Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 słabe na PB i gazie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

temat odwieczny posiadam audi a4 b5 1.6b +lpg silnik AHL przebieg 100 tyś benzyna i ponad 300 tyś gaz.

sprzęt reduktor alaska (wymiana membran około 30 tyś km temu)

elektronika STAG-300-4 ISA

listwa valtek czerwona (wymiana wewnętrznych tłoczków około 30 tyś km temu)

audi po tych wymianach ogólnie było okej poza tym że spalanie trochę wzrosło. aż do do teraz kiedy zaczęły się problemy typu brak mocy Pb/gaz szczególnie popołudniu w te duże upały rano było w marę okej , sprawdzana przepływka ,czujnik wału aż po wymianę cewki która rzekomo była padnięta bo na 1 cylinder nie zawsze pracowała.

Po wymianie niby okej ale straszny brak mocy nie chciał się wkręcać na obroty na gazie i na Pb (padły sugestje słabe ciśnienie paliwa i wtryski do wymiany) ale dlaczego na gazie słaby. dodam jeszcze że było sprawdzane ciśnienie na tłokach u mechanika to dobijał do 14 .

zabrałem się więc do podpięcia sterownika i zrobienie jeszcze raz autokalibracji mapy nie były super ale audi nadal się dławiło i strzelało

dopiero jak podniosłem mnożnik do 2,2 to auto zaczęło w miarę wkręcać się na obroty i przestało strzelać na pb bez zmian.

Wiem że podzespoły do lpg nie są nowe tylko w Moich stornach to gazownik kręci głowo i mówi że wsio do wymiany tylko czy warto przy takim przebiegu.

proszę o opinie jakieś podpowiedzi.

Opublikowano

kup środek do czyszczenia przepływomierza, wyciagnij go wyjmij czujnik z obudowy i jazda pół opakowanka w te "druciki" (były czarne, teraz są jak nówki) mnie pomogło a miałem te same objawy. Też z pozoru wyglądała na okej przepływka.

Opublikowano

A co z sondą? Często to przez nią strzela. Zacznij od ogarnięcia na Pb a potem dopiero sprawdź mapy gazu.

Opublikowano

Moje ADP też jest slabsze w upały.Nie wiem od czego to zalezy ale chyba przez gorąca powietrze wpadające do silnika.

Opublikowano

Podobny miałem problem. Auto muliło gasło, falowały obroty. Nie miał w sobie życia. Wymieniłem świece, zapłon, kable i nic. Gazownik to samo wszystko ok regulacje jest dobra. Przepływomierz........ i auto jak nowe. żwawe obroty perfekt, jazda płynna.

Opublikowano

Miałem podobnie, mi na gazie chodził dobrze za to na benzynie strzelał, dusił się, obroty falowały! Odkręciłem przepływomierz wypsikałem te druciki WD40 i teraz chodzi jak nowy.

Opublikowano

Ja miałem u siebie też w gorące dni problemy. U mnie przepływomierz do wymiany. Może nietypowa usterka ale sprawdź to. Jak bedzie goraco albo troche pojeździsz po mieście najlepiej w korku, złap za wtyczkę od przepływomierza i nią poruszaj w dół i górę i zobacz czy coś się zmienia z obrotami. U mnie tak było i wymieniłem wtyczkę na nową i nic nie pomogło. Padły styki w przepływomierzu w gnieździe (tak przypuszczam) i jak się nagrzał albo gorąco na dworze to były cyrk. Wymieniłem przepływkę i OK


Ja miałem u siebie też w gorące dni problemy. U mnie przepływomierz do wymiany. Może nietypowa usterka ale sprawdź to. Jak bedzie goraco albo troche pojeździsz po mieście najlepiej w korku, złap za wtyczkę od przepływomierza i nią poruszaj w dół i górę i zobacz czy coś się zmienia z obrotami. U mnie tak było i wymieniłem wtyczkę na nową i nic nie pomogło. Padły styki w przepływomierzu w gnieździe (tak przypuszczam) i jak się nagrzał albo gorąco na dworze to były cyrk. Wymieniłem przepływkę i OK

Przepływomierz HITACHI u mnie, Ty masz też AHL to podejrzewam, że też masz taki sam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...