variocustoms Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Tak tak, Witek potrafi cuda zdziałać, hihi tylko 10 Nm mniej mam w 2.0 tdi no ale kucyków masz jednak więcej. Miłego użytkowania życzę
wiissnia Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2008 Mam 3 pytania: 1. Jest sens pakować większy IC do A6? 2. Jakie seryjnie ciśnienie doładowania jest w 2,5 TDI 180ps np.AKE? 3. Ile KM i Nm da się wycisnąć na sprężarce od 180?
wowo Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Wychodzi na to, że teraz, auto trzymałoby serie Gratulacje. Było poprosić Rogala, by jeszcze dorzucił koksu. Góre masz w porządku, więc można było zaszaleć
Flyer Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Mam 3 pytania: 1. Jest sens pakować większy IC do A6? Raczej nie ma sensu, bo ten seryjny jest ponoc dosc wydajny. Co innego jest w A4 gdzie sa 2 male IC po bokach...
wiissnia Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2008 Mam 3 pytania: 1. Jest sens pakować większy IC do A6? Raczej nie ma sensu, bo ten seryjny jest ponoc dosc wydajny. Co innego jest w A4 gdzie sa 2 male IC po bokach... Też tak słyszałem ale on siedzi między dwoma chłodnicami od klimy i od wody więc obie go grzeją. A co ze sprężarką od 180? Niby ma grubszy wałek i można więcej pompować prawda? Ile PS i Nm na tym fufadle da się wycisnąć?
Flyer Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 ...ale turbulum od np. AKE nie podejdzie do AKN'a... o ile sie nie myle oczywiscie.
wiissnia Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2008 Audi zrobiło już kilka tysięcy kilometrów po modzie i powiem tyle przy każdym wyprzedzanie mnie zaskakuje Spalanie jak dotąd uważam za bardzo dobre, mieści się w 8L przy jeździe 50%miasto - 50%trasa (ta sama stacja i pod korek, nie wskazanie komputera). Wczoraj pobiło rekord i spaliło po trasie 6,5L, jazda umiarkowana do 140km/h Powiem tyle Witek to geniusz! ...ale turbulum od np. AKE nie podejdzie do AKN'a... o ile sie nie myle oczywiscie. może ktoś wie na pewno? nikt nie zna odpowiedzi na ty pytania?
Flyer Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Jezdzilem tym autkiem dzis - bardzo fajnie sie zbiera i kreci z pelna moca powyzej 4000 - sam miód Moja o 150kg ciezsza seria odstawala od tych 180PS
Rogalotti Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Wissnia: nie wymieniaj turbiny, żeby tam było wiecej mocy trzeba pomysleć skad wziąść wiecej paliwa. Może ruszy sie cos z końcówkami wtrysków do 2.5TDi to i pojawia sie ceikawsze wykresy. Pozdrawiam
wiissnia Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2009 Wissnia: nie wymieniaj turbiny, żeby tam było wiecej mocy trzeba pomysleć skad wziąść wiecej paliwa. Może ruszy sie cos z końcówkami wtrysków do 2.5TDi to i pojawia sie ceikawsze wykresy. Pozdrawiam Bardzo chętnie w końcu chciałbym zobaczyć 2 i 4 z przodu
AndyN Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Może ruszy sie cos z końcówkami wtrysków do 2.5TDi to i pojawia sie ceikawsze wykresy Jest na to jakaś szansa? Działa ktoś w tym kierunku?
spanky Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Może ruszy sie cos z końcówkami wtrysków do 2.5TDi to i pojawia sie ceikawsze wykresy Jest na to jakaś szansa? Działa ktoś w tym kierunku? tak .... Ali ...
Rogalotti Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Dokładnie, tylko pomimo jego szczerych chęci wszystko zalezy od Fratelli Bosio.
wiissnia Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 Dziś Audi znów pokazało wyższość. Zrobiło kilka wyścigów i je wygrało Najciekawszy to a6 wygrało z Focusem (przebieg to 8000km więc nówka) robionym przez Mastersa 1,8tdci z mocą 14xKM i 34xNm, Focus dostawał łomot że szok, do setki jeszcze jakoś się trzymał ale później to przepaść Witek jeszcze raz wielkie dzięki za program!!!! [br]Dopisany: 06 Luty 2009, 01:05_________________________________________________Prośba do admina: Proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego wątku o wykresach Ostatnio a6 przeszła małe hamowanko i oto wyniki:
boseron Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 no to nastęny z bananem na ustach jeździ :>
wiissnia Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 No i minął kolejny rok na wirusie Kilometrów przybyło (już 80kkm po programie) i nadal śmiga jak wściekła bez żadnych skutków ubocznych. Obecny przebieg to 310kkm. I niestety dopadła mnie bolączka v6 tdi a mianowicie wyciek oleju spod miski oleju na łączeniu bloku (żeliwnego) z miską (aluminiową). Części już mam ale jakoś brak chęci do naprawy Ciekawe ile mocy zostało Spalanie cały czas na poziomie do 8L. Sprzęgło, dwumas, przeguby na razie oryginalne i super stanie. Wymienione górne wahacze przy 300kkm (siedziały ori z 2000roku a podobno mamy nietrwałe zawieszenia ), dolne jeszcze ori bez jakichkolwiek luzów. Pozdrawiam wszystkich miłośników V6 2,5 TDI
GILI Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Robiłeś już hydraulikę ? przeguby na razie oryginalne i super stanie wymieniałem u siebie w b5 przy mniejszym przebiegu.
wiissnia Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Opublikowano 6 Listopada 2010 Robiłeś już hydraulikę ? przeguby na razie oryginalne i super stanie wymieniałem u siebie w b5 przy mniejszym przebiegu. Hydraulikę, dźwigienki i podkładki zmieniałem jakieś 2 lata temu.
wampir Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Jezdzilem tym autkiem dzis - bardzo fajnie sie zbiera i kreci z pelna moca powyzej 4000 - sam miód Moja o 150kg ciezsza seria odstawala od tych 180PS Czy ja dobrze zrozumiałem, że opisywane w watku 2,5tdi @180KM odstawała od Twojej S4 @265KM ? Drugie pytanie, ile kosztowało takie zrobienie hydrauliki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się