neo-a4 Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 :exclaim: kiedy kupilem fure bylo juz falowanie spec naprawil ale to powraca .czy to norma po 20,000km od naprawy [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 04-02-2007, 16:02 ] proszę o zachowanie zasad forum
adamq Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 Gdzieś co ok. 15000 km czyści się przepustnicę (w tym samym czasie, co wymiana oleju) i później tylko adaptacja VAGiem, albo sama się zaadaptuje po określonym czasie
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 :exclaim: kiedy kupilem fure bylo juz falowanie spec naprawil ale to powraca .czy to norma po 20,000km od naprawy przyczyną falowania obrotów na dobrą sparę może być miliard rzeczy. Jednymi z najczęstszych winowajców falowania są zatkany katalizator, brudna/walnięta przepustnica, źle dobrane świece zapłonowe, brudny filtr powietrza. http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=3904 - w tym temacie kolega Szogun opisuje w jaki sposób dokonać adaptacji przepustnicy. Dodam, że będzie ona nieskuteczna jeśli przepustnica jest brudna.
sisi1977 Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 miałem to samo falowały mi obroty.objawy jak u ciebie,zaden mechanik nie mogł zdiagnozowac co mu jest,po mimo ze był podpiety po vag-a.pojechałem do ASO,bo tylko oni mogli mi pomóc i okazało sie ze sprawa jest błaha,po wymianie rozrządu był źle ustawiony zapłon i z tego było to falowanie,kosztowało mnie to 298,89gr.
Gość bastec-auto Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 witam. jak wymieniłem akumulator na nowy to tez mi skakały obroty (wczesnij było ok. ) moja rada wjedż do garażu zostaw zapalony silnik i deptaj mu przez jakies 20minut niech sie zagrzeje do czerwonosci ( umnie to działa juz 3 razy sie udało) pozdro
schiller Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 przyczyna tego zjawiska moze byc rozniez uszkodzona sonda lambda. zaleca sie jej wymiane przy ok 160 t km.
adamq Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 witam. jak wymieniłem akumulator na nowy to tez mi skakały obroty (wczesnij było ok. ) moja rada wjedż do garażu zostaw zapalony silnik i deptaj mu przez jakies 20minut niech sie zagrzeje do czerwonosci ( umnie to działa juz 3 razy sie udało) pozdro No bo jak odłączyłeś akumulator, to przepustnica straciła ustawienia. Jeżeli byś poczekał z odpaleniem auta i wstrzymał się do tąd, aż z pod maski prze stanie dochodzić takie "cykanie" to przepustnica też by się zaadaptowała. Ewentualnie VAG, a tam już się musi zaadaptować
bialy4 Opublikowano 6 Lutego 2007 Opublikowano 6 Lutego 2007 A ja mam pytanko? Czy u was przy każdym przekręceniu kluczyka słychać jak pracuje przepustnica czy tylko podczas adaptacji. Bo u mnie słychać za każdym razem. Na Vagu adaptuje się bez problemu, Błędów też żadnych nie ma. Czy to jest normalne.
adamq Opublikowano 6 Lutego 2007 Opublikowano 6 Lutego 2007 A ja mam pytanko? Czy u was przy każdym przekręceniu kluczyka słychać jak pracuje przepustnica czy tylko podczas adaptacji. Bo u mnie słychać za każdym razem. Na Vagu adaptuje się bez problemu, Błędów też żadnych nie ma. Czy to jest normalne. U mnie zawsze słychać przez parę sekund po przekręceniu kluczyka przepustnicę. Tak ma być :biggrin:
bialy4 Opublikowano 7 Lutego 2007 Opublikowano 7 Lutego 2007 U mnie zawsze słychać przez parę sekund po przekręceniu kluczyka przepustnicę. Tak ma być To dobrze. Trochę mnie uspokoiłeś :smile:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się