Łukasz13 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Logi na pb wygladaja dobrze. Nie widac problemow. Wysłane z mojego Q8HD
kostek007 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Witam, sorki ze odkopie temat, ale mam te same bledy co pierwszy autor postu. Jaka była przyczyna? A4 b7 1.8t bfb 163km. Zauwazylem, ze tez mi wiecej pali o jakies 2-3l
przem8 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Zrób logi to się dowiesz. Jest lpg?
kostek007 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Tak, jest lpg. Ciekaw jestem co powodem bylo u innych
przem8 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 13 minut temu, kostek007 napisał: Tak, jest lpg. Ciekaw jestem co powodem bylo u innych Masz vcdsa to zrób logi i się dowiesz. Wróżek tu nie ma, a powodów może być dużo, a ja obstawiam zjebane ustawienie lpg.
shogu Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Panowie, pomożecie? Ten sam błąd wali u mnie, brak lpg czasami check wywali po jeździe na autostradzie, pompa paliwa była wymieniana na nowa 4 lata temu. podpiąłem manometr na postoju trzyma ciśnienie 3 bary, zabieram się za wymianę filtra paliwa. chcialbym zrobić pomiary, które grupy dokładnie zrobić, żeby sprawdzić dokładniej mieszkankę paliwa? Dodam, że przy 1/4 baku tak jakby paliwa silnik nie dostaje. kompresja na cylindrach zrobiona, na jednym cylindrze lekko poniżej pozostałych 11,5 Coś jeszcze sprawdzić oprócz logow, zrobiłbym wszystko za jednym razem, żeby wykluczyć jak najwiecej rzeczy?
Łukasz13 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Logi plus pomiar cisnienia paliwa pod obciązeniem, 3 bary na postoju nie wróży dobrze wiec zacznij od filtra i pompy.
shogu Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Opublikowano 3 Kwietnia 2023 (edytowane) Dzięki, jakie grupy zrobić ? Już mam które wrzucę później Wrzuciłem jeszcze raz vcds na zapalonym checku: Kody bledow 4 - ilose zalezionch bledów. Oto one: 17522 - Zespot 1; sonda 2 P1 114 - 008 - rezvstancja wewnetrzna za duza 17536 - Zespot 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 001 - mieszanka za uboga 16524 - Zespót 1; sonda 2 P0140 - 004 - brak aktywnosci - Sporadyczny 16514 - Zespot 1; sonda 1 P0130 - 008 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny 1 wsza sonda uwalona? na drugiej jest emulator, samochód jeździ na dp @Łukasz13 Edytowane 3 Kwietnia 2023 przez shogu Update
Łukasz13 Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Bład tymczasowy wiec od razu nie stawiałbym na sonde bez konkretniejszej diagnostyki.
shogu Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Na vcds coś są się zdiagnozować, kable sprawdzę przy wymianie filtra paliwa
kostek007 Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Masz ju, jakis trop, z czego ten blad? U mnie o dziwo od stycznia nie swieci ten blad... Bardzo dziwna sprawa....
shogu Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Opublikowano 14 Kwietnia 2023 @kostek007 w przyszłym tygodniu będę hamować auto, VCDS mi siadł bo jak wchodzę w grupy to rozłącza ze sterownikiem wiec logow nie mam. Sprawdziłem wszystko jak leci, kupiłem 1 sondę sprawdzę co pokaże komp po wymianie. Hamuje auto na starych wtryskach, zobaczymy co wykaże wykres. Zakładam nowe i od nowa rolki jak wszystko będzie ok z silnikiem. Błąd jest ale samochód chodz i pali normalnie, dzwoniąc do jednego speca od chipa dowiedziałem się ze z takim błędem nie powinno się użytkować samochodu..
przem8 Opublikowano 11 Maja 2023 Opublikowano 11 Maja 2023 Szklanej kuli nikt nie ma. Trzeba zrobić diagnostykę o której już pisałem. Przyczyn tego błędy może być bardzo dużo. Nie ma uniwersalnego rozwiązania ale za to skutki mogą być bardzo kosztowne więc dalej czekaj na wróżkę z diagnozą ?
shogu Opublikowano 11 Maja 2023 Opublikowano 11 Maja 2023 A wiec spec specowi nie równy ? Podjechalem na chipa do innej firmy, 15 min gadki auto na podnośnik iiii kolanko odmy pęknięte… gniazda wtryskiwaczy zasyfione. Po wymianie kolanka, gniazd wtrysków i samych wtryskach na większe błąd znikł. Zrobiłem 200km kilka razy skanowałem vcds i nic. Oczywiście dla spokoju kolektor tez był czyszczony i sprawdzona szczelność dolotu. ps na starych wtryskach podkładki już były zajechane plusy: - spalanie poszło w dół - błąd znikł - brak wycieków - nie dusi go na 1/4 baku minusy: - przy wymianie kolanka podejrzewam ze coś mogło wpaść, czeka mnie czyszczenie smoka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się