staniek Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Wiem,że nie są to zaciski monolityczne, tylko skręcane, co nie zmienia faktu, że jarzma jako oddzielnej części tam nie ma. Chyba, że jeszcze coś innego miałeś na myśli?
Dev Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Jarzm nie ma, bo i po co. Fryce mądrze tutaj zrobili, zewnetrzna strona zacisku jest taka sama w 320 i 345mm. Wewnetrzna z wiadomych wzgledow jest "dłuższa"
Yoghurt Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 mam jeszcze pytanie o brembo 18zr - wiem, ze w b7 nie podchodzily pod tarcze 345 z S4. czy w B8 podchodza te zaciski bez rzezby pod tarcze z S4 czy cos trzeba rzezbic?
Yoghurt Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 A co lepsze? Set z s4 czy 4-tlok z q5?
staniek Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Czterotłok sporo lżejszy jest, a to jest plus. Nie wiem ile dokładnie waży zacisk z S4, ale 4tłok waży około 5,5kg razem z klockami. Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez staniek
Gibons Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Od C7 Biturbo też ponoć podchodzą na przód do b8 tam jest chyba tarcza 365mm ale nie wiem ilu tloczkowe sa zaciski. S4 heble nie są złe nawet to hamuje, ale teraz zakładał bym coś lepszego.
Yoghurt Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 jaka jest rozsadna cena za czterotlok brembo od Q5? nie pytam o okazje tylko o rynkowa wartosc.
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 1000-1200 zl Mi kilka razy udało się "wyciągnąć" za 300
Yoghurt Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 ten 1000-1200 pln to mowisz o samych zaciskach bez klockow czy z klockami?
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Gołe, nowe klocki 200-500, tarcze 500-800, zalezy co chces Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez Dev
Yoghurt Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 jasne. a jakie klocki do tego polecasz? i jeszcze pytanie o tarcze rotinger'a? widzialem 345mm nawiercane i cena byla dosyc atrakcyjna. warto sobie zawracac glowe tymi tarczami?
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Klocki pakujesz jakie chcesz ja zwykle daje Ferodo. Tarcze daj gladkie, trzeba je przetoczyc po promieniu 1.5mm i tym sposobem masz 342mm
Yoghurt Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 dobra, zakupilem zaciski czterotloczkowe z Q5. teraz czas na tarcze - i pytanie - Dev, dlaczego odradzasz ciete/nawiercane tarcze na rzecz gladkich? zawsze myslalem, ze nawiercane lepsze. i druga sprawa do tych zaciskow kupowac tarcze 345mm z Q5 czy z S4? bo widze, ze sie troche roznia
Dev Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Tarcze kupujesz z B8, bierz gładkie bo musisz je przetoczyc 1,5mm po promieniu i otwory wychodza za blisko krawedzi i mogą popekac.
Yoghurt Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 ok, teraz wszystko jasne. dzieki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się