piolan11 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Witam. Nie potrafię się doszukać jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie. W mojej audi a4 b5 1999 1.8 APT z automatem ostatnio w trakcie jazdy zgasł silnik w trakcie przełączania z PB na LPG ale nie w tym rzecz (wina przewodów WN z 98r już była na nie pora) jak to automat przeszedł na luz więc musiałem zatrzymać auto. A tu moje zdziwienie (przerażenie) pedał hamulca był twardy i musiałem się mocno zaprzeć żeby wyhamować. Już po zakupie auta 6 miesiące temu zauważyłem że zawsze po zgaszeniu silnika i trzymanej nodze na hamulcu pedał leci od razu do góry (twardnieje) Jest to NORMALNE że serwo nie ma ciśnienia na takie awaryjne hamowania? VAG nie pokazał żadnych błędów.
Dev Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Sprawdz szczelnosc dolotu oraz przewod od kokektors ssacego do serwa
piolan11 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) Sprawdz szczelnosc dolotu oraz przewod od kokektors ssacego do serwa Mam wysłuchiwać syczenia po zgaszeniu silnika? Edytowane 8 Września 2015 przez piolan11
koloboro Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Na przewodzie do serwa o ile dobrze pamiętam powinien być zaworek zwrotny. Jeśli nie trzyma podcisnienia po zgaszeniu silnika objawem jest właśnie twardy pedal hamulca.
piolan11 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Problem z hamulcem rozwiązałem. Przyczyną twardniejącego hamulca po zgaszeniu silnika był nieszczelny trójnik ezektor. A przyczyną tego że po dodaniu gazu pedał robił się miększy był pęknięty przewód idący od ezektora do przepustnicy. Teraz są hamulce żylety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się