Skocz do zawartości
IGNOROWANY

co jeszcze AFN ? Nowe graty !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Co jeszcze ogarnac w aucie chce okolo 180-190 km

Ostatni pomiar na nysie 156km i 345Nm

Wtedy bylo

Program gotowiec :/

Wtryski 0.230

Teraz jest

Wtryski 0.230

Brak kata

fmic z a5

Program gotowiec

W wtorek będzie nowka turbo awx

Kolektor awx

Co jeszcze zrobić przed jazda na lepszy program żeby pozniej juz nic nie ruszać??

Czytałem o walkach sdi i pompach 11 może macie jakies propozycje lub strony co piszą o tym :))

Dzieki:)

Edytowane przez manus2006
Opublikowano

Na AWX nie ugrasz tego przedziału mocy co oczekujesz. Na chwile obecna to już pompy zabraknie na mocniejsze modyfikacje.

Opublikowano

Dla tego chce sie dowiedziec co bym musial zrobić żeby wyciągną z niego jak najwięcej a turba niechce juz większego :/

Opublikowano

Trzeba pompę zmodyfikować albo wsadzić 11. Przy tej turbinie nie ma co pchać się dalej bo ona będzie całym wąskim gardłem. max ok 165-170 ps

Opublikowano

max ok 165-170 ps

Bzdury,zakładaj zdrową 11 lub dobrze przerobiona 10 na 11 i 180KM na gt17 uzyskasz.Poczytaj u mnie w temacie bo chwile jeździłem na takim setapie.

Pozdrawiam.

Opublikowano

max ok 165-170 ps

Bzdury,zakładaj zdrową 11 lub dobrze przerobiona 10 na 11 i 180KM na gt17 uzyskasz.Poczytaj u mnie w temacie bo chwile jeździłem na takim setapie.

Pozdrawiam

Wsio zależy kto Ci to hamuje :naughty::naughty::grin::grin::grin:

Nie pakowałbym do tego setapu na 190 turbo z AWX no chyba ze hybryde ewntualnie gtb ale tu już kasę musisz grubą dołożyć :wink:

Wałek dobrze jest dać ale jak masz wsadzić jakiś zajeźdzony to zostań przy swoim lepiej jak zdrowy.

Zdrową 11 jak to ktoś powiedział 11 już sama w sobie jest"wykastrowana" trzeba by pomodzić 10.

Wtryski zostaw stykną na te moce a tu masz temat odnośnie przeróbki pompy:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=386977&start=224

Opublikowano

To jakie inne turbo polecacie ? Żeby nie trzeba bylo przerabiać ? BRD?

Opublikowano

Jak masz pewne ze wstanie ponizej 2tys obr to jak najbardziej albo hybryda do ok 190 tez styknie.

Opublikowano

Wlsnie niechce żeby wstawala tez od 2 tys dlatego zostane przy awx i tyle ile wyciągnę to będzie ;d mówi sie trudno musze poszukać popm 11 jakby ktos miał link z takową z reno lub vw to proszę ;d

Opublikowano

max ok 165-170 ps

Bzdury,zakładaj zdrową 11 lub dobrze przerobiona 10 na 11 i 180KM na gt17 uzyskasz.Poczytaj u mnie w temacie bo chwile jeździłem na takim setapie.

Pozdrawiam

Wsio zależy kto Ci to hamuje :naughty::naughty::grin::grin::grin:

Nie pakowałbym do tego setapu na 190 turbo z AWX no chyba ze hybryde ewntualnie gtb ale tu już kasę musisz grubą dołożyć :wink:

Wałek dobrze jest dać ale jak masz wsadzić jakiś zajeźdzony to zostań przy swoim lepiej jak zdrowy.

Zdrową 11 jak to ktoś powiedział 11 już sama w sobie jest"wykastrowana" trzeba by pomodzić 10.

Wtryski zostaw stykną na te moce a tu masz temat odnośnie przeróbki pompy:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=386977&start=224

Hamownia V-Tech i wszystko jasne skąd moc :wink:na tej awx

Za ok miesiąc będę swoją hybrydę BRD sprzedawał.

Opublikowano

czyli dobre 170 może 180 km da rade z awx wiec tak zostanie :D

Opublikowano

Wlsnie niechce żeby wstawala tez od 2 tys dlatego zostane przy awx i tyle ile wyciągnę to będzie ;d mówi sie trudno musze poszukać popm 11 jakby ktos miał link z takową z reno lub vw to proszę ;d

popatrz w dziale sprzedam byla 10 po swapie tłoka z reni 988 tylko najlepiej niech Ci kolega da foty tlokoka w jakim stanie był...

Moze być dobre 170 a może nie być,wszystko zależy od turbo,i uwierz mi ze te co masz nie koniecznie musi być te lepsze...

Opublikowano (edytowane)

Wsio zależy kto Ci to hamuje :naughty: :naughty: :grin: :grin: :grin:

Moje wyniki są zawsze potwierdzone na dwóch hamowniach,jedna z nich zawsze obciążeniowa.

Nie pakowałbym do tego setapu na 190 turbo z AWX

Ja nie napisałem że to dobry pomysł, napisałem że taki wynik (180KM) jest do zrobienia na zdrowych gratach przy turbie z AWX. Zaproponowałem zaglądnięcie do mojego tematu,bo tam jest opisany ten setap i wspomniane że turbo jest na granicy wytrzymałości. :)

Kolego ładuj od razu GTB17 i po problemie.

Pozdrawiam

Edytowane przez wodz
Opublikowano

Tak ale kolega pisze ze chce cos co pasuje p&p a jak wiesz w gtb trzeba odpływ przerobić nie mówiąc o podciśnieniu i spawaniu kolektora.Ale przeróbka spływu to mały problem.

Też uwazam ze albo gtb albo dobrą hybryde bo w tym tez jest potencjał.

Sam juz powoli zaczynam myśleć nad zmiana turbo ale raczej gtb17 koszt ok 2k odpada :(

Opublikowano (edytowane)

Bierz to brd od kolegi,najniższym kosztem ugrasz na niej docelową moc.Na dodatek pewnie ma koło billeta.Nie pchaj się w koszty i gtb 17,bo i tak z niej większej mocy,a niżeli z brd nie zrobisz.

Jakbyś chciał dobrze zrobioną/przerobioną pompę,to uderz do forumowego szpeca od takich operacji Krzysztofa1606.Nikt Ci tak dobrze,za kupę hajsu pompy nie przerobi.

A tak na poważnie wesz82,jak kupisz już dawcę,to dzwoń.Przerobisz ją sobie lepiej,niż zrobiłby Ci to ten naciągacz za 800 zeta.Jak mogę pomogę,a że mogę,to pomogę.


Hamownia V-Tech i wszystko jasne skąd moc

Sam jedziesz na dynomecie,który tylko przez pomyłkę nazywany jest hamwonią.Rolki vtechu generalnie zawyżają jedynie niutona,moc zawsze w granicach +-5-10 koni vs obciążenie.

Edytowane przez sagon
Opublikowano

Hmm mysle właśnie nad tym BRD i wieksza popma i wtedy program dopiero czyli teraz powoli odkładać na następne mody ;d

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem będzie to najlepszy kompromis pomiędzy nakładami,a docelową mocą.Jeżeli mogę coś doradzić,to nie kupuj przerobionych pomp,tylko sam sobie taką zafunduj.

Jak coś,służę wszelką niezbędną pomocą,nieodpłatną :wink: .Krzysztof skasowałby Cię prawie klocka,a wsadziłby graty z najtańszej pompy,jaką udałoby się kupić na allegro,albo na złomowisku.

Masz odrobinę pojęcia o mechanice,to gwarantuję ci,że sam ją sobie przerobisz za około 300 zeta z uszczelnieniami.

Opublikowano

Z pompami nie mam problemu kumpel jest pompiarzem od 2 lat wiec spoko przerobimy na dniach ;d ale największy wydatek to turbo ://

A możecie mi podać nr turbiny z BRD bo czytałem gdzies ze sa 2 rodzaje KKK i garett

Opublikowano (edytowane)

W audi a4 z silnikiem brd montowano tylko jeden rodzaj turbin kkk BV43-03G 145 702 H V 350/360.

Garretty wsadzali do nowszych diesli,ale te turbiny to porażka.Taka 170tka na cr ma turbinę słabszą,jak stary poczciwy arl.Wszystko tylko po to,ażeby ograniczać zapędy tunerów i zbytnio nie wymuszać większych mocy,co za tym idzie większej emisji spalin.

Jest jeszcze lepsza alternatywa,jednak ta wymaga niewielkiej rzeźby przy flanszy na łączniu z kolektorem wydechowym i innej flanszy na samym wydechu.Możesz kupić młodszą siostrę turbiny od brd,czyli bv43a.Turbina z młodszych 2.0 tdi 170tek na wydajniejszym kole kompresji tzw billecie,czyli koło frezowane,wykonane z kawałka kutego aluminium.

Poza tym nie różni się niczym innym od turbiny z brd,nawet geometria i wałek są identyczne.

Turbiny te można niejednokrotnie kupić taniej,jak brd,a są młodsze i wydajniejsze.Cecha charakterystyczna,to tabliczka znamionowa w żółtym kolorze.

Edytowane przez sagon
Opublikowano

Dzieki kolego wyjaśnione idealnie ;d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...