Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[C5 AKN] Dwie małe kostki a tyle radości - wizyta u Rogala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak tak, Witek potrafi cuda zdziałać, hihi tylko 10 Nm mniej mam w 2.0 tdi :) no ale kucyków masz jednak więcej. Miłego użytkowania życzę :)

Opublikowano

Mam 3 pytania:

1. Jest sens pakować większy IC do A6?

2. Jakie seryjnie ciśnienie doładowania jest w 2,5 TDI 180ps np.AKE?

3. Ile KM i Nm da się wycisnąć na sprężarce od 180?

Opublikowano

Wychodzi na to, że teraz, auto trzymałoby serie :) Gratulacje.

Było poprosić Rogala, by jeszcze dorzucił koksu. Góre masz w porządku, więc można było zaszaleć :)

Opublikowano

Mam 3 pytania:

1. Jest sens pakować większy IC do A6?

Raczej nie ma sensu, bo ten seryjny jest ponoc dosc wydajny.

Co innego jest w A4 gdzie sa 2 male IC po bokach... :confused4:

Opublikowano

Mam 3 pytania:

1. Jest sens pakować większy IC do A6?

Raczej nie ma sensu, bo ten seryjny jest ponoc dosc wydajny.

Co innego jest w A4 gdzie sa 2 male IC po bokach... :confused4:

Też tak słyszałem ale on siedzi między dwoma chłodnicami od klimy i od wody więc obie go grzeją.

A co ze sprężarką od 180? Niby ma grubszy wałek i można więcej pompować prawda?

Ile PS i Nm na tym fufadle da się wycisnąć?

Opublikowano

...ale turbulum od np. AKE nie podejdzie do AKN'a... o ile sie nie myle oczywiscie.

Opublikowano

Audi zrobiło już kilka tysięcy kilometrów po modzie i powiem tyle przy każdym wyprzedzanie mnie zaskakuje :shocked:

Spalanie jak dotąd uważam za bardzo dobre, mieści się w 8L przy jeździe 50%miasto - 50%trasa (ta sama stacja i pod korek, nie wskazanie komputera).

Wczoraj pobiło rekord i spaliło po trasie 6,5L, jazda umiarkowana do 140km/h

Powiem tyle Witek to geniusz!

...ale turbulum od np. AKE nie podejdzie do AKN'a... o ile sie nie myle oczywiscie.

może ktoś wie na pewno?

nikt nie zna odpowiedzi na ty pytania? :no:

Opublikowano

Jezdzilem tym autkiem dzis - bardzo fajnie sie zbiera i kreci z pelna moca powyzej 4000 - sam miód :)

Moja o 150kg ciezsza seria odstawala od tych 180PS :)

Opublikowano

Wissnia: nie wymieniaj turbiny, żeby tam było wiecej mocy trzeba pomysleć skad wziąść wiecej paliwa. Może ruszy sie cos z końcówkami wtrysków do 2.5TDi to i pojawia sie ceikawsze wykresy. Pozdrawiam

Opublikowano

Wissnia: nie wymieniaj turbiny, żeby tam było wiecej mocy trzeba pomysleć skad wziąść wiecej paliwa. Może ruszy sie cos z końcówkami wtrysków do 2.5TDi to i pojawia sie ceikawsze wykresy. Pozdrawiam

Bardzo chętnie :) w końcu chciałbym zobaczyć 2 i 4 z przodu :wink4:

Opublikowano

Może ruszy sie cos z końcówkami wtrysków do 2.5TDi to i pojawia sie ceikawsze wykresy

Jest na to jakaś szansa? Działa ktoś w tym kierunku?

Opublikowano

Może ruszy sie cos z końcówkami wtrysków do 2.5TDi to i pojawia sie ceikawsze wykresy

Jest na to jakaś szansa? Działa ktoś w tym kierunku?

tak .... Ali ... :wink4:

Opublikowano

Dokładnie, tylko pomimo jego szczerych chęci wszystko zalezy od Fratelli Bosio.

Opublikowano

Dziś Audi znów pokazało wyższość. Zrobiło kilka wyścigów i je wygrało :)

Najciekawszy to a6 wygrało z Focusem (przebieg to 8000km więc nówka) robionym przez Mastersa 1,8tdci z mocą 14xKM i 34xNm, Focus dostawał łomot że szok, do setki jeszcze jakoś się trzymał ale później to przepaść :)

Witek jeszcze raz wielkie dzięki za program!!!! :)

[br]Dopisany: 06 Luty 2009, 01:05_________________________________________________Prośba do admina: Proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego wątku o wykresach :)

Ostatnio a6 przeszła małe hamowanko i oto wyniki:

kopiaa625wiissniawppl.jpg

Opublikowano

no to nastęny z bananem na ustach jeździ :>

Opublikowano

No i minął kolejny rok na wirusie :) Kilometrów przybyło (już 80kkm po programie) i nadal śmiga jak wściekła bez żadnych skutków ubocznych. Obecny przebieg to 310kkm. I niestety dopadła mnie bolączka v6 tdi a mianowicie wyciek oleju spod miski oleju na łączeniu bloku (żeliwnego) z miską (aluminiową). Części już mam ale jakoś brak chęci do naprawy :( Ciekawe ile mocy zostało :polew:

Spalanie cały czas na poziomie do 8L. Sprzęgło, dwumas, przeguby na razie oryginalne i super stanie. Wymienione górne wahacze przy 300kkm (siedziały ori z 2000roku a podobno mamy nietrwałe zawieszenia :polew: ), dolne jeszcze ori bez jakichkolwiek luzów.

Pozdrawiam wszystkich miłośników V6 2,5 TDI :good:

Opublikowano

Robiłeś już hydraulikę ?

przeguby na razie oryginalne i super stanie

wymieniałem u siebie w b5 przy mniejszym przebiegu.
Opublikowano

Robiłeś już hydraulikę ?

przeguby na razie oryginalne i super stanie

wymieniałem u siebie w b5 przy mniejszym przebiegu.

Hydraulikę, dźwigienki i podkładki zmieniałem jakieś 2 lata temu.

Opublikowano

Jezdzilem tym autkiem dzis - bardzo fajnie sie zbiera i kreci z pelna moca powyzej 4000 - sam miód :)

Moja o 150kg ciezsza seria odstawala od tych 180PS :)

Czy ja dobrze zrozumiałem, że opisywane w watku 2,5tdi @180KM odstawała od Twojej S4 @265KM ?

Drugie pytanie, ile kosztowało takie zrobienie hydrauliki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...