Arkom Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Witam, pisze ponieważ w swoim aucie tj. Audi A4B5 1.6 95r. mam taki problem podczas gwałtownego dodania gazu ( energiczne i głębsze naciśnięcie pedału gaz ) auto dusi się / poddusza - słychać aż w tłumiku taki metaliczny dźwięk - choć tłumik jest szczelny. Jak dodaję gazu delikatnie / powoli to auto normalnie wkręca się w obroty. Do tej pory wymieniłem / zrobiłem : wymieniona kopułka z palcem rozdzielacza, uszczelka pod kolektorem wymieniona, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, przewody i świece mają około roku czasu Wtyczki od wtrysków wydają się ok - nie wiem jak same wtryski bo ich nie sprawdzałem jeszcze. Dodam tylko, że nie ma reguły czy silnik jest zimny czy ciepły podduszanie i tak występuje. Powoli mam tego dosyć bo raz auto płynne się rozpędza itp a raz już się poddusza. Kodów błędów w silniku jako takich brak.
Arkom Opublikowano 18 Września 2015 Autor Opublikowano 18 Września 2015 Nie pisałem o sondzie bo sądziłem że nie ma ona na to wpływu, ale wymieniałem ją jakiś rok temu może 1,5 roku na Bosch-a nową bo były od niej błędy ale po zmianie jej znikły... Mam jeszcze pytanie z jakich grup zrobić logi w moim silniku, żeby sprawdzić przepływke sondę, przepustnice, dawkę wtrysku itp ??
ayew Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Odłącz na próbę przepływomierz i sprawdź jak jedzie.
baraka Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 U mnie to samo nawet z nową lambdą i przepływka z salonu.Dzwoni przy przyspieszaniu,dzwoni także rano na wolnych jak zimny.Wykluczyłem wiele rzeczy,cisnienie spręzania pokazuje wartosci fabryczne,błędów brak.Nie wspominam o kopułkach kablach i swiecach bo te ni emają nawet roku w tej chwili a po ich wymianie poprawiło sie wcale.Byc może jakiś czujnik lub problem leży w podcisnieniach lub uj wie w czym jeszcze..Po resecie ecu jest lepiej na godzine jazdy potem znów jest mniejsza moc i dzwonienie.
Arkom Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 A u mnie po zdjęciu kolektora oraz przepustnicy - zmianie uszczelki pod kolektorem i przepustnicą i jej zaadaptowaniu jest lepiej. Nie jest idealnie ale o niebo lepiej niż było - sądzę że zmiana oringów pod wtryskami też pomoże bo obecnie są z jednej strony stwardniałe i możliwe, że tam łapie lewe powietrze.
neoxpl Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Mozna to sprawdic biorac plaka i psikajac we wszystkie miejsca jesli silnik zmieni prace mamy nieszczelonsc. Edytowane 26 Września 2015 przez neoxpl
Arkom Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 Wiem o tym, robiłem tak nie raz - nawet przy swoim aucie przed zdjęciem kolektora itd - wtedy auto chodziło normalnie a jednak gdzieś musiała być nieszczelność skoro teraz jest lepiej, nie jest idealnie ale sądzę, że to przez te oringi łapie lewe powietrze ( spr to jeszcze raz plakiem ). Falują mi jeszcze obroty trochę w granicach 100 obr, a to sądzę, że będzie wina przepustnicy a dokładniej wytartych w niej ścieżek - jak rozebrałem przepustnicę to widziałem, że ma wytarte ścieżki - i tutaj nie wiem co zrobić bo kupować nową przepustnicę to trochę wydatek ... narazie będę jeździł tak jak jest tylko spr te oringi.
baraka Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Mozna to sprawdic biorac plaka i psikajac we wszystkie miejsca jesli silnik zmieni prace mamy nieszczelonsc. Dokładnie tak.Lub sciągmy wąz z przepływki ,ten który idzie do przepustnicy.Na pracującym silniku zatykamy wlot tego weża czyms szczelnym,szmatka,folia.Jesli silnik zgasnie to znaczy ze wszytko jest szczelne.
ayew Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Przepustnice można regenerować za jakieś 150-250zł. Sam to planuję w najbliższym czasie bo mam wytarte ścieżki w przedziale obrotów jałowych no i skacze.
Arkom Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 O tej regeneracji to słyszałem ale czy to skuteczne i na jak długo ?
dawid332 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Mam to samo , kolego wiesz cos wiecej co jest nie tak? Wie ktos co bylo???prosze o pomoc
abx85 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Mam to samo , kolego wiesz cos wiecej co jest nie tak? Wie ktos co bylo???prosze o pomoc Chyba nie warto regenerować, bo nowe przepustnicę można dostać już za około 330 zł n allegro. Tylko pytanie o trwałość tych najtańszych wersji. Proszę o opinie w temacie nowych przepustnic?>
lukasz2107 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Wymieniałeś czujnik temperatury?tyle sie o tym pisze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się