Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z audi a4 1999r 1.9tdi 110km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcę kupić audi jak w temacie, oglądałem jedną sztukę i mam kilka pytań. Jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość.

1.podczas "gazowania" podnosi się płyn w zbiorniczku wyrównawczym jak odpuszczam to opada, czy to normalne?

2.Druga sprawa to pod zbiornikiem wyrównawczym, prawdopodobnie do "zaworku bezpieczeństwa" zamontowana jest butelka w której co jakiś czas zbiera się płyn, który jak właściciel mówi wlewa z powrotem do zbiornika i cykl ten powtarza juz długo , płyn nie ubywa , oleju nie przybywa wszystko w porządku.

silnik pracuje ładnie równo nie kopci, przyspieszenie w porządku.

Czy może ktoś podpowiedzieć co to może być za usterka?

pozdrawiam dzięki za zainteresowanie.

Opublikowano (edytowane)

Podczas gazowania idą bąbelki w zbiorniczku ?

Jeśli nie to myślę że na początek należało by wymienić korek zbiorniczka i sprawdzić czy przypadłość nie ustąpi.

Jeśli tak to duża szansa na uszczelkę pod głowicą.

Edytowane przez Joziek79
Opublikowano

Podczas gazowania idą bąbelki w zbiorniczku ?

Jeśli nie to myślę że na początek należało by wymienić korek zbiorniczka i sprawdzić czy przypadłość nie ustąpi.

Jeśli tak to duża szansa na uszczelkę pod głowicą.

babelkow nie zauwazyłem,

zaciekawiła mnie ta butelka pod zbiornikiem,ktora gdy sie napelni przelewamy z powrotem do zbiornika i sytuacja sie powtarza. to moze byc wina tylko korka?

Opublikowano

W korku jest zaworek który musi być sprawny, jeśli nie jest ciśnienie może wyrzucać płyn przez odpowietrznik.

Może również być opcja z uszczelką, że ciśnienie sprężania dostaje się do układu chodzenia i dlatego płynu przybywa podczas gazowania. Musiał byś obserwować czy nie ma bąbelków wtedy w płynie i czy po otwarciu nie czuć lekkiego zapachu spalin ze zbiorniczka.

Opublikowano

Korek ma taki zaworek, który ma za zadanie trzymać odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli wartość ciśnienia przekroczy wartość progową wytrzymałości zaworka w korku, to płyn wywala na zewnątrz i to może być powodem napełniania się butelki. Innym powodem może być uszkodzony korek lub sam oring korka. Jeszcze inna sprawa to zbiorniczek, który też może juz mieć wyrobiony pierścień metalowy i puszcza płyn. Jak nie ubywa i nie przybywa oleju, i płynu, to raczej ok, tylko jak sprawdzić czy właściciel mówi prawdę?

Opublikowano

Jaka butelka ? Rzeźba jakaś na kilometr zrobiona. Jakby był to tylko korek to by gość sam wymienił a nie instalował butelki jakieś do "instalacji przelewowej" Odpuść kolego bo daje to auto na odległość. Uwalona głowica albo uszczelka pewnie.

Opublikowano

dzieki Panowie za odpowiedź pomyśle co z tym fantem zrobić

Opublikowano

Ominąć z daleka, chyba że utargujesz dodatkowo na wymianę uszczelki i remoncik głowicy, i jeszcze Ci parę złotych za fatygę zostanie :decayed::)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...