Jay_Z Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Witam. Przesiadłem się z z A4 B5 na B6 AVF i niepokoi mnie sprawa opisywanego już wielokrotnie dudnienia z okolicy filtra powietrza. Nie jest to zjawisko może aż tak głośne jak u niektórych, jednak drażni. Oprócz tego słychać na zimnym pukanie jakby o pokrywę zaworów. Nie wiem czy tak ma być, czy to normalna praca pompowtrysków bo wcześniej nie miałem. Samochód ma przejechane 245 tys, sprowadzony, serwis potwierdzony w ASO. Zmieniłem olej na Motula specific, ale bez zmian. Samochód nie kopci, chodzi równo, nie traci na mocy. Pod vagiem zero błędów parametry również w normie. Czytałem na temat wytartych wałków, szklanek i wypadających broków. Zrzuciłem pokrywę i porobiłem zdjęcia. Proszę w miarę możliwości o ocenę: http://i58.tinypic.com/2n21ira.jpg http://pl.tinypic.com/r/2n07jb6/8 http://pl.tinypic.com/r/1589snt/8 http://pl.tinypic.com/r/2sb64wg/8 http://pl.tinypic.com/r/2yvo4sn/8 http://pl.tinypic.com/r/zv7r5h/8
piotrsob1 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Na tak zrobionych zdjęciach o brokach nic nie można powiedzieć, bo miejsc gdzie powinny się znajdować po prostu nie widać Wałek , a przynajmniej te krzywki które widać wyglądają jak by wczoraj wyjechały z fabryki Może masz problem z którymś popychaczem hydraulicznym, może się po prostu nie napełnia olejem
Jay_Z Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Opublikowano 19 Lipca 2015 To podpowiedz mi co i jak mogę jeszcze posprawdzać w domowych warunkach. Jak samochód się zagrzeje to jest znaczna poprawa.
piotrsob1 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 (edytowane) Nagraj filmik w miarę z bliska , ze wszystkich stron, tak żeby było widać i słychać jak ta twoja motorówka pracuje , potem wrzuć na YT i daj linka, posłuchamy to może coś wymyślimy Edytowane 19 Lipca 2015 przez piotrsob1
Jay_Z Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Opublikowano 19 Lipca 2015 Nagrałem filmik jak silnik pracuje :
marek89 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 to napewno nie jest dudnienie walka i szklanek....cos stuka ale ciezko zlokalizowac....a kiedy rozrzad robiles
Jay_Z Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Opublikowano 19 Lipca 2015 Rozrząd był robiony przed zakupem jeszcze. Około 15 tys temu.
piotrsob1 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Posprawdzaj broki, czy są na swoich miejscach, bo on tak terkocze jakby się szklanki nie napełniały
Jay_Z Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 Jak bys mógł to napisz mi jak to zrobić i w którym dokładnie miejscu się one znajdują
piotrsob1 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) W tym temacie masz zdjęcia , post nr.80 : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/186316-dziwne-odbijanie-w-filtrze-powietrza-19-tdi-avb-avf-awx-bke/page-4 Są dwa wałki dźwigienek pompowtrysków, w każdym powinny być dwa aluminiowe broki Edytowane 20 Lipca 2015 przez piotrsob1
Jay_Z Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Opublikowano 26 Lipca 2015 Zdjąłem jeszcze raz pokrywę i zrobiłem zdjęcia w miarę możliwości: http://i58.tinypic.com/inh34p.jpg http://i58.tinypic.com/2ivoabt.jpg http://i61.tinypic.com/wkiids.jpg http://i58.tinypic.com/33xa7lw.jpg
MAT1000 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Tutaj jest widoczny:Pozasłaniaj sobie dziury do silnika, by nic Ci tam nie wpadło klucz itp. Zostanie na amen, chyba, że trafisz w nie magnesem.
MAT1000 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Jak któryś wypadł to zaspawać, wsadzić dorobiony z wiertła, a te co zostały wydłubać i też zaspawać.Masz temat podany, poczytaj.
piotrsob1 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 (edytowane) Dwa środkowe nie mają jak wypaść, bo wałki prawie do siebie dolegają , chyba że ktoś założył wałki już bez broków . Przedni przy kole pasowym jest na swoim miejscu, nie widzę na zdjęciach czwartego, tego przy tandempompie Wróć, dokładnie przeanalizowałem zdjęcia , wszystkie broki są na miejscu Trzeba szukać dalej. Jak wygląda sytuacja z oliwą , nie ubywa ponad miarę, a może przybywa oleju ? Edytowane 26 Lipca 2015 przez piotrsob1
Jay_Z Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Opublikowano 26 Lipca 2015 Narazie ciężko powiedzieć bo samochód dopiero co kupiłem i zmienilem olej także wyjdzie z czasem. A egr nie może czegoś takiego powodować?
piotrsob1 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Jak EGR jest zaślepiony , to silnik na jałowych pracuje twardo i głośno, szczególnie na zimnym, możesz posprawdzać co i jak z nim
Jay_Z Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 Wstawię najwyżej jutro jeszcze logi statyczne może coś tam zobaczysz więcej niż ja Wklejam logi do przejrzenia : BS: 000 - http://vaglog.pl/log_226452.html 003 - http://vaglog.pl/log_226453.html 011 - http://vaglog.pl/log_226454.html Statyczne: 003 - http://vaglog.pl/log_226455.html 008 - http://vaglog.pl/log_226456.html 013 - http://vaglog.pl/log_226457.html 018 - http://vaglog.pl/log_226458.html 023 - http://vaglog.pl/log_226459.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się