Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Vag i kontrolki na desce


dawids2411

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czytałem kilka różnych pochodnych tematów mojego problemu jednak żaden nie wstrzelił się w diagnoze. Wyjaśniam.

Sporadycznie najczęściej rano przy niższej temperaturze po odpaleniu auta pojawiają się kontrolki : ABS,ESP,CHECK ENGINE i WYKRZYKNIK W NAWIASACH. Znikają one po ponownym uruchomieniu auta czasem trzeba kawałek drogi przejechać zgasić auto i odpalić żeby znikły jednak CHECK ENGINE ZOSTAJE, Przy aucie był wymieniany rozrząd nie dawno i przy okazji mechanior miał to sprawdzić niby to czujnik się wysunął i go wpieli no ok na drugi dzien znow ten problem wiec wracam do mechaniora na warsztat chlopacy przykleili ten czujnik na jakis klej no ok jakis tam czas bylo ok aale były to ciepłe dni teraz gdy znów jest z rana zimno problem się pojawia. Dodam że przy hamowaniu PEDAŁ HAMULCA OD POŁOWY GWAŁTOWNIEJ REAGUJE TZN MOCNIEJ AUTO HAMUJE TAK SZARPNIE TYM HAMULCEM XD

1. Co to może być jak nie czujnik ?.
2. Czy jest możliwe że to sterownik ABSu ?
3. Jak to naprawić ? :P
4. Czy ktoś miał już taki problem ?

Drugi mój problem dotyczy tego błędu check engine na kompie pokazuje że jest to czujnik położenia wału tylko teraz juz nie pamiętam czy to czujnik g28 czy g40

I pytanko, który czujnik najczęściej pada czy ten g28 czy g40. W ostatnim temacie który czytałem troche się pogubiłem wyjasnijcie :

g28 - jest to czujnik na scianie komory silnika za filtrem oleju ? i jest to czujnik położenia wału korbowego ?

g40 - jest to czujnik przy pokrywie wałka rozrządu ? /

Czy ktoś miał ten problem ? Po odłoczeniu aku i zniknieciu kontrolki check engine po kilku dniach troche szarpnie i znow ten błąd się pojawia i znow ten czujnik polożenia wału

POMOŻECIE ?? :D Jeśli coś namieszałem nie dopisałem to sorrki jestem lajkiem ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ado ilu spada napięcie podczas rozruchu ? Jakie ładowanie ? U mnie walil bledami abs itp jak stary aku wychodził a napięcie na nim spadało do 7.8V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 11,5 V i nic sie nie dzieje. Nie wiem jak jest podczas wystąpienia tego bledu od ABS ESP i recznego. ale aku jest prawie nowe i ładowanie przy rozruchu jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 11,5V przy rozruchu to normalne a to oznacza że wina nie jest w aku.

Sprawdź ustawienie czujników ABS . Mają mieć szczelinę 0.6-0.8mm od koronki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujniki były sprawdzane 2 razy za 2 razem został przyklejony zeby czasem luzów nie miał dziwne jest to że w 90 % przypadków dzieje sie to rano kiedy jest zimniej i jest zimny silnik. A Co z tym czujnikiem od położenia wału ?

kilka dni temu odłączyłem aku żeby skasować błąd i było ok, a dzis podjechałem a stacje Orlen i zatankowałem VERVE 98 i dziwnie po odpaleniu znow się pojawił błąd o co tutaj chodzi ?


załozyłem tylko 2 tematy na tym forum i chyba ostatnie :/ wielcy znawcy..

Edytowane przez dawids2411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty jakis dziwny jestes ? Chlopie nikt ci nie wytlumaczy co go boli na odlegloscszukaj wilgoci i zwarc na kablach

Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...