Gunwo Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) Cześć, czy mógłbym was prosić o ocenę logów ? Ogólnie z autem nie dzieje się nic niepokojącego ale auto kupione niedawno i chciałbym je ogarnąć na tip top Wydaje mi się że IC jest do czyszczenie bo strasznie wysoka temperatura w dolocie.. i chyba auto miało zrobiony jakiś program wnioskuje po przepływach z przepływki i ciśnieniu Logi były wykonane na LPG na którym było przejechane około 200 km od założenia . Na zewnątrz była temperatura w okolicach 40 stopni .. 001 i 002 http://vaglog.pl/log_227963.html002 i 020 http://vaglog.pl/log_227962.html003 i 004 http://vaglog.pl/log_227961.html003 i 020 http://vaglog.pl/log_227960.html120 i 002 http://vaglog.pl/log_227959.html115 i 118 http://vaglog.pl/log_227952.html w bloku 32 wartości były : w pierwszym bloku 1.1 w drugim +10 Mam nadzieje że poprawnie wykonałem logi Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez Gunwo
czechcu Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 (edytowane) turbo coś słabo wstaje a jak masz takie korekty w 032 to za ubogo pod obciążeniem zrób logi 033 +115 Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez czechcu
Gunwo Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Od czego może turbo słabo wstawać ? Co myślisz o tych temperaturach w dolocie ? Doładowanie ok ? 1
czechcu Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 temperatura wysoka na max-a turbo tam seryjne siedzi? słabo wstaje przy 2500 obr/min powinno już osiągać maxa a u Ciebie jest 3500obr/min może katalizator zapchany jaki masz przebieg?
Gunwo Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Turbo raczej seryjne chociaż dokładnie tego nie sprawdzałem, muszę to zobaczyć . Da radę sprawdzić jakoś VCDS-em katalizator, jakieś wartości pomiarowe ? Najbardziej zaniepokoiła mnie ta temp. w dolocie - kierownica w zderzaku jest na swoim miejscu więc pewnie jest przypchany od środka bo ta temp jest tragiczna . Jutro postaram się zrobić logi 033+115W niedalekiej przyszłości planuje zrobić DP ale jeżeli z katem jest coś nie tak to musze coś szybciej wykombinować .
Imhotet Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Auto po programie, temperatura taka bo małe turbo gotuje sie w taka temp na zewnatrz jak robisz którys log z rzędu.. wywal kata będzie chłodniej co do wstawania sprawdz szczelnośc dolotu jak szczelny podkręc gruszke
Gunwo Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 A powiedzcie mi, czy jest ktoś sprawdzony na forum kto robi DP ? wyczyścił bym IC wywalił kata może sytuacja by się poprawiła . Czy da radę z tych logów oszacować +/- ile autko może mieć koni obecnie ? W którą stronę odpowiednio podkręcić gruszkę ?
Imhotet Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 pierw sprawdz szczelność dolotu później kręć gruchę.. w strone przodu auta sie ją podciąga.. program wygląda na słabo zrobiony, cieżko oszacować moc
Łukasz13 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Ja bym zaczął od zrobienia jeszcze jednych logów najlepiej wieczorem jak będzie chłodniej, w końcu nie zawsze mamy upały po 40 st. , i 99% jazdy jest przy niższych temp. w naszym klimacie. Zrób logi na pb po wcześniejszym wykasowaniu błedów kanały 002+033+031, 020+003 i 115+118, turbo pózno wstaje i temp. bardzo wysoka w dolocie ale to wynika z wysokiej temp. na zewnątrz i ze program wymaga zbyt duzego ciśnienia jak na tą turbine szczególnie przy wysokich obr. silnika.
Gunwo Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Ok postaram się zrobić logi jakos wieczorem.Jeszcze jedna rzecz . Mianowicie w silniki wystepuje błąd który wraca po kilku km .16683 regulacja cisnienia doladowania. Przekroczona granica regulacji : P0299- 002 dolna wartość skrajna przekroczona . Czy to moze oznaczać jakąś nieszzelnosc ??Bledy wykasowane dzisiaj zobaczę jescze co pokaze sie w 032 po kilkudziesieciu kilometrach Dodaje dzisiejsze logi . Temperatura około 18 stopni, błąd po przejechaniu 30 km nie wrócił, a długoterminowa korekta około +2, ale sprawdzę ją po około 100 km będzie bardziej miarodajne. http://vaglog.pl/log_228246.html002 , 033, 031http://vaglog.pl/log_228245.html020, 003http://vaglog.pl/log_228244.html115, 118 Będę bardzo wdzięczny za opinie i dalsze rady . Pozdrawiam ! Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez Gunwo
czechcu Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 logi na Pb? jak dojdziesz co jest to daj znać bo ja walczę o paru miesięcy z podobnym stanem rzeczy
Gunwo Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Tak logi na benzynie . Mam nadzieje ze ntos doświadczony z logski sie wypowie .
Łukasz13 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Ok postaram się zrobić logi jakos wieczorem. Jeszcze jedna rzecz . Mianowicie w silniki wystepuje błąd który wraca po kilku km . 16683 regulacja cisnienia doladowania. Przekroczona granica regulacji : P0299- 002 dolna wartość skrajna przekroczona . Czy to moze oznaczać jakąś nieszzelnosc ?? Bledy wykasowane dzisiaj zobaczę jescze co pokaze sie w 032 po kilkudziesieciu kilometrach Dodaje dzisiejsze logi . Temperatura około 18 stopni, błąd po przejechaniu 30 km nie wrócił, a długoterminowa korekta około +2, ale sprawdzę ją po około 100 km będzie bardziej miarodajne. http://vaglog.pl/log_228246.html002 , 033, 031 http://vaglog.pl/log_228245.html020, 003 http://vaglog.pl/log_228244.html115, 118 Będę bardzo wdzięczny za opinie i dalsze rady . Pozdrawiam ! Program jest wyżyłowany na maksa szczególnie dotyczy to obr. powyżej 5,5 tyś, turbina nie jest w stanie tyle nadmuchać, od tego pojawia się błąd granicy regulacji, do tego wtryski są wykorzystane na maksa, jednym słowem nie ma w tym momencie żadnego marginesu bezpieczeństwa, Jak dla mnie lepiej by było zmniejszyć doładowanie u góry i zrobić lepszy zapłon bo teraz jest słaby, mniej obciąząłoby to turbine i mniej grzało powietrze w dolocie.
tomekb7 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 tak jak lukasz wyzej powiedzial program wysilony ponad granice wartosci z kosmosu.program do zmiany bo inaczej bedzie po motorze
roman_tyk Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Program jest wyżyłowany na maksa Chyba nie widziales programow wyzylowanych na maxa na k03
tomekb7 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Roman m pewnie na mysli swoje byle k03 w obecnym bfb:D
roman_tyk Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Roman m pewnie na mysli swoje byle k03 w obecnym bfb:D mam na mysli tysiace 1.8T ktore przyjezdza z DE juz zaczipowane na minimum 1.3 bara i 1 do konca na k03 z nieruszonymi mapami paliwa. p.s moje k03 w obecnym bfb, to sobie na lajcie dmuchalo 1.4 bara, po wyjeciu z auta nie ma najmniejszych luzow poprzecznych/wzdluznych a meczylem je obficie.
gregor10 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 doładowanie srodkiem lightowe, górą klasycznie , mozna by to poprawić
tomekb7 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 i takim przkaldem jest moje obecne bfb w a4 b7 ktore przyjechalo z de turbo dmuchalo 1,3 bara a paliwem zalewalo tak ze szok ale dzieki pomocy gregor0 auto jezdzi teraz na 1.1 bara duzo lepiej no i twarz sie bardzo cieszy bo jest nareszcie czym jechac. roman grzegorz troche wspominal o tobie:) zazdroszcie ci tylko napedy Q w twoim b7 bo mi tego brakuje:D u mnie grzegor po zrobieniu programu i wyprzedzeniu zaplonu okolo 17-18 na lpg stponi stwierdzil ze mam bardzo zdrowa sztuke i wynik byl za***isty bo 210 koni i 313 nm momentu na seryjnym turbo i sryjnym icku tylko wstawione wtryski z bexa i dp no i program grzegorza:D
Łukasz13 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Program jest wyżyłowany na maksa Chyba nie widziales programow wyzylowanych na maxa na k03 Spoko, cytuj całe zdanie a nie wyrywek, a ogólnie coś napisałem niezgodnego z prawdą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się