Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie na nowe wahacze


hidden22

Rekomendowane odpowiedzi

Wydasz 699,00 zł i nadal jest to używka w niewiadomym stanie. Ok pisze że jest super, ładna itd.

Dochodzi Ci kasa za wymianę.

Nie lepiej Ci oddać auto do zrobienia maglownicy.

Myślę że profi regeneracja wyjdzie taniej... sorry nie myślę, wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podepnę się pod temat. Ostatnio wymieniałem u mechaników dolny wahacz (yyy chyba ten co jest troche wyżej) i końcówke drążka wraz z drążkiem. Wszystko w prawym kole. Dziś zauważyłem, że jak kręce kierownicą na postoju w prawo do końca to coś stuka/zgrzyta (dźwięk jest jaki jakby suchy plastik tarł skęcając o plastik i tak się "zatrzymywał") i później jak całkiem z prawej odkręcam w lewo to znowu w pewnym momencie jest ten dzwięk. Wszystkie dźwięki słychać po tej zrobionej właśnie stronie. Wcześniej tego nie było. Sprawa nie występuje podczas ruszania więc przegub raczej odpada. Po prostu jak kręce kierownicą stojąc w miejscu to w jedną się coś jakby naprężało, a w drugą jakby się naprężało w drugą stronę.

Ma ktoś pomysł co to może być?? Coś sie musi ułożyć bo nowe? Źle coś mi zamontowali? Czy coś wyszło nowego do roboty jak to wymienili? Pomóżcie bo nie wiem czy mam do nich wracać, czy jest ok.

Edytowane przez lukas800900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. u mnie okazalo sie ze 2 wahscze byly lekko dokrecone a lacznik stabilizatora byl tak luzny ze nakretki reka dalo sie odkrecic...dokrecone wszystko i teraz bajka z zawieszka nic nie stuka puka itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrzeze podjechalem do innego mechanika bo bym wydal tysiaka na magiel i dalej by pukalo a to luzne wahacze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


witam. u mnie okazalo sie ze 2 wahscze byly lekko dokrecone a lacznik stabilizatora byl tak luzny ze nakretki reka dalo sie odkrecic...dokrecone wszystko i teraz bajka z zawieszka nic nie stuka puka itd

to teraz fruwaj i rób kilometry :)

dobrze że winowajca się odnalazł.

Soul niestety jak zamontujesz świeży zawias i pozbywasz się luzu na wahaczach to często magielek mówi dzień dobry :(

powodzenia z naprawą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do różnicy w stukaniu na zimno i na ciepło to pewnie związane z tym że w maglu pływa olej. Pomykasz po mieście, pokręcisz i robi się cieplejszy i już nie jest taki gęsty. Takie moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

magiel zmieniony na ZF z servotroniciem .... objawy pozostaly , identyczne..... :/

na drugi dzien po zmianie magla, jak postalem w korku to doszlo do takiej sytuacji ze podczas krecenia kierownica z zawieszenia slychac bylo przerazliwe trzeszczenie jakby sie cos zacieralo... potem polecialem w trase i po trasie jak reka odjal ... zaczynam podejrzewac gorne wahacze, bo te objawy pojawily sie na drugi dzien po ich wymianie.. dodam ze nowe wahacze gorne po zalozeniu i np gdy je zlapie i sprobuje lekko pokolysac na boki to musze uzyc do tego bardzooo duzo sily a jak juz je rusze to przeskakują tak jakby sworzen w nich bylo mega ciasno sprasowany :/ ... mam wrazenie ze jak te wahacze dostaja temp na sworzniach to luz tam jeszcze bardziej maleje i to stawia opor.

co do oleju, gdy objawy byly tak nasilone ze az slychac bylo trzeszczenie , wlozylem palca w zbiorniczek z plynem wspomagania i byl letni

, wsluchajcie sie jaki dzwiek wydaje ten wahacz jak sie nim rusza... i jak skokowo zmienia pozycje...

po tym filmie zalozylem stare ori lemki i one bujaja sie bez problemu ... jutro w miescie sprawdze czy przeszlo


update.

po wymianie na stare lemki cisza,

nowe wahacze 4 miesieczne ida na reklamacje, wychodzi na to ze mają za sztywno osadzone sworznie .... nie wiem tylko czy zdradzać marke wahaczy na forum ... :)

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zapomnieli dać smaru i mamy taki efekt, podaj co to za marka tych wahaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam podobny problem zreszta na pw psialem z kolega soul87. mam te same wahacze co on. na poczatku kiera chodzila ciezko itd teraz juz jest ok lekko kreci sie nia. ale czasami wystepuje chrobotanie ale to jak duzo po miescie ejzdze. ale ten problem raz na tydzien moze poajwi sie i znika. moze z czasem wyrobi sie to zoabczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno duża ilość osób jeździ bez problemu więc może to są odosobnione przypadki

Wahacze wyglądają solidnie przez 3 miesiące nie wierzyłem że to może być to.. A jednak

Ciekaw jestem jak pójdzie reklamacja.....

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak poszło z tą reklamacja. Pytam bo sam stoje przed wyborem wahaczy i rozważam RTS. Ile jest na nie gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj przypadek jest specyficzny nie wiem czy to regula , watpie

reklmacja - cisza ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj przypadek jest specyficzny nie wiem czy to regula , watpie

reklmacja - cisza ...

Trochę mnie zmartwiles. Wlasnie zamowilem RTS-a. 4 dolne na przod oby wszystko było w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie bylo podonie :) po zalozeniu zawieszki RTS skrzypialo itd po tysiacu km jest juz got zawieszka nic nie skrzypie itd :) wiec mzoe sa zbytnio mocno sprasowane i musza troche pojezdzic zeby bylo ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...