felek59 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam trochę wertuję forum i widzę że wymiana w AVF turbo na wersje ze 170km jest prawie P&P noszę się z takim zamiarem . Jedyny problem jak dla mnie to podłączenie węży ciśnieniowych : po 1. wąż filtr - turbina podejdzie czy trzeba coś innego dostosować ze względu na inne średnice? po 2. waż ciśnieniowy turbo - ta rura pod autem tu mam największy problem po w tych turbinach występują inne sposoby połączenia. Proszę o jakieś oświecenie tematu pozdrawiam 1
Blachu Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Racja, ale przy gtb trochę więcej rzeźby. Mimo tego jednak warto. Baszmak masz gtb u siebie??
Gaszka Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Ad1. Waz od filtra zostaje.Ad2. Kup waz uzywany od 101 badz 115 PS PD. Z jednej strony szybkozlaczka, z drugiej na opaske.Co do off topicu, napewno GTB rowniej wstaje i da wiecej mocy ale wiecej przerobek. Zdrowe BRD p&p i kupic mozna ponizej 1tys pln.
felek59 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Ad1. Waz od filtra zostaje. Ad2. Kup waz uzywany od 101 badz 115 PS PD. Z jednej strony szybkozlaczka, z drugiej na opaske. Co do off topicu, napewno GTB rowniej wstaje i da wiecej mocy ale wiecej przerobek. Zdrowe BRD p&p i kupic mozna ponizej 1tys pln. Dziękuję bardzo cenna informacja odnośnie pkt 1 jednak mam obawy co do wyjścia z turbo w tej chwili jest szybkozłączka i wąż wchodzi już "normalnie" na tą rurę idącą pod zderzakiem do IC poza tym ma odejście na tą puszkę pod nadkolem oglądając turbo BRD nie mamy tu wejścia na szybkozłączkę tylko normalnie na opaskę dalej nie wiem co i jak za bardzo...
Gaszka Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) Przepraszam, chyba pomylilem. Obie strony na zwykla opaske raczej. Tak czy inaczej ja zastosowalem szlauch z Passata B5 AVB (bo akurat taki mi lezal w domu), pasowal jak ulal. Ktorys z dwoch szlauchow, nie pamietam czy od filtra czy za turbo opornie wchodzil. Ale jak najbardziej pasuje bez przerobek.Ta puszka sie nie przejmuj, ona jest polaczona z rura metalowa biegnac przez front auta, nie z tym szlauchem. Edytowane 7 Lipca 2015 przez Gaszka
felek59 Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 Dziekuje pomimo wad tej turbiny zaryzykuje...
kris-krzysztof Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Zmieniasz lub przerabiasz (usuniecie szybkozłączki) 1 wąż, a tak to pasuje P&P . Edytowane 9 Lipca 2015 przez kris-krzysztof
Homiczek Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 przyłączę się rozumiem że kolektor zostaje a suszarka podchodzi p&p ?
Gaszka Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Dokladnie. Jedynie zmieniasz szlauch za turbo badz tak jak kolega wyzej napisal obcinasz szybkozlaczke ze starego
baszmak7 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Racja, ale przy gtb trochę więcej rzeźby. Mimo tego jednak warto. Baszmak masz gtb u siebie?? ja nie ale ale znajomy ma 2260 bodajże vzk
cocoo24 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 czy po zmianie turbo na brd w moim awx, trzeba robić korekte softu? jaki jest przyrost mocy +- obecnie mam 354nm i 163km Panowie, czy zmiana turbiny w awx na turbo b7 170 koni (nie wiem czy to brd) da odczuwalną poprawę ? obecnie mam 163 km i 354 nm
Homiczek Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 na upartego chwile może by sie dało pojeździć bez zmiany softu. Ale w takim razie po co zmieniać turbine, jak sie softu nie zmienia ?!? na brd(170KM) można wyciągnąć pewnie ze 190/400, ale to też już pasuje wziąść pod uwagę kolejne modyfikacje, jak sprzęgło, IC, wtryski
cocoo24 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 brd plus prawy IC od bexa, po tym korekta softu, to będzie dobre rozwiązanie? Ile brał tuner od was za korekte softu?
spanky Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) brd plus prawy IC od bexa, po tym korekta softu, to będzie dobre rozwiązanie? Ile brał tuner od was za korekte softu? Bedzie dobre rozwiazanie , jak pompki w dobrym stanie i sprzeglo tez to okolice 190 ps i 400 nm do zrobienia . Edytowane 27 Listopada 2015 przez spanky
swiro84 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Podepnę się pod temat, bo nie widzę lepszego miejsca. Gdzie mogę dostać BRD albo CAHA używkę w dobrym stanie. Ewentualnie nowe (jeśli ceny nie są zabójcze)? Bo jak na razie widzę same po regeneracji, a zaznaczam, że takie nie wchodzą w rachubę ;]
Jarol Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Podepnę się pod temat, bo nie widzę lepszego miejsca. Gdzie mogę dostać BRD albo CAHA używkę w dobrym stanie. Ewentualnie nowe (jeśli ceny nie są zabójcze)? Bo jak na razie widzę same po regeneracji, a zaznaczam, że takie nie wchodzą w rachubę ;] Szukaj na allegro jest tetgo trochę: http://allegro.pl/03l145702n-bv43a-189-caha-2-0tdi-170km-gwarancja-i5233952131.html http://allegro.pl/03g145702h-03g145702hv-03g145702hx-bva-brd-2-0-tdi-i6137853127.html http://allegro.pl/turbina-turbo-audi-a4-brd-2-0-tdi-03g145702h-i5104834222.html
Oofol Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Ja ma w swoim AVFie GT17 i polecam kazdemu. Ja kupowalem zestaw od chlopakow z BizonGarage (https://www.facebook.com/BizonGarage/timeline) i szczerze polecam - moj tuner caly czas mi mowil zebym bral BRD ale jak zaczal stroic ta turbinke to stwierdzil ze kazde BRD sie przy niej chowa. Jedynym problemem u mnei jest sprzeglo.. I bije sie caly czas z myslami na co zmienic.. BRD? niby wytrzymac powinno 200/450 przynajmneij ludzie tak pisza.. zaczyna mnie to wkurzac ale nie wiem co kupic...
rs4wagon Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 na upartego chwile może by sie dało pojeździć bez zmiany softu. Ale w takim razie po co zmieniać turbine, jak sie softu nie zmienia ?!? na brd(170KM) można wyciągnąć pewnie ze 190/400, ale to też już pasuje wziąść pod uwagę kolejne modyfikacje, jak sprzęgło, IC, wtryski u mnie zalozylem brd,pojechalem do pl 2000km bez zmiany softu,pierwsze hamowanie i juz 165km bylo,program i wyszlo 190 i 398nm,sprzeglo seria 35tys km na na 5tce jak wcisne z dolu do deko bije,ale mialo tak od samego poczatku po programie,teraz juz wyzej lapie wiec pewnie do zmiany bedzie,ja za swoja dalem 500zl i fakt deczko laga jest ale ogolnie jestem zadowolony,wszystko robilem sam procz programu,FMIC wtryski seryjne,kat out,brak tylnego tlumika,filtr k&n to chyba tyle z mechanicznych modów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się