Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.9 TDI AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Proszę o analizę logów, 003 i 011.

003 - http://vaglog.pl/log_228857.html

011 - http://vaglog.pl/log_228858.html

Po za tym, wie ktoś dlaczego, gdy nastawiam grupę 003 i klikam bassic settings, to nic się nie zmienia.. Chciałem sprawdzić działanie EGR'u, i z tego co wiem powinno się wyświetlać EGR ON/OFF. A u mnie nic, nic się nie zmienia. Jakiś pomysł?



Również jest problem, znaczy problemem bym tego nie nazwał. Po nocy, po paru dobrych godzinach, odpala normalnie, ale chodzi nie równo. Wskazówka od obrotomierza jak widać, waha się lekko. I czuć po budzie że delikatnie drży całą budą. Później przytrzymałem go na 1200 obrotach, i widać że nie równo chodzi. Po rozgrzaniu, nie ma tego problemu, ani po odpaleniu, ani nie czuć żeby nie równo chodził. Kiedyś była u mechanika, i założony został zawór jedno kierunkowy, na przewód paliwowy. Nie wiem w jakim celu, gdyż chodziła normalnie. Jakieś sugestie? Edytowane przez karaluch8
Opublikowano (edytowane)

Turbina lekko się przycina-pojezdzij dynamicznie jak bedzie zagrzany,i pewnie nastawnik do czyszczenia,niech inni się wypowiedzą.

Edytowane przez Leopold27
Opublikowano

Przepływka zaniża od ok 3200 obr-spróbuj przemyć ale niema gwarancji,turbina lekko się przycina-pojezdzij dynamicznie jak bedzie zagrzany,i pewnie nastawnik do czyszczenia,niech inni się wypowiedzą.

Raczej pedał gazu nie był w podłodze i stąd te "zaniżanie"

Z logów wynika, że problem jest raczej z przycinaniem się zmiennej geometrii łopatek. Poruszaj sztangą i sprawdź czy nie przycina się.

Opublikowano

Okey, logi powtórzę, i zrobię ich więcej.
Dodam tylko, że raz na zimnym zdarzyło mi się go zakręcić do 3,5 tysięcy, miał już z jakieś 40 stopni, i stało się to samo co w tym filmiku Audi a4 1.9 TDI 1Z - YouTube, w 26 sec. Nie mógł zakręcić, a jak już odpalił, kopcił, i chodził jakby w trybie awaryjnym, telepało całą budą.

Opublikowano

Jaki jest lany olej ?

Wygląda na zawieszone popychacze hydrauliczne.

Po dłuższej trasie jak zostawiasz samochód i na kolejny dzień odpalasz to słychać stukanie przez pierwsze sekundy ?

Opublikowano

Jaki jest lany olej ?

Wygląda na zawieszone popychacze hydrauliczne.

Po dłuższej trasie jak zostawiasz samochód i na kolejny dzień odpalasz to słychać stukanie przez pierwsze sekundy ?

15w40

Słychać, i to dość intensywnie.

Opublikowano

:facepalm: :facepalm:

Ten olej to nadaje się do ursusa c-360 albo c-330 a nie do silnika z turbosprężarką. Olej jaki powinien znajdować się w silniku do 5W40.

Od razu wyprzedzając wszystkie mity:

Nie ma czegoś takiego jak:

1. Dobieranie oleju do przebiegu.

2. Rozszczelnienia po zmianie na syntetyk.

3. Słuchanie opinii "Pana Kazia". Przecież to proste, że jak coś się zepsuje to mechanik będzie miał robotę.

Polecany olej: liqui moly diesel synthoil 5w-40

Nie jest tani, ale znacznie wycisza popychacze. Jeżeli to nie pomoże to będzie trzeba nowe popychacze dać.

Nie kup na allegroszu itp i od Pana Władzia. Chcesz sprawdzone źródło to Intercars, galonoleje czy np pro choice (użytkownik dzik z tego forum handluje w pro choice). Cenę będziesz miał dobrą i pewność oryginału.

Opublikowano (edytowane)

valvoline 10/40,jeżdzony już 11 lat silnik jak w opisie.

Edytowane przez Leopold27
Opublikowano

Przepływka mierzy ok, turbo sie tnie ale nie stoi, co do braku efektu przy logowaniu BS to wszystko jest jak najbardziej ok, rocznik 95 i 96 nie obsługuje tej opcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...