Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z audi a4 1999r 1.9tdi 110km

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcę kupić audi jak w temacie, oglądałem jedną sztukę i mam kilka pytań. Jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość.

1.podczas "gazowania" podnosi się płyn w zbiorniczku wyrównawczym jak odpuszczam to opada, czy to normalne?

2.Druga sprawa to pod zbiornikiem wyrównawczym, prawdopodobnie do "zaworku bezpieczeństwa" zamontowana jest butelka w której co jakiś czas zbiera się płyn, który jak właściciel mówi wlewa z powrotem do zbiornika i cykl ten powtarza juz długo , płyn nie ubywa , oleju nie przybywa wszystko w porządku.

silnik pracuje ładnie równo nie kopci, przyspieszenie w porządku.

Czy może ktoś podpowiedzieć co to może być za usterka?

pozdrawiam dzięki za zainteresowanie.

Opublikowano (edytowane)

Podczas gazowania idą bąbelki w zbiorniczku ?

Jeśli nie to myślę że na początek należało by wymienić korek zbiorniczka i sprawdzić czy przypadłość nie ustąpi.

Jeśli tak to duża szansa na uszczelkę pod głowicą.

Edytowane przez Joziek79
Opublikowano

Podczas gazowania idą bąbelki w zbiorniczku ?

Jeśli nie to myślę że na początek należało by wymienić korek zbiorniczka i sprawdzić czy przypadłość nie ustąpi.

Jeśli tak to duża szansa na uszczelkę pod głowicą.

babelkow nie zauwazyłem,

zaciekawiła mnie ta butelka pod zbiornikiem,ktora gdy sie napelni przelewamy z powrotem do zbiornika i sytuacja sie powtarza. to moze byc wina tylko korka?

Opublikowano

W korku jest zaworek który musi być sprawny, jeśli nie jest ciśnienie może wyrzucać płyn przez odpowietrznik.

Może również być opcja z uszczelką, że ciśnienie sprężania dostaje się do układu chodzenia i dlatego płynu przybywa podczas gazowania. Musiał byś obserwować czy nie ma bąbelków wtedy w płynie i czy po otwarciu nie czuć lekkiego zapachu spalin ze zbiorniczka.

Opublikowano