Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, H4mm3R napisał:

Zmierz odległość od tarczy (na zew. krawędzi) do ramienia felgi. 

Wyszło mi coś takiego. Na zewnętrznej krawędzi 7cm, na wewnętrznej 5,5cm jak na zdjęciach.

20210416_202542.jpg

20210416_202603.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

35 minut temu, boli92 napisał:

Wyszło mi coś takiego. Na zewnętrznej krawędzi 7cm, na wewnętrznej 5,5cm jak na zdjęciach.

20210416_202542.jpg

20210416_202603.jpg

Powinno wejść na styk bez dystansu. Zależy też jakiej tarczy użyjesz, rsq3, q7/rs4, MB375

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@H4mm3Rceluje raczej w tarcze z MB. Jest jakaś większa różnica przy montażu tego zacisku na tarczy z MB a na tarczy z q7/rs4? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, boli92 napisał:

@H4mm3Rceluje raczej w tarcze z MB. Jest jakaś większa różnica przy montażu tego zacisku na tarczy z MB a na tarczy z q7/rs4? 

q7/rs4 siada głębiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jaka jest różnica w zaciskach A6 365 a sq5 380. Na pierwszy rzut oka zaciski wydają się takie same, podpowie ktoś gdzie jest różnica? A może są zamienne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, hdyexy napisał:

Witam. Jaka jest różnica w zaciskach A6 365 a sq5 380. Na pierwszy rzut oka zaciski wydają się takie same, podpowie ktoś gdzie jest różnica? A może są zamienne?

Inny zacisk inne jarzmo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wejdzie w tą felgę (18 8J et47) bez dystansu zacisk brembo 4 tłok z tarczą  345mm?

Ps. Jest ktoś godny polecenia w okolicy Warszawy, kto wykona swap zgodnie ze sztuką?

part000001.jpg

part000001(1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15mm wystarczy? W takiej konfiguracji, żeby było równo to na tył 20mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Stg napisał:

15mm wystarczy? W takiej konfiguracji, żeby było równo to na tył 20mm?

Która "strona" Warszawy? Celowałbym w coś większego jak ATE 356mm lub Akebono na tarczy 375mm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw juz zakupiony, nie chciałem nic większego i miało być p&p. Prawa strona Wisły, ale do dobrego fachowca pojadę gdzie trzeba :)

Edytowane przez Stg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Stg napisał:

Zestaw juz zakupiony, nie chciałem nic większego i miało być p&p. Prawa strona Wisły, ale do dobrego fachowca pojadę gdzie trzeba :)

Dawaj do mnie, na Wybrzeże :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Stg napisał:

15mm wystarczy? W takiej konfiguracji, żeby było równo to na tył 20mm?

Nawet 18 i 22

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Dev napisał:

Nawet 18 i 22

Chciałbym zostawić mininum bezpiecznego zapasu do rantu nadkola, czy 18mm z przodu nie będzie na granicy? Czy 15mm wystarczy na ten zacisk bo nie wiem które zamówić  :D Dystom wystarczająco dobre?

Dev chętnie bym wpadł, ale w tamtą stronę dopiero w czerwcu się wybieram :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Stg napisał:

Chciałbym zostawić mininum bezpiecznego zapasu do rantu nadkola, czy 18mm z przodu nie będzie na granicy? Czy 15mm wystarczy na ten zacisk bo nie wiem które zamówić  :D Dystom wystarczająco dobre?

Dev chętnie bym wpadł, ale w tamtą stronę dopiero w czerwcu się wybieram :)

Daj tak jak zakładałeś pierwotnie,  15-20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał:

Daj tak jak zakładałeś pierwotnie,  15-20

Dzięki,  takie też zamówiłem. Jakby ktoś coś to aktualne pozostaje pytanie o fachowca od swapu hamulców Warszawa-okolice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Naprawdę w okolicy, w której mieszkasz nie ma warsztatu samochodowego? Ten zabieg nie wymaga specjalizacji w VAGach, potrzebny jest ogarnięty mechanik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, AndyN napisał:

@up

Naprawdę w okolicy, w której mieszkasz nie ma warsztatu samochodowego? Ten zabieg nie wymaga specjalizacji w VAGach, potrzebny jest ogarnięty mechanik.

Zgadza się , ale po przebojach ze swapem 345/300 w b6 mam uraz do mechaników  :D męczyłem się 1.5 roku, ciagle twardy pedał, buczące klocki, odpowietrzanie x razy itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...