Opublikowano

Wiesz jakie są koszta swapu poliftowego Ccwa. Koszmar ceny..

Opublikowano

Skoro masz już silnik albo w dobrej cenie to oczywiście nie ma nad czym debatować :oklasky:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...