kubaja11 1 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Witam Was wszystkich, zabrałem się za wymianę sprężyn w moim A4 B7 z ori na Eibachy -30mm, mam problem z wyciągnięciem śrub w dolnym wahaczu od geometrii, śruba za cholere nie chce odpuscic tulejce i kręci się razem z nią, z tąd moje pytanie czy tulejki w wahaczu który jest widoczny na zdjęciu sa wymienne? chodzi o tulejkę ktora jest na samym dole po prawej stronie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymonek77 7 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) NIE JEST WYMIENNA JEST RAZEM Z NOWYM WACHACZEM Edytowane 23 Lipca 2015 przez ancymonek77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaja11 1 Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Masakra, nie wiem jak wybić tą śrubę mimośrodową, próbowałem różne sposoby, nie chce grzać jej zeby nie uszkodzić tulejki w wahaczu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymonek77 7 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Masakra, nie wiem jak wybić tą śrubę mimośrodową, próbowałem różne sposoby, nie chce grzać jej zeby nie uszkodzić tulejki w wahaczu.. A śruba sie rusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaja11 1 Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Śruba się kręci ale okręca się razem z tulejką w gumie, boję sie że pozrywam gumy w tulejce i wahacz bedzie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1768 2 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Jeśli śruba obraca się razem z tulejką to i tak już jest uszkodzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymonek77 7 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Śruba się kręci ale okręca się razem z tulejką w gumie, boję sie że pozrywam gumy w tulejce i wahacz bedzie do wymiany próbuj wybić duży młotek wybijak i powinna wyjść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Tuleje dostępne to jakieś są, ale czy uda Ci się to wymienić? Trudno powiedzieć, wszystko zależy w jakim stanie jest otwór w wahaczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Da się wymienić i nie trzeba kupować całego wahacze Właśnie walczę z tymi tulejami , prawdopodobnie jutro będe miał zmienione jak uda sie dam znać jakie kupiłem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 No i udało się wymienic? Czyli co, ogólnie jakby się chciało wymienic te tuleje, to nie da rady, tylko cały wahacz trzeba? ;/ Bo mam uczucie, że na nierównościach tył samochodu dziwnie pływa, jeżeli amortyzatory by odstawic, to gdzie indziej szukac przyczyn ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Ja mam za to problem z ustawieniem geometrii z przodu...tez trzeba będzie zapewne końcówki drążków wymieniać. U mnie tył pływał i wyszło na geometrii ze tył idą koła do środka, po ustawieniu jest dużo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Da się wymienić same tuleje nie trzeba wahacza kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 napisz jeszcze jakie tam pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Witam i ktoś wie jakie tuleje tam wchodzą co by nie wymieniać całego wahacza ? i czy to o quattro tez chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Podbijam ma ktoś namiar na te tuleje gumowe i śruby ewentualnie jakieś numery tego ustrojstwa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel34 2 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Tu masz taką ładną rozpiskę co do tulei Rear Subframe:2 - 8E0-505-145-AR (2x)3 - 8E0-505-145-AP (2x)4 - 8E0-599-257-K (2x) Upper Control Arm14 - 8E0-501-541-S (4x) Lower Control Arm11 - 8E0-505-185-N (2x)15 - 8E0-505-279-J (2x) 16 - 8E0-505-171-J (2x) Other10 - 8E0-505-203-D (2x) (knuckle bushing)12 - 8E0-501-529-P (2x) (tie rod assembly) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 6 Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Mam na sprzedaż nowke tuleje Lemfordera nr 11 i dwie nowki śruby do zbieżności. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r7adek 18 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Ma może ktoś wykaz nr wszystkich śrub lub całego kompletu potrzebnych do tylnego zawieszenia quattro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 W dniu 17.12.2018 o 17:57, r7adek napisał: Ma może ktoś wykaz nr wszystkich śrub lub całego kompletu potrzebnych do tylnego zawieszenia quattro ? Jak wykopie do Ci udostępnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoniu 2 Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Panowie jak się mają tuleje: 8E0505145AP vs. 8E0505145AT ? Czy różnica jest w ich twardości ? Bądź inna rzecz bierze w tym udział? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się