adasm112 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam serdecznie. Ostatnio zwróciłem uwagę ze jak przyspieszalem i w kręciłem auto powyżej 5 tys obrotów i chciałem wkręcić aż do 7 to nagle auto zaczęło zwalniać i tak dlawic co to może być? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
szakal222 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 To sie nazywa diezel i spadek momentu obrotowego .ot taki urok ropniakow.pytanie tylko czy to byly szarpniecia czy liniowy spadek mocy A o ile pamietam dieselki tak wysoko sie nie kreca
sebul Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 co ty chciales 160 na 3 jechac ? ja dzis cisnalem na 4 160 i mialeem 4200 .... 5 to juz czerwone pole wiec wtf ?
adasm112 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Właśnie to był liniowy taki bez szarpniec. Słuchaj kolego jeżdżę pierwszy raz dieslem dlatego pytam bo wcześniej miałem benzynę i tam było aż do końca. Dlatego przepraszam z góry za posta ale chyba po to jest to forum żeby wytłumaczyć i nauczyć tez czegoś. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
szakal222 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 No to wytlumaczylem diesel tak ma i nic na to nie poradzi .krotko ale mocno ze tak ujme
piotrsob1 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam serdecznie. Ostatnio zwróciłem uwagę ze jak przyspieszalem i w kręciłem auto powyżej 5 tys obrotów i chciałem wkręcić aż do 7 to nagle auto zaczęło zwalniać i tak dlawic co to może być? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Właśnie to był liniowy taki bez szarpniec. Słuchaj kolego jeżdżę pierwszy raz dieslem dlatego pytam bo wcześniej miałem benzynę i tam było aż do końca. Dlatego przepraszam z góry za posta ale chyba po to jest to forum żeby wytłumaczyć i nauczyć tez czegoś. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Dobrze że wcześniej nie jeździłeś Kawasaki albo jakimś innym przecinakiem, bo byś pewnie próbował wkręcić biednego PD-ka na 12 kRPM Jak to mówią "głupota ludzka nie zna granic" Edytowane 7 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
PrzemoS4 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Haa ropniakiem do 7tys obr??? To mi szkoda mojej esy tak wysoko kręcić, bo nawet nie ma sensu.....
Romeck Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 GTI TDI ? haha Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
sebul Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 No ale przynajmniej kierownice w turbo mu przeczysci
SotoM Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Witam serdecznie. Ostatnio zwróciłem uwagę ze jak przyspieszalem i w kręciłem auto powyżej 5 tys obrotów i chciałem wkręcić aż do 7 to nagle auto zaczęło zwalniać i tak dlawic co to może być? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka tzw limiter obrotów-skoro dopiero przy 5000rpm to poczółes tzn ze jakis tuner go przedłożył bo oryginalnie przy jakoś 4300rmp to zjawisko występuje.
adasm112 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Wychodzi ze może tak być. Nie wygląda żeby miał 130 a więcej dziękuję Panowie za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się