Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mógłby ktoś wrzucić jak wygląda w 100% prawidłowy log przede wszytkim z przepływki w 1.8T AEB 1995/1996r ? Logi były robione na PB i mowi ze nie moze sie niczego doczepic a ja uwazam ze cos jest nie tak. Robil ja na 3 biegu od niskich obrotow i wszystko wyglada ok ale jest problem najwiekszy na 1 biegu i czasami na 2 biegu. Turbo czasami pózniej wstaje. Nikt nie wie co jest, blędów brak. Dodam że po nocy, rano po odpaleniu idzie jak strzała, w miare grzania samochodu coraz częsciej pojawia się ten defekt.

Opublikowano

Dej te logi

Opublikowano

No własnie nie mam ich, koleś mowił że jest ok, niczego się nie może przyczepić. Widze że na 3 turbo zawsze wstaje wtedy kiedy powinno ale problem jest na 1 biegu najbardziej no i czasami na 2. Ale dlaczego zawsze na zimnym pracuje równiej, turbo wstaje na 1 biegu odrazu itd.? Mowił coś ze zaorek n75 jest prawidłowo wypełniony sonda ładnie pokazduje itd(mowil cos tam wiecej, dokladniej ale juz nie pamietam:)). Błędow praktycznie brak, czarna magia. Mówił ze jedynie co można to podmienić przepływke ale cena do mojego w InterCars ponad 1200zl... sorry ale mnie nie stac wydać 1200 zl na próbe. Osobiście wątpie zeby to bylo to jeżeli na zimnym pracuje idealnie. Mowil ze na zimnym jest calkiem inna charakterystyka pracy silnika Ładnie się wkręca na obroty itd. Jedyny błąd to uboga mieszanka ale to pewnie od LPG i musze niebawem jechać na regulacje. Ale na PB dzieje sie to samo co na LPG. Nawet ostatnio 150km zrobiłem na samej PB bez włączania LPG i to samo.

Opublikowano

Pokaz te logi :D

Opublikowano

pewnie przetwornik głowny przekładniowy od turbiny siadł

Opublikowano

Co to jest? Gdzie to znajde?

Opublikowano

koło oscylatora indukcyjnego odpowiadajacego za napiecie cewki przetwornicy glownej





kolego zrob logi i wtedy ktos z nas moze ci pomoze :)

Opublikowano

ktore bloki logowac?

Opublikowano

Dzieki, zamowilem kabel, jak przyjdzie to bede dzialac i wrzuce logi.


Witam. Kabel podpiety: Wyrzuca taki błąd:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 8D0 907 557
Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00561 - Mixture Adaptation
14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded
Co to oznacza?

Dosyłam logi statyczne

1. 002+007: http://vaglog.pl/log_228561.html

2. 003+008 http://vaglog.pl/log_228562.html

Na dynamiczne narazie nie mam z kim. Prawdopodobnie jutro wrzuce.

Opublikowano

zla mieszanka, moze byc powiazana z tą lambdą bo napięcie na niej jest nie takie jakie byc powinno, powinno się wahac od 0.1v do 0.9v ale w krotkich okresach czasu, u ciebie widac ze pracuje baardzo wolno

Opublikowano

no własnie sterownik byl naprawiany poniewaz bylo brak sterowania sonda. Wywalalo caly czas blad. Teraz jest ok. Pojezdzilem troche na PB i pozniej pojechalem wystroic lpg. Gosciu powiedzial ze jedynie wtryski pasowaloby wymienic bo Valteki przy wyzszych obrotach(powyzej 5) sie nie wyrabiaja. Ale cisnelismy go ostro i blad sondy nie wyskoczyl. Rozwiercil dysze i mowil ze narazie mozna jezdzic ale zaleca zmiane na Barracuda lub Hana. Zauwazylem ze czasami na lpg na wolnych obrotach samochod zachowuje sie tak jakby wypadaly zaplony. Ale gosciu mowil ze to raczej nie jest wina gazu bo wtryski chodza dobrze, testowal je jakos pojedynczo.

W czym szukac problemu?

Opublikowano

blad sondy nie zawsze ci wyskoczy nawet jak ta bedzie slabo dzialala, chyba ze grzalka w niej padnie

po drugie nie sprawdzaj niczego na gazie poki na benzynie nie bedzie wszystko ok bo tak bedziesz pol roku diagnozowal wszystko

po trzecie dla mnie praca sondy nie wyglada tak jak powinna bo czestotliwosc jej pracy jest za dluga - niech mnie ktos poprawi

po 4, oplacalo sie naprawiac tego kompa? drugi uzywany mozna kupic za psie pieniadze

Opublikowano

W sumie to nie wiem, zrobil za 150zl a na allegro tez chodza za 150, do tego przesylka, kodowanie immo a i tak pewnosci bym nie mial czy zadziala. Teraz to i tak juz po ptakach.

Logi robione byly na PB wiec nie wiem co jest, sonda ma dopiero ok 10tys przebiegu. Byla wymieniona wlasnie ten czas temu ale nikt mi nie powiedzial ze sterownik jej wgl. nie widzi. Dopiero od niedawna "dziala".

Ale czy sonda moze miec az taki wplyw zeby turbo sie "zacinalo"? Tzn. raz zaladuje ok, a raz doperio sie odetnie przy 3,4 tys obrotow?

Mam jeszcze jakas sonde ale to nie jest z audi. Niby 4 przewodowa. Moge w razie czego podmienic i zobaczyc czy to jej wina.

Opublikowano (edytowane)

sonda ma wplyw, bo jak wywala ci blad mieszanki wtedy obcinana jest dawka paliwa a wiec i doladowanie

sterowniki sa tansze tylko trzeba dobrze poszukac bo do starszych AEBow jest ich po prostu malo, sterownik masz na 5 wtyczek?

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Chyba tak, ale pewien nie jestem. NR: 8D0 907 557

Tutaj log 007: http://vaglog.pl/log_228601.html nie znam sie ale wydaje mi sie ze napiecie bardziej skacze. Nic nie zmieniane. Logowana tylko 1 grupa.

Opublikowano

Jak logujesz dwie grupy to VAG wolniej pracuje.

Sonda jest ok, dawaj teraz dynamiczne.

Opublikowano

sprawdz kolanko odmy pod kolektorem ssacym bo co by nie bylo bankowo jest rozwalone

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Moglbys mi zapodac jakies zdjecie i gdzie to znajde? :)


Nie wiem czy o to chodzi, ale jezeli tak to chyba trzeba bedzie kolektor sciagac bo wyjalem na szybko przepustnice, obejzalem i nic nie widac za bardzo a dostep do niego trudny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...