manus2006 Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Witam Co jeszcze ogarnac w aucie chce okolo 180-190 km Ostatni pomiar na nysie 156km i 345Nm Wtedy bylo Program gotowiec :/ Wtryski 0.230 Teraz jest Wtryski 0.230 Brak kata fmic z a5 Program gotowiec W wtorek będzie nowka turbo awx Kolektor awx Co jeszcze zrobić przed jazda na lepszy program żeby pozniej juz nic nie ruszać?? Czytałem o walkach sdi i pompach 11 może macie jakies propozycje lub strony co piszą o tym ) Dzieki:) Edytowane 24 Września 2015 przez manus2006
adrian998998 Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Na AWX nie ugrasz tego przedziału mocy co oczekujesz. Na chwile obecna to już pompy zabraknie na mocniejsze modyfikacje.
manus2006 Opublikowano 12 Września 2015 Autor Opublikowano 12 Września 2015 Dla tego chce sie dowiedziec co bym musial zrobić żeby wyciągną z niego jak najwięcej a turba niechce juz większego :/
adrian998998 Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Trzeba pompę zmodyfikować albo wsadzić 11. Przy tej turbinie nie ma co pchać się dalej bo ona będzie całym wąskim gardłem. max ok 165-170 ps
wodz Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 max ok 165-170 ps Bzdury,zakładaj zdrową 11 lub dobrze przerobiona 10 na 11 i 180KM na gt17 uzyskasz.Poczytaj u mnie w temacie bo chwile jeździłem na takim setapie. Pozdrawiam.
wesz82 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 max ok 165-170 ps Bzdury,zakładaj zdrową 11 lub dobrze przerobiona 10 na 11 i 180KM na gt17 uzyskasz.Poczytaj u mnie w temacie bo chwile jeździłem na takim setapie. Pozdrawiam Wsio zależy kto Ci to hamuje Nie pakowałbym do tego setapu na 190 turbo z AWX no chyba ze hybryde ewntualnie gtb ale tu już kasę musisz grubą dołożyć Wałek dobrze jest dać ale jak masz wsadzić jakiś zajeźdzony to zostań przy swoim lepiej jak zdrowy. Zdrową 11 jak to ktoś powiedział 11 już sama w sobie jest"wykastrowana" trzeba by pomodzić 10. Wtryski zostaw stykną na te moce a tu masz temat odnośnie przeróbki pompy: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=386977&start=224
manus2006 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 To jakie inne turbo polecacie ? Żeby nie trzeba bylo przerabiać ? BRD?
wesz82 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Jak masz pewne ze wstanie ponizej 2tys obr to jak najbardziej albo hybryda do ok 190 tez styknie.
manus2006 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Wlsnie niechce żeby wstawala tez od 2 tys dlatego zostane przy awx i tyle ile wyciągnę to będzie ;d mówi sie trudno musze poszukać popm 11 jakby ktos miał link z takową z reno lub vw to proszę ;d
adrian998998 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 max ok 165-170 ps Bzdury,zakładaj zdrową 11 lub dobrze przerobiona 10 na 11 i 180KM na gt17 uzyskasz.Poczytaj u mnie w temacie bo chwile jeździłem na takim setapie. Pozdrawiam Wsio zależy kto Ci to hamuje Nie pakowałbym do tego setapu na 190 turbo z AWX no chyba ze hybryde ewntualnie gtb ale tu już kasę musisz grubą dołożyć Wałek dobrze jest dać ale jak masz wsadzić jakiś zajeźdzony to zostań przy swoim lepiej jak zdrowy. Zdrową 11 jak to ktoś powiedział 11 już sama w sobie jest"wykastrowana" trzeba by pomodzić 10. Wtryski zostaw stykną na te moce a tu masz temat odnośnie przeróbki pompy: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=386977&start=224 Hamownia V-Tech i wszystko jasne skąd moc :wink:na tej awx Za ok miesiąc będę swoją hybrydę BRD sprzedawał.
manus2006 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 czyli dobre 170 może 180 km da rade z awx wiec tak zostanie
wesz82 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Wlsnie niechce żeby wstawala tez od 2 tys dlatego zostane przy awx i tyle ile wyciągnę to będzie ;d mówi sie trudno musze poszukać popm 11 jakby ktos miał link z takową z reno lub vw to proszę ;d popatrz w dziale sprzedam byla 10 po swapie tłoka z reni 988 tylko najlepiej niech Ci kolega da foty tlokoka w jakim stanie był... Moze być dobre 170 a może nie być,wszystko zależy od turbo,i uwierz mi ze te co masz nie koniecznie musi być te lepsze...
wodz Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Wsio zależy kto Ci to hamuje :naughty: :grin: Moje wyniki są zawsze potwierdzone na dwóch hamowniach,jedna z nich zawsze obciążeniowa. Nie pakowałbym do tego setapu na 190 turbo z AWX Ja nie napisałem że to dobry pomysł, napisałem że taki wynik (180KM) jest do zrobienia na zdrowych gratach przy turbie z AWX. Zaproponowałem zaglądnięcie do mojego tematu,bo tam jest opisany ten setap i wspomniane że turbo jest na granicy wytrzymałości. Kolego ładuj od razu GTB17 i po problemie. Pozdrawiam Edytowane 13 Września 2015 przez wodz
wesz82 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Tak ale kolega pisze ze chce cos co pasuje p&p a jak wiesz w gtb trzeba odpływ przerobić nie mówiąc o podciśnieniu i spawaniu kolektora.Ale przeróbka spływu to mały problem. Też uwazam ze albo gtb albo dobrą hybryde bo w tym tez jest potencjał. Sam juz powoli zaczynam myśleć nad zmiana turbo ale raczej gtb17 koszt ok 2k odpada
sagon Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Bierz to brd od kolegi,najniższym kosztem ugrasz na niej docelową moc.Na dodatek pewnie ma koło billeta.Nie pchaj się w koszty i gtb 17,bo i tak z niej większej mocy,a niżeli z brd nie zrobisz. Jakbyś chciał dobrze zrobioną/przerobioną pompę,to uderz do forumowego szpeca od takich operacji Krzysztofa1606.Nikt Ci tak dobrze,za kupę hajsu pompy nie przerobi. A tak na poważnie wesz82,jak kupisz już dawcę,to dzwoń.Przerobisz ją sobie lepiej,niż zrobiłby Ci to ten naciągacz za 800 zeta.Jak mogę pomogę,a że mogę,to pomogę. Hamownia V-Tech i wszystko jasne skąd moc Sam jedziesz na dynomecie,który tylko przez pomyłkę nazywany jest hamwonią.Rolki vtechu generalnie zawyżają jedynie niutona,moc zawsze w granicach +-5-10 koni vs obciążenie. Edytowane 13 Września 2015 przez sagon
manus2006 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Hmm mysle właśnie nad tym BRD i wieksza popma i wtedy program dopiero czyli teraz powoli odkładać na następne mody ;d
sagon Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Moim skromnym zdaniem będzie to najlepszy kompromis pomiędzy nakładami,a docelową mocą.Jeżeli mogę coś doradzić,to nie kupuj przerobionych pomp,tylko sam sobie taką zafunduj. Jak coś,służę wszelką niezbędną pomocą,nieodpłatną .Krzysztof skasowałby Cię prawie klocka,a wsadziłby graty z najtańszej pompy,jaką udałoby się kupić na allegro,albo na złomowisku. Masz odrobinę pojęcia o mechanice,to gwarantuję ci,że sam ją sobie przerobisz za około 300 zeta z uszczelnieniami.
manus2006 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Z pompami nie mam problemu kumpel jest pompiarzem od 2 lat wiec spoko przerobimy na dniach ;d ale największy wydatek to turbo :// A możecie mi podać nr turbiny z BRD bo czytałem gdzies ze sa 2 rodzaje KKK i garett
sagon Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) W audi a4 z silnikiem brd montowano tylko jeden rodzaj turbin kkk BV43-03G 145 702 H V 350/360. Garretty wsadzali do nowszych diesli,ale te turbiny to porażka.Taka 170tka na cr ma turbinę słabszą,jak stary poczciwy arl.Wszystko tylko po to,ażeby ograniczać zapędy tunerów i zbytnio nie wymuszać większych mocy,co za tym idzie większej emisji spalin. Jest jeszcze lepsza alternatywa,jednak ta wymaga niewielkiej rzeźby przy flanszy na łączniu z kolektorem wydechowym i innej flanszy na samym wydechu.Możesz kupić młodszą siostrę turbiny od brd,czyli bv43a.Turbina z młodszych 2.0 tdi 170tek na wydajniejszym kole kompresji tzw billecie,czyli koło frezowane,wykonane z kawałka kutego aluminium. Poza tym nie różni się niczym innym od turbiny z brd,nawet geometria i wałek są identyczne. Turbiny te można niejednokrotnie kupić taniej,jak brd,a są młodsze i wydajniejsze.Cecha charakterystyczna,to tabliczka znamionowa w żółtym kolorze. Edytowane 13 Września 2015 przez sagon
manus2006 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Dzieki kolego wyjaśnione idealnie ;d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się