Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z AWX 1.9 TDI


qewqeqw

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno turbo nie powoduje tego trzęsienia :naughty:

Jak dla mnie jest problem z zasilaniem czwartej pompki w paliwo, spowodowany przedostawaniem się spalin do szyny paliwowej pompek.

Do ok . 1800 obr/min problem jest maskowany przez mechanizm korekcji biegu jałowego, powyżej tej prędkości obrotowej przestaje on działać :naughty:

Zamień te pompki i wymień uszczelniacze , tak jak Ci wcześniej napisałem, daję 90% szansy że po tej operacji wszystko wróci do normy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupa 18 i 23 jest prawidłowa. A to na pewno PD skoro teraz czwarty pompowteyskiwacz ma korekty poniżej 1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz już i ja zbaraniałem :decayed:

Zrób dłuższego loga z grup 018, 023 i jeszcze którejś co pokazuje obroty i temperaturę silnika.

Zrób go podczas jazdy, wtedy właśnie gdy Ci szarpie / drży :naughty:

Najlepiej jakby to były dwa oddzielne logi, jeden na zimnym, drugi na rozgrzanym silniku.

Bez tego to jeszcze długo będziemy gdybać :hi:

A i błędów żadnych oprócz poduszki w sterowniku silnika nie ma ?

Bo już pytałem ale bez echa :P

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego pierwszego jest ode mnie rzut beretem, myślałem że prościej będzie zobaczyć auto w realu.... :decayed::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety bardzo daleko. A jak sprawdzić tą pompę o której mówił MichalA4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pobrane.jpg

Pompa się może trochę różnić wyglądem jeżeli masz Boscha, ale generalnie w miejscu zaznaczonym na zdjęciu jest zaślepiony króciec pomiarowy z gwintem 12X1,5 ( jeżeli dobrze pamiętam :decayed: )

Jak u siebie mierzyłem to były takie ciśnienia :

880 obr/min - 3,5 Barów

1500 obr/min - 6,0 Barów

2000 obr/min - 7,0 Barów

3000 obr/min - 8,0 Barów

4000 obr/min - 9,0 Barów

Zakładam że są prawidłowe , bo autko śmiga bez problemów :)

Do pomiarów potrzebny jest manometr wypełniony gliceryną, w układzie występuje znaczna pulsacja ciśnienia i zwykłym nie idzie odczytać pokazywanej wartości :P

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak ze gdyby pompa tandemowa była walnięta to korekcje byłyby na wszystkich wtryskach rozjechane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje pokazują wzajemną zależność korekty dawki paliwa pomiędzy cylindrami, zmniejszone ciśnienie paliwa w szynie głowicy teoretycznie w takim samym stopniu dotyczy wszystkich cylindrów, czyli ich wzajemna korelacja nie powinna się zmienić :naughty:

Pomiar ciśnienia manometrem jest najpewniejszym testem sprawności części paliwowej tandemu.

Chociaż przy słabym ciśnieniu na króćcu pomiarowym przyczyną może być też duża nieszczelność na uszczelniaczach pompowtrysków pomiędzy szyną zasilającą a powrotową :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...