Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Twardy pedał hamulca po zgaszeniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Nie potrafię się doszukać jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie. W mojej audi a4 b5 1999 1.8 APT z automatem ostatnio w trakcie jazdy zgasł silnik w trakcie przełączania z PB na LPG ale nie w tym rzecz (wina przewodów WN z 98r już była na nie pora) jak to automat przeszedł na luz więc musiałem zatrzymać auto. A tu moje zdziwienie (przerażenie) pedał hamulca był twardy i musiałem się mocno zaprzeć żeby wyhamować. Już po zakupie auta 6 miesiące temu zauważyłem że zawsze po zgaszeniu silnika i trzymanej nodze na hamulcu pedał leci od razu do góry (twardnieje) Jest to NORMALNE że serwo nie ma ciśnienia na takie awaryjne hamowania? VAG nie pokazał żadnych błędów.

Opublikowano

Sprawdz szczelnosc dolotu oraz przewod od kokektors ssacego do serwa

Opublikowano (edytowane)

Sprawdz szczelnosc dolotu oraz przewod od kokektors ssacego do serwa

Mam wysłuchiwać syczenia po zgaszeniu silnika?

Edytowane przez piolan11
Opublikowano

Na przewodzie do serwa o ile dobrze pamiętam powinien być zaworek zwrotny. Jeśli nie trzyma podcisnienia po zgaszeniu silnika objawem jest właśnie twardy pedal hamulca.

Opublikowano

Problem z hamulcem rozwiązałem. Przyczyną twardniejącego hamulca po zgaszeniu silnika był nieszczelny trójnik ezektor. A przyczyną tego że po dodaniu gazu pedał robił się miększy był pęknięty przewód idący od ezektora do przepustnicy. Teraz są hamulce żylety ;)

Opublikowano

Rok Ci to zajęło widzę. . .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...