turdzi Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Witam temat pewnie nie obczy na tym forum wiec pwenie sie znow powtorze , szukajka dala mi tez jakis poglad na syt. ale z racji tego ze to moj pierwszy diesel ciezko mi jest sie na czyms oprzec. Mianowicie , w moim aucie zaczely sie wibracje od silnika.Na wolnych obrotach czuje to na kierownicy i galce zmiany biegow.Nie wiem czy to sie zbieglo z tym ze u mnie zrobilo sie zimno ( 0 st. ) a w nocy przymrozki i w dzien tez temp po ok +5 - +7 stopni ale zaczelo mnie to niepokic bo jak bylo cieplo to tego nie czulem.Czy to normalne ze diesel wibruje jak jest chlodniej ( wibracje nie ustala jak sie uato nagrzeje ) czy moze byc to spowodowane np: innym paliwem ( zimowa ropa ? ) bo z tego co szukajka wyplula to : kolo dwumasowe , poduszki silnika ( ale auto ma dopiero 40 tys ) pompowtryskiwacze , itp itd. Macie moze jakies pomysly ? ( poza tym auto jesdzi normalnie nie stracilo mocy ani nic z tych rzeczy ) Dzieki za pomoc. [br]Dopisany: 03 Listopad 2008, 09:44_________________________________________________wlasnie mi sie przypomnialo , przy dotknieciu sprzegla czuje bicie na pedale , moze to cos pomoze .... ?[br]Dopisany: 03 Listopad 2008, 22:01_________________________________________________Nikt nie ma pomyslow ?
GRazny Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 przy dotknieciu sprzegla czuje bicie na pedale , moze to cos pomoze .... ? to raczej normalne... przy delikatnym wcisnieciu
turdzi Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 widzę że następne wibrujące TDI a jest ich wiecej ? jeli tak to chetnie poczyma jak mi podeslesz link nie jest to jakas tragedia ale skoro wydalem kupe kasy na auto to lubie jak mi wszystko gra jak w szwajcarskim zegarku
Gość Trzeniu Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 przejrzyj dział " Silniki diesla"
turdzi Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 Trzeniu przekopalem troche ale jesli masz cos konkretnego na mysli to podeslij a bede miec wiecej opcji.
Gość Trzeniu Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 znajdz temat kolegi tomeks32 jest w dziale Silniki diesla lub kolegi AndyN
turdzi Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Opublikowano 6 Listopada 2008 No i mam ciekawe inf. Wracałem dzisiaj ze spotkania i postanowiłem podjechać ASO które mam pod praca ( w Oslo ) Pan przyjął zlecenie na sprawdzenie wibracji i powiedział ze ma wolnego mechanika to może na to rzucić okiem ma miejscu. Samochód wjechał na serwis i .............. .......... mechanik stwierdził opiłki metalu w olej ( jak to sprawdził nie wiem ) , podejrzenie - luźna pompa oleju i jakiś jej kolo ? - w przyszla środę auto idzie na cały dzień.Zostanie zdjęta miska olejowa i dogłębne sprawdnie.Na auto właśnie sie skończyła gwarancje miesiąc temu ;( ...... wiec ogolnie zrobiło sie ciekawie [br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 15:19_________________________________________________Jesli macie jakies linki odnosnie uszkodzenia spowodowanego pompa to prosze podeslijcie bede widzieczny....
dark79 Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_naped_walkow_wyrownowazajacych-t46461.0.html
turdzi Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 Juz czytalem ale dzieki mimowszystko
letallec Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 Trzeba by poszukać czy AUDI nie robiło jakiejś akcji serwisowej w tym temacie, to bedziesz miał gratis . Niestety nie pamiętam gdzie można znależć te informacje.
krzysiek23 Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 masz auto na blachach NO czy PL?bo jesli nawet auto byloby na gwarancji,to jak jest na blachach PL to nie wiem czy gwarancja wchodzila by w gre tutaj....choc do konca nie jestem pewien....
Flyer Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 znajdz temat kolegi tomeks32 jest w dziale Silniki diesla lub kolegi AndyN To nie taki przypadek.
turdzi Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 masz auto na blachach NO czy PL?bo jesli nawet auto byloby na gwarancji,to jak jest na blachach PL to nie wiem czy gwarancja wchodzila by w gre tutaj....choc do konca nie jestem pewien.... auto kupione tu na miejscu jest na blachach NO.Kupione w NO jako nowe przez poprzedniego wlasciciela i tu serwisowane [br]Dopisany: 07 Listopad 2008, 15:07_________________________________________________No i dyszel dostaje nowe serce a co najwazniejsze za wszystko placi Audi mimo ze gwarancja skonczyla sie 2 miechy temu.Musze przyznac ze nalezy sie szacun za postawe
krzysiek23 Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 bo to NO nie PL tutaj zawsze latwiej o wszystko,jednak mozna powiedziec ze te jednostki wyszly awaryjne po 40 tys.takie cus...............
turdzi Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 No i auto odebrane. Nowy blok, glowica,turbo i cala lista rzeczy ktora mam dostac jutro na papierze. Koszt ...... policzyli tylko za wymiane paska i pompy wody ktora serwis zalecil wymienic przy okazji( oczywiscie same czesci ).Musze przyznac ze staneli na wysokosci zadania , Polskie serwisy powinny sie uczyc takiego podejscia
letallec Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 I jak teraz to wygląda? Tzn praca silnika.
turdzi Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 Przejechalem dopiero 2 km ( z serwisu pod prace ) wiec ciezko mi cos powiedziec ale pod maska widze ze jest nowy blok glowice turbo itp. Silnik wibruje zdecydowanie mniej niz wczesniej.
turdzi Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 Musashi dziex ale tak czy siak wole dmuchac na zimne.Zobaczymy jak sie bedzie sprawowal jak troszke posmigam.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się