cris1503 Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 Witam. Mógłby ktoś wrzucić jak wygląda w 100% prawidłowy log przede wszytkim z przepływki w 1.8T AEB 1995/1996r ? Logi były robione na PB i mowi ze nie moze sie niczego doczepic a ja uwazam ze cos jest nie tak. Robil ja na 3 biegu od niskich obrotow i wszystko wyglada ok ale jest problem najwiekszy na 1 biegu i czasami na 2 biegu. Turbo czasami pózniej wstaje. Nikt nie wie co jest, blędów brak. Dodam że po nocy, rano po odpaleniu idzie jak strzała, w miare grzania samochodu coraz częsciej pojawia się ten defekt.
cris1503 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Opublikowano 31 Lipca 2015 No własnie nie mam ich, koleś mowił że jest ok, niczego się nie może przyczepić. Widze że na 3 turbo zawsze wstaje wtedy kiedy powinno ale problem jest na 1 biegu najbardziej no i czasami na 2. Ale dlaczego zawsze na zimnym pracuje równiej, turbo wstaje na 1 biegu odrazu itd.? Mowił coś ze zaorek n75 jest prawidłowo wypełniony sonda ładnie pokazduje itd(mowil cos tam wiecej, dokladniej ale juz nie pamietam:)). Błędow praktycznie brak, czarna magia. Mówił ze jedynie co można to podmienić przepływke ale cena do mojego w InterCars ponad 1200zl... sorry ale mnie nie stac wydać 1200 zl na próbe. Osobiście wątpie zeby to bylo to jeżeli na zimnym pracuje idealnie. Mowil ze na zimnym jest calkiem inna charakterystyka pracy silnika Ładnie się wkręca na obroty itd. Jedyny błąd to uboga mieszanka ale to pewnie od LPG i musze niebawem jechać na regulacje. Ale na PB dzieje sie to samo co na LPG. Nawet ostatnio 150km zrobiłem na samej PB bez włączania LPG i to samo.
pioteros Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 pewnie przetwornik głowny przekładniowy od turbiny siadł
cris1503 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Co to jest? Gdzie to znajde?
pioteros Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 koło oscylatora indukcyjnego odpowiadajacego za napiecie cewki przetwornicy glownejkolego zrob logi i wtedy ktos z nas moze ci pomoze
Łukasz13 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/328354-jak-zrobic-prawidlowo-logi-stat-18t-aeb-jakie-grupy/
cris1503 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Dzieki, zamowilem kabel, jak przyjdzie to bede dzialac i wrzuce logi. Witam. Kabel podpiety: Wyrzuca taki błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Control Module Part Number: 8D0 907 557 Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Co to oznacza? Dosyłam logi statyczne 1. 002+007: http://vaglog.pl/log_228561.html 2. 003+008 http://vaglog.pl/log_228562.html Na dynamiczne narazie nie mam z kim. Prawdopodobnie jutro wrzuce.
pioteros Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 zla mieszanka, moze byc powiazana z tą lambdą bo napięcie na niej jest nie takie jakie byc powinno, powinno się wahac od 0.1v do 0.9v ale w krotkich okresach czasu, u ciebie widac ze pracuje baardzo wolno
cris1503 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2015 no własnie sterownik byl naprawiany poniewaz bylo brak sterowania sonda. Wywalalo caly czas blad. Teraz jest ok. Pojezdzilem troche na PB i pozniej pojechalem wystroic lpg. Gosciu powiedzial ze jedynie wtryski pasowaloby wymienic bo Valteki przy wyzszych obrotach(powyzej 5) sie nie wyrabiaja. Ale cisnelismy go ostro i blad sondy nie wyskoczyl. Rozwiercil dysze i mowil ze narazie mozna jezdzic ale zaleca zmiane na Barracuda lub Hana. Zauwazylem ze czasami na lpg na wolnych obrotach samochod zachowuje sie tak jakby wypadaly zaplony. Ale gosciu mowil ze to raczej nie jest wina gazu bo wtryski chodza dobrze, testowal je jakos pojedynczo. W czym szukac problemu?
pioteros Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 blad sondy nie zawsze ci wyskoczy nawet jak ta bedzie slabo dzialala, chyba ze grzalka w niej padniepo drugie nie sprawdzaj niczego na gazie poki na benzynie nie bedzie wszystko ok bo tak bedziesz pol roku diagnozowal wszystkopo trzecie dla mnie praca sondy nie wyglada tak jak powinna bo czestotliwosc jej pracy jest za dluga - niech mnie ktos poprawipo 4, oplacalo sie naprawiac tego kompa? drugi uzywany mozna kupic za psie pieniadze
cris1503 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2015 W sumie to nie wiem, zrobil za 150zl a na allegro tez chodza za 150, do tego przesylka, kodowanie immo a i tak pewnosci bym nie mial czy zadziala. Teraz to i tak juz po ptakach. Logi robione byly na PB wiec nie wiem co jest, sonda ma dopiero ok 10tys przebiegu. Byla wymieniona wlasnie ten czas temu ale nikt mi nie powiedzial ze sterownik jej wgl. nie widzi. Dopiero od niedawna "dziala". Ale czy sonda moze miec az taki wplyw zeby turbo sie "zacinalo"? Tzn. raz zaladuje ok, a raz doperio sie odetnie przy 3,4 tys obrotow? Mam jeszcze jakas sonde ale to nie jest z audi. Niby 4 przewodowa. Moge w razie czego podmienic i zobaczyc czy to jej wina.
pioteros Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 (edytowane) sonda ma wplyw, bo jak wywala ci blad mieszanki wtedy obcinana jest dawka paliwa a wiec i doladowaniesterowniki sa tansze tylko trzeba dobrze poszukac bo do starszych AEBow jest ich po prostu malo, sterownik masz na 5 wtyczek? Edytowane 15 Sierpnia 2015 przez pioteros
cris1503 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Chyba tak, ale pewien nie jestem. NR: 8D0 907 557 Tutaj log 007: http://vaglog.pl/log_228601.html nie znam sie ale wydaje mi sie ze napiecie bardziej skacze. Nic nie zmieniane. Logowana tylko 1 grupa.
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Jak logujesz dwie grupy to VAG wolniej pracuje. Sonda jest ok, dawaj teraz dynamiczne.
cris1503 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Niedlugo wrzuce. Logi zrobione na PB, przed robieniem bledow brak. Po zrobieniu znow ten blad 561. 002,007: http://vaglog.pl/log_228615.html 002,013: http://vaglog.pl/log_228616.html 003,025: http://vaglog.pl/log_228617.html
pioteros Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 sprawdz kolanko odmy pod kolektorem ssacym bo co by nie bylo bankowo jest rozwalone Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
cris1503 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Moglbys mi zapodac jakies zdjecie i gdzie to znajde? Nie wiem czy o to chodzi, ale jezeli tak to chyba trzeba bedzie kolektor sciagac bo wyjalem na szybko przepustnice, obejzalem i nic nie widac za bardzo a dostep do niego trudny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się