A4AllroadS Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Siemka wszystkim! Stałem się szczęśliwym posiadaczem 23go kwietnia 2015 r. Wcześniej poruszałem się S8 D2 A/T 2000 r. (nadal posiadam). A4 Allroada B8 3.0TDI CCWA Manual Transmission Obecnie zrobione: - Duży FMIC, - EcuProject, Wrocław - Wydech cat-back. - EcuProject, Wrocław - Filtr powietrza K&N o zwiększonym przepływie, - EcuProject, Wrocław - Strojenie - 327@647 - EcuProject, Wrocław - Detailing - Onyxx, Rzeszów - Polskie menu + lektor PL + mapy 2015 - WRCLaguna - Parktronic przód + tył z wizualizacją - WRCLaguna - Hamulce S5 przód 345mm i tył 330mm - Servotronic - WRCLaguna - Lusterko wew. fotochrom - WRCLaguna - ACC - WRCLaguna - Audi Braking Guard - WRCLaguna - High Beam Assist - WRCLaguna - El. Klapa bagażnika - WRCLaguna - felgi 20x10.0" z oponami 275/35/20 + dystanse 9mm + dystanse 13mm - Audio - głośniki wymienione na Audison, drzwi wyklejone matami, dodana dodatkowa pianka - Zawieszenie - Bilstein B4 + sprężyny H&R -35 mm dedykowane do A4 Allroad (nikt nie robi gwintowanych zawieszeń do A4 Allroada) - Dołożony oryginalny, odpinany hak Westfalia Felgi założone ^^ Aktualizacja, która bardzo mnie cieszy Zawieszenie zostało założone Polecam wszystkim zawieszenia od Patroxa (EcuProject), wszystko dobrane i przesłane od niego! Udało mi się zrobić lepsze zdjęcia Pozdro! Planowane: - Duży FMIC, - EcuProject, Wrocław - Wydech cat-back. - EcuProject, Wrocław - Filtr powietrza K&N o zwiększonym przepływie, - EcuProject, Wrocław - Strojenie - EcuProject, Wrocław - Detailing - Onyxx, Rzeszów - Hamulce S5 przód 345mm i tył 330mm - Większe turbo - Modyfikacja układu wtryskowego - Polskie menu + lektor PL + mapy 2015 - WRCLaguna - Parktronic przód + tył z wizualizacją - WRCLaguna - felgi 20x9.0" - Bang&Olufsen - WRCLaguna - Audi Hold Assist - WRCLaguna - Servotronic - WRCLaguna - Lusterko wew. fotochrom - WRCLaguna - ACC - WRCLaguna - High Beam Assist - WRCLaguna - Audi Braking Guard - WRCLaguna - El. Klapa bagażnika - WRCLaguna - Wyciszenie całego auta matami GMS - Zawieszenie - Bilstein B4 + sprężyny H&R -35 mm dedykowane do A4 Allroad (nikt nie robi gwintowanych zawieszeń do A4 Allroada) Rozważam: - większy zestaw hamulcowy na przód - 355 mm lub 385 mm, - kompletny wydech by EcuProject bez DPF, - nowy, kompletny układ dolotowy by EcuProject, - kompletne skórzane wnętrze, - kamera cofania, - na co jeszcze fantazja poniesie... Edytowane 28 Sierpnia 2016 przez A4AllroadS
chudy30 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 piękne auto i gruby projekt powodzenia w modach
wrclaguna Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Piekny ALLROADZIK ziomala z RZESZOWA
MakoUSM Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Chyba w dobre ręce trafił Powodzenia
Patrox Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Auto fajne i warte modzenia. Zapraszamy na dalsze modyfikacje, zawieszeni i airide tez ci zamontujemy i załatwimy.
A4AllroadS Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Fajnie, dziękuję, cieszę się, że się podoba Jakie macie myśli na temat AirRide vs Billstein Pss10 B16? Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez A4AllroadS
amaradaar Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ja mam jedno pytanko jakie są końcówki wydechu :D i średnica i model i producent
A4AllroadS Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) To w sumie pytanie do Patroxa zaraz podam średnicę 100 mm średnica zewnętrzna. Dzisiaj dorzucam zdjęcia zacisków Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez A4AllroadS
Binek1.8T Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autko super i mody zacne aczkolwiek z tego co napisałeś miałeś/masz s8. Jakie wrażenia po przejściu na TDI? Z tego co zauważyłem wszystkie prawie B8'ki na forum to diesle:p
D4NTE Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Piękny ten Allroadzik a mody na duży +
Orzeł Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 bardzo ładny ALLROADzik gratuluje. Ja bym odpuścił wkładkę K&N bo seryjny filtr daje radę do 380 ps, a wkładka raczej nie filtruje tak dobrze jak ORI
A4AllroadS Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 (edytowane) Autko super i mody zacne aczkolwiek z tego co napisałeś miałeś/masz s8. Jakie wrażenia po przejściu na TDI? Z tego co zauważyłem wszystkie prawie B8'ki na forum to diesle:p Witam, dawno mnie nie było Mam nadal S8 D2 2000r. przed Ską jeździłem też 3.0 dieselem, z tą tylko różnicą, że w CDI poza dźwiękiem silnika 3.0 TDI (moim zdaniem) niszczy wolnossące 4.2 V8 ze starego S8, ale dźwięk jest też do zrobienia Diesele... moment obrotowy dostępny od samego dołu, wyprzedzam bez redukcji, na baku minimum 750 km... i tak dalej i tak dalej Chociaż rozważam następną A4kę/A6kę w 3.0TFSI znacznie większy potencjał aaaale to już nie w tym roku bardzo ładny ALLROADzik gratuluje. Ja bym odpuścił wkładkę K&N bo seryjny filtr daje radę do 380 ps, a wkładka raczej nie filtruje tak dobrze jak ORI Co do wkładki to myślę nad zrobieniem całego dolotu w EcuProject było by to najlepsze rozwiązanie Jak ktoś ma ochotę się spotkać, pogadać lub po prostu oglądnąć/przejechać się to piszcie w tygodniu kręcę się w Rzeszowie i Niepołomicach/Krakowie Pozdro Edytowane 12 Grudnia 2015 przez A4AllroadS
popiolek4 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Piekna bryka, cos takiego bede chcial kupic. Moze lekko mlodsze. Szerokosci....
A4AllroadS Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Piekna bryka, cos takiego bede chcial kupic. Moze lekko mlodsze. Szerokosci.... Polecam z całego serca, jestem przezadowolony Za 2-3 lata zmiana, ale tylko na A4 Allroad B9 lub A6 Allroad C7 nic innego niż Allroad nie chcę Edytowane 21 Lutego 2016 przez A4AllroadS
amaradaar Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 a ze tak spytam z racji własciwości terenowych czy dlaczego nic innego ??
JawoR36 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Ile Ci to łyka ropy? Sprawdzałeś może ilość KM po modach?
Binek1.8T Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Piekna bryka, cos takiego bede chcial kupic. Moze lekko mlodsze. Szerokosci....Polecam z całego serca, jestem przezadowolony Za 2-3 lata zmiana, ale tylko na A4 Allroad B9 lub A6 Allroad C7 nic innego niż Allroad nie chcę B9 allroad miażdży
A4AllroadS Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) a ze tak spytam z racji własciwości terenowych czy dlaczego nic innego ?? Z racji właściwości i wyglądu auto się prowadzi bardzo pewnie, pozwala wjechać nieco w teren, zdarza mi się od czasu do czasu na jakąś budowę wjechać A z wyglądu - się wyróżnia z tłumu Piekna bryka, cos takiego bede chcial kupic. Moze lekko mlodsze. Szerokosci....Polecam z całego serca, jestem przezadowolony Za 2-3 lata zmiana, ale tylko na A4 Allroad B9 lub A6 Allroad C7 nic innego niż Allroad nie chcę B9 allroad miażdży Allroad B9 jest piękny bez dwóch zdań, ale A6 C7 Allroadowi też niczego nie brakuje Edytowane 13 Marca 2016 przez A4AllroadS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się