Adam87 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) Tylko brakowało do pełni szczęścia .... Edytowane 15 Listopada 2018 przez Adam87
RysiekKSC Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Jeden z moich ulubionych tematów w dziale B7 Idziesz grubo i jeszcze teraz Niedługo biorę się za swoje BPW, więc mam nadzieje że jakimiś radami mnie wspomożesz
DanielMod Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Swap Q w mojej b7 przeciągnął się na rzecz Q5 taty w której zrobiliśmy wspólnymi siłami sporo modów Po kolei nowy ori rozrząd ,pasek itp , potem przyszedł czas na wyrzucenie zbędnych gratów , DPF ,EGR , Chłodniczka spalin , stare turbo KKK . Wpadł DP 2.5 cala robiony całkowicie przeze mnie , Fabrycznie nowe turbo poliftowe CGLC GTC1549VZ , IC od 3.0 TDI i kilka innych pierdół . W przyszłym tygodniu strojenie . Auto przed korektą jest nie do poznania . GTC wstaje jak szalone , lepsza góra i brak uciążliwej ekologi . Wszystko na plus . Teraz czas na Q w b7 ? Edytowane 22 Listopada 2018 przez danielstol 1
KoJ@K Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 I faktycznie wyszło wszystko wszyściusieńko p&p, no poza DP ?? Mówisz, że dużo przyjemniej wstaje, już nawet bez softu
DanielMod Opublikowano 23 Listopada 2018 Autor Opublikowano 23 Listopada 2018 6 godzin temu, KoJ@K napisał: I faktycznie wyszło wszystko wszyściusieńko p&p, no poza DP ?? Mówisz, że dużo przyjemniej wstaje, już nawet bez softu Gtc1549vz a Kkk43a to nie porównanie. Już bez softu reakcja i dół jest super ? Prawie P&P flansza na DP nieznacznie inna kilka mm w rozstawie otworów, i restryktor oleju inny. Ja toczyłem sobie. Reszta P&P. IC od 3.0 też jedynie trzeba się postarać żeby węże nałożyć bo średnica lekko większa. Ori 57 a w 3.0 63mm. 1
boguc Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 za***iście podłubana b7 , od momentu zakupu a teraz auto nie do poznania , kozak !
Damianq Opublikowano 24 Listopada 2018 Opublikowano 24 Listopada 2018 Ja pier**** Daniel, szacun! B7 obadane na ostatnim spocie, ale to co robisz to miazga Szacun za wytrwłość i wiedzę Chyba musisz mi ten wydech wyspawać jak pytałem
DanielMod Opublikowano 26 Listopada 2018 Autor Opublikowano 26 Listopada 2018 Dzięki za miłe słowa. Idziemy dalej sprzęgło Sachs Perforamnce już leży ?
HOLMATRO Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 uuu lala, co tu się wyczynia...
FroS-t Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 Ja chciałem program robić, chyba tobie auto podrzuce....... 1
KoJ@K Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 Po założeniu tego sprzęgła, ćwicząc na siłce odchodzą serie na lewą nogę ... 1
Adam87 Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 Płci przeciwnej byłoby ciężej jeździć
DanielMod Opublikowano 27 Listopada 2018 Autor Opublikowano 27 Listopada 2018 Dobrze ze ja jeżdżę tylko B7 ? Poradzę sobie jakoś a 300+ trzeba przecież jakoś przenieść na 4 buty ? 1
Adam87 Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Pięknie idziesz z autkiem do przodu Tak +/- ile planujesz finalnie kucy??? Edytowane 27 Listopada 2018 przez Adam87
HOLMATRO Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 55 minut temu, danielstol napisał: Dobrze ze ja jeżdżę tylko B7 ? Poradzę sobie jakoś a 300+ trzeba przecież jakoś przenieść na 4 buty ? Tu nie konie trzeba przełożyć, tylko niutony skleić...
DanielMod Opublikowano 27 Listopada 2018 Autor Opublikowano 27 Listopada 2018 Będę składał drugi silnik od podstaw na nowych tlokach, kutych korbach, porting głowicy itp. Chcę przekroczyć 350km i 600Nm na samej ropie. Wiadomo chwilę mi zejdzie bo koszta są i czasu też sporo. ?
HOLMATRO Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 Taka operacja - nie lepiej 3 litry tak podlubac od razu i wsadzić ? Z ta praca jaką chcesz wykonać osiągniesz dużo więcej.. Ja co prawda podobnie dużo zrobiłem w swoich 2 litrach i zblizylem się do 350, ale nie zakładałem wymiany silnika, gdyby tak było, za podobny pieniądz czas i pracę wsadzona byłoby dlubniete biT.
DanielMod Opublikowano 27 Listopada 2018 Autor Opublikowano 27 Listopada 2018 Wiesz jakie są koszta swapu poliftowego Ccwa. Koszmar ceny..
HOLMATRO Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 Skoro masz już silnik albo w dobrej cenie to oczywiście nie ma nad czym debatować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się