infernal1994 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Witam, mam problem ze swoim audi. Otóż podczas jazdy temperatura silnika potrafi wzrosnąć do prawie 100'c wody nie wyrzuca węże twarde się nie robią także uszczelka pod głowica odpada. Czujnik temp wymieniony przy króćcu z tyłu silnika między ścianą grodżiową wymieniony na nowy(był błąd od niego), z czujników temp zostaje tylko ten przy chłodznicy do wymiany przy dolnym weżu. Ale ja bym raczej obstawial wisko, podczas pracy wpada w dość duże bicie, i nie słyczać go za bardzo na ciepłym silniku nie kręci się za szybko, a przy tej temp to juz powinno wisko się zapiąć na sztywno. Co radzicie? Wisko do wymiany? Jak włącze ogrzewanie w środku temp momentalnie spada, ale nie do 90'C tak do 93-94'C czyli tak jakby nie mógł się schłodzić do normalnej temp. Dodam jeszcze że chlodznica jest nowa i termostat jest nowy. Ja bym obstawiał wisko. Co wy na to?
Mateuszek1001 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Skoro termostat nowy, czyli obieg cieczy jest. Wiskoza generalnie mogłaby być przyczyną jednakże jeśli pomimo dużej prędkości i sporego przepływu powietrza przez chłodnice silnik nadal jest gorący to sądzę że przyczyna może leżeć gdzie indziej. Co do tego termostatu to jakiej firmy założyłeś, jakiś firmowy czy raczej ryżowy ?
cabanmat Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Jak nie wiskoza to zostaje chyba jeszcze tylko pompa wody która może miernie pompować.
infernal1994 Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 Termostat jest firmy firmy Vernet. Kpl. rozrząd z pompą wody wymieniłem ok 2tyś km temu, z Bosha. Także obydwa odpadają. Zauważyłem że wiskoza jednak ma nadmierny luz na ośce. Także wymienie wisko na nowe i zobaczymy co wtedy.
gerlinski Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Wisko wiskiem.....ale silnik nie powinien się rozgrzewać do tej temperatury. Sprawdz jeszcze na klimatroniku czy też taką temp. pokazuje,może wskażnik Ci przekłamuje. No i ten vernet....lepiej walhera było założyć.
Hezen Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) W poliftowym klimatroniku na kanale 49 i 51 powinna być podobna temperatura. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Lipca 2015 przez Hezen
Mozgu Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Tak jak koledzy pisza, sprawdz na klimatroniku lub vagu temperature. Wisko nie ma za duzego znaczenia jak jedziesz. Ja bez sprawnego ani jednego wentylatora wróciłem z Zakopanego do Kielc przy 28 stopniach na dworze i temp rosła tylko na postoju, a jak ruszałem to momentalnie zbijało temperature. Poza tym masz jeszcze jeden wentylator elektryczny który powinien sie sam załączać jak rosnie temp. Lub właczysz klime
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się