Paul17 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam Mam problem z wahaczem prostym dolnym, jakiś czas temu wymieniłem wahacze i amortyzatory (amorki kayaby, zawieszenie 1ba) no i sie zaczął problem z wahaczem, W tym miejscu co jest mocowany amor do wahacza ciągle rozwala mi tą tuleje, juz drugi raz wymieniałem bo po 2-3 miesiącach tuleja nadaje się do kosza. Tuleje montowałem z meyle. Macie jakieś pomysły co się z tym możne dziać??? Z obu strom dzieje się tak samo.
pawelone28 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam Mam problem z wahaczem prostym dolnym, jakiś czas temu wymieniłem wahacze i amortyzatory (amorki kayaby, zawieszenie 1ba) no i sie zaczął problem z wahaczem, W tym miejscu co jest mocowany amor do wahacza ciągle rozwala mi tą tuleje, juz drugi raz wymieniałem bo po 2-3 miesiącach tuleja nadaje się do kosza. Tuleje montowałem z meyle. Macie jakieś pomysły co się z tym możne dziać??? Z obu strom dzieje się tak samo. dokręcałeś tą dolną śrubę od amora na obciążonym zawieszeniu czy jak było w górze bo to dość istotna różnica dla trwałości tych tulei
BeyerBrown Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Czytałem gdzieś, że niektórzy zalecają nawet przejechać się z 2-3km przed właściwym dokręceniem
pawelone28 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Czytałem gdzieś, że niektórzy zalecają nawet przejechać się z 2-3km przed właściwym dokręceniem dokładnie tak i z kanału na obciążonym zawieszeniu dokręcać wszelkie śruby od simerbloków
daros Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 To wymień na Lemfordery i dokręć z kanału na opuszczonym zawieszeniu.
Paul17 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2015 własnie na opuszczonym skręcałem cale zawieszenie
Wihajster Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 W tym miejscu co jest mocowany amor do wahacza ciągle rozwala mi tą tuleje, juz drugi raz wymieniałem bo po 2-3 miesiącach tuleja nadaje się do kosza. Tuleje montowałem z meyle. a ustawiłeś odpowiedni kąt kolumny do nadwozia przy wymianie amorów ? tzn 11stopni +- 2 .Pewnie nie i teraz dolna tuleja jest przeciążona i tak krótko wytrzymuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się