redside Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) witam serdecznie,posiadam audi a4 b5 1.8 1996r. benzyna + lpg.Gdy chcę odpalić samochód przekręcam kluczyk i wyskakuje normalnie kontrolka z akumulatora problem pojawia sie kiedy chce juz odpalić samochód słychać tylko "cyknięcie" i tyle. dodam, że znika tylko kontrolka z akumulatora tak to bez zmian. Dwa razy już mi się to przydażyło ale po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki i ponownym włożeniu go samochód odpalał. Dziś jednak po przejechaniu 3 km (a dodam, że i tak ciężko było mi odpalić bo samochód sam gasł) zgasiłam silnik pod sklepem i samochód już nie odpalił.. Już ze stacyjką miałam problem bo kluczyk za daleko sie przesuwał i musiałam go lekko cofać żeby np działały światła i kierunkowskazy.. Ma ktoś jakiś pomysł ???Pozdrawiam. Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez redside
redside Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) A miga Ci kontrolka od immoblisera? miałam tylko dwie czerwone akumulator i abs chyba nie jestem pewna immobiliser na pewno nie. Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez redside
k232 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Naładuj akumulator i sprawdź wtedy, jak to nie pomoże będziemy próbować z czymś innym.
redside Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Naładuj akumulator i sprawdź wtedy, jak to nie pomoże będziemy próbować z czymś innym. nawet jeżeli akumulator wskazuje na to że działa prawidłowo ? Mąż podłączył samochód pod akumulator i nic, musieli holować. Jak się odpala to słychać jak rozrusznik tak trzy razy cyknie po cichu, a świecą się akumulator i poduszka, jak przekręce kluczyk do końca to ikonka akumulatora znika na chwile jakby mial odpalać ale zaraz pojawia się na nowo. Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez redside
k232 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ja miałem w swoim tak, paliłem auto na słabym akumulatorze, zaświeciły mi się wszystkie kontrolki i przygasały, więc pojawił mi się błąd przepustnicy na kompie, trzeba było usunąć błąd, naładować akumulator i auto paliło normlanie. W moim tak jest, jak pale auto na slabym aku i krece auto az sie rozladuje to od razu wskakuje blad i auto juz nie odpali ;d
jacek70 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Jeśli masz możliwość to zmierz napięcie na aku. Jeśli będzie mniej niż 12v to złom.
hak64 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Możliwe, że nadal masz problem ze stacyjką, tyle że teraz są inne objawy. Co do akumulatora, to warto zmierzyć jego sprawność (każdy elektromechanik posiada miernik), jeśli sprawność akumulatora spada poniżej 50% trzeba go wymienić. Kolejną rzeczą godną uwagi są klemy akumulatora i wszystkie połączenia elektryczne na drodze stacyjka - rozrusznik. Sam rozrusznik też może szwankować (zawieszone lub zużyte szczotki, albo łożyska) uniemożliwiają rozruch.
macek87 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Sprawdź rozrusznik czy się nie zawiesił . Skoro nawet rozrusznik nie kręci a immobilizer nie świeci kontrolką. To albo rozrusznik się zawiesił albo stacyjka prądu nie daje. Mało prawdopodobne żeby immobilizer padł bo wtedy rozrusznik by kręcił. Najlepiej zacząć od sprawdzenia elektryki przede wszystkim bezpieczniki i czy prąd dochodzi do cewki po przekręceniu kluczyka, czy dochodzi do przekaźnika głównego. Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez macek87
redside Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Dziękuje za odpowiedzi Akumulator podlaczylismy inny i dalej nie działał, bezpieczniki sprawdzone też ok. W takim razie zostaje mi do sprawdzenia wszytsko od stacyjki do rozrusznika.. ja juz z nim wczesniej mialam problemy, ze ciezko odpalał przy wysokich temperaturach, trzeba było dodawać gazu odpalal ale wrzucalam bieg i obroty spadaly i gasł spowrotem. Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez redside
redside Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Nie, nie podłączałam teraz na dniach będę miała wolne to może więcej uda się zrobić.
ja74687 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Ok to zobacz co pokaże, bo takto można zgadywać
redside Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) http://www.directupload.net/file/d/4071/eo6k78dl_jpg.htm od czego jest ten bezpiecznik? Mam go przy akumulatorze jest caly mokry nie pokazuje w ogole pradu. Akumulator pokazuje na wylaczonym silniku 12.4 V. Na kostce rozruchu wszedzie 12v. Samochod stoi trzeci dzien w miejscu a mam kaluze pod maska na parkingu wlasnie pod akumulatorem i tymi bezpiecznikami I Czy wszystkiw bezpieczniki na desce rozdzielczej powinny wykazywac napiecie przy uruchomionym akumulatorze bo 5 i 10 nie pokazuje Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez redside
ja74687 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Nie zabardzo zrozumiałe twojego posta, ale postaram się odpowiedzieć Po pierwsze to co jest na zdjęciu to nie bezpiecznik tylko kostka do jakiegoś czujnika, zrób większe zdjęcie i pokaż gdzie ona się dokładnie znajduje A z tymi bezpiecznikami to zobacz na schemacie od czego dany odpowiada, nie zawsze jest że po przekręceniu zapłonu będzie na wszystkich napięcie Jak nie masz schematu to zrób zdjęcie skrzynki bezpieczników i zaznacz, o które Ci dokładnie chodzi I najważniejsza rzecz VAG A ta kostka to zapewne jest od czujnika klimy, u mnie też sobie wisi nieużywana Jak się dokładnie przyjrzysz z tyłu silnika to znajdziesz miejsce na czujnik, zaślepione takim czarnym korkiem Jak nie masz climatronika to tak musi wisieć Ale daj większe zdjęcie to Ci potwierdzę to A i jeszcze jedno dobrze jak byś zmieniła kod silnika w profilu, bo nie ma takiego jak "1B" Będzie łatwiej pomóc w przyszłości
redside Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Ok dzięki Biorę się za kostkę stacyjki bo na pewno też jest do wymiany, ale chcę wpierw sprawdzić przewód rozrusznika chce pod przewód( gruby czerwony z brązowym paskiem) podać 12V i zobaczyć czy pójdzie tylko teraz pytanie.. muszę mieć specjalny przekaźnik żeby mu zapodać napięcie ? czy jest możliwość wykombinowania czegoś żeby to zrobić brak mi pomysłu.. Czy ja osobiście mogę być posiadaczką programu VAG do tego samochodu kabel jest w sumie nie drogi a samochodu i tak nie odpale, czy ktoś wie jaki to musiałby być program? Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez redside
ja74687 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Oczywiście że możesz A jeżeli chodzi o program to np.: VAG-COM lub Polski VAG 4.9 Jak byś chciała programy napisz na pw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się