stiwi50 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2015 A sam Vagiem nie wprogramuje ?
piotrsob1 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 A sam Vagiem nie wprogramuje ? Jak zadajesz takie pytanie, to wątpię byś miał taką wiedzę by sobie z tym poradzić Trzeba na prawdę wiedzieć jak działa oprogramowanie silnika, bardzo łatwo można coś zepsuć
beny2303 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Można ostro na mieszać i później dopiero zaczyna się problem! To robota nie dla wszystkich Trzeba mieć mega pojęcie o programowaniu i oprogramowaniu!!!
stiwi50 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Skoro tak mówicie to watpię zeby ktoś z pobliskich mechaników mi to zrobił. Narazie mam wypieta kostkę i tak jeżdzę.mam nadzieje ze nie zaszkodze auto..ale znalazłem na internecie 630zl nowy Pierrburg prawdopodobnie kupie nowy zawor zeby grało wszystko tak jak powinno . Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez stiwi50
kingpiotrek91 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Mam objawy jak w temacie- brak mocy i czarny dymek przy przyśpieszaniu. Czytam o tym już chwilę, i pierwsze co zamierzam zrobić to wymienić wszystkie węże podciśnienia, bo wyglądają na fabryczne z 2001r. Ale widzę że będę musiał się przyjrzeć owemu zaworowi EGR. I mam pytanie czy wymienione wady występują po tej operacji, czy kupić komplet na Allegro (2 zaślepki + uszczelki) i czy zapali mi się jakaś kontrolka? tzn czy będę potrzebny jakiś czarodziej z VAG 'iem?? Dodam że nie mam dfp(filtra cząstek) Z góry Dzięki za zainteresowanie:-))
piotrsob1 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) W AWX-ie raczej błędem nie będzie walić, jak jest szczelny w pozycji zamkniętej to wystarczy odłączyć i zaślepić wężyk siłownika EGR-a, a jak jest z tym problem, to na próbę zaślep dopływ spalin do niego czymś co masz pod ręką i będziesz wiedział czy warto inwestować w zaślepki Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
stiwi50 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Kolego, a ja mam zaslepiac w tej chwili jakis wężyk przy odłaczonej kostce? Bo prócz głosniejszej pracy i wywalonego CHECK na desce nic sie nie dzieje.. A jeszcze troszke czasu minie ( miesiac w przyblizeniu ) zanim zainwestuje w nowy zaworek ..
piotrsob1 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Kolega z AWX-a ma EGR pneumatyczny, sterowany podciśnieniem , a Twój jest elektryczny , sterowany prundem
stiwi50 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Uhm, dziekuje za odpowiedz :-)) Czym różni sie ten zawor : http://allegro.pl/zawor-egr-pierburg-audi-skoda-vw-1-9-tdi-2-0-tdi-i5305414317.html Od tego: http://allegro.pl/zawor-egr-audi-a4-skoda-vw-1-9-2-0-tdi-pierburg-i5560678642.html Prócz tego ze cena:)
piotrsob1 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Różnią się tym , że sprzedają je konkurujące ze sobą firmy , mające siedziby parę kilometrów od siebie Obydwa będą pasić
Rotmistrz Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Narazie wypialem kostkę i tak jeżdzę . Z czasem kupie nowy zawor ... dzis wyskoczyl mi bład zaledwie po 30 km Żółta kontrolka CHECK .. Moge tak jezdzic dalej ? Bo naraize urwało mi sie mocowanie od tej kostki i chocbym chial to nie trzyma sie ta kostka.. Z CHECK można jeździć! Zgaśnie po kilku odpaleniach, a zaślepkę " blaszkę " kupisz na Alledrogo za ok. 30 zł. Później musisz podjechać do tunera na wyprogramowanie! Nic nie trzeba wiercić. Wszystko na aukcji jest opisane i z rycinami. Check Engine w b7 będzie się cały czas świecił, dopóki kostka od egr-a nie zostanie podłączona ponownie. Jeździć można, nic się nie stanie. Skoro tak mówicie to watpię zeby ktoś z pobliskich mechaników mi to zrobił. Narazie mam wypieta kostkę i tak jeżdzę.mam nadzieje ze nie zaszkodze auto..ale znalazłem na internecie 630zl nowy Pierrburg prawdopodobnie kupie nowy zawor zeby grało wszystko tak jak powinno . Nie kupuj nowego zaworu, lepiej jedź na program, bo 116 km na taką budę to zdecydowanie za mało, a przy okazji usuniesz sobie programowo egr-a Po programie zaczniesz się zastanawiać jak mogłeś jeździć bez, banan z twarzy nie schodzi
kingpiotrek91 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 ha ha, po bliższym przyjrzeniu się zaworowi egr w moim aucie(awx), dojrzałem że przewód podciśnienia idący do egr jest zaślepiony, jednak nie widzę zaślepek na kolektorze. Czy one muszą być, czy sam zawór trzyma??? Jadę po węże podciśnienia i wszystkie wymieniam
stiwi50 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Wiesz co niby 116km ale nawet sie zbiera. Niestety mam porównanie tylko z benzyna i rocznikami 98-2004 silnikami 1,6,-2.0 ale do nich to audi jest daleko z przodu :-) I niestety juz za późno bo kupiłem nowy zawor , czekam na paczkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się