Booster Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Oto moje maleństwo które zakupiłem w kwietniu tego roku kompletnie seryjne. Dosc długo trwaly poszukiwania tego egzemplaza poniewarz w gre wchodzil tylko model 1.8T quattro bez modyfikacji i z niskim przebiegiem, no ale wkoncu sie udalo, nawet trafila mi sie wersja limited edition :> Do tego czasu modyfikacje ktore w nim przeprowadzilem: -Kompletny uklad wydechowy ze stali nierdzewnej firmy custom chrome racing o srednicy 2,5'-2x2' (do zamontowania zostal 3 calowy de-cat firmy THS, ale nie wiem jak zachowa sie ECU po wywaleniu kata) -Układ dolotowy powietrza firmy K&N z serii 57i (dedykowany) -Hybrydowy Bov firmy Turbosmart (tzw: kompact) -Regulator cisnienia paliwa -MBC -Remap ECU (niestety na darmo, poniewarz na dniach montowana bedzie turbina K04, wtryski od Audi TT 225, pompa paliwa walbro i duzy FMIC + sportowy kolektor wydechowy firmy XSpower) Od strony wizualnej auto sie nie zmienilo poza 18 calowymi kolami firmy Finichi na gumach toyo proxes T1-R Mysle ze do konca roku wszystko zostanie zlozone do kupy i porzadnie wystrojone i spotkamy sie na jakims spocie w 3miescie postaram sie na bierzaco edytowac temat wraz z kolejnymi postepami Kilka fotek:
ilo Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autko super. Kolor jeden z najładniejszych który mi się podoba. Tylko jakoś kierownica nie podoba mi się z tej strony :>
Nowak_zg Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 ladna... powiedz w ile KM celujesz ?
Booster Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 ladna... powiedz w ile KM celujesz ? Na pierwszym stage wyszlo 208 kucy, na tym setupie mysle ze powinienem uzyskac 250-260KM i cos okolo 350Nm prawdopodobnie seryjne sprzeglo nie wytrzyma tak wysokiego momentu obrotowego i bedzie kolejny wydatek
poziek Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 3 calowy de-cat firmy THS, ale nie wiem jak zachowa sie ECU po wywaleniu kata) Jeżeli tuner nie zdezaktywuje ci wskazań 2 dondy lambda to będzie wyskakiwał chceck engine. Druga rzecz to optymalny test pipe to 2,5" średnicy wewnętrznej a nie 3" -Regulator cisnienia paliwa nie wiem coś tam wymienił ale regulator ciśnienia paliwa (które to ciśnienie de facto jest stałe na listwie i wynosi 3,76 bara na postoju i 4-4,1 bara przy wciśnietym gazie) mieści sie w filtrze paliwa...więc wyjasnij co zrobiłeś bo brzmi niewiarygodnie pompa paliwa walbro Walbro nie produkuje żadnej pompy, która pasowałaby do twojego samochodu. Ty potrzebujesz pompe bez powrotu paliwa do baku czyli jedno-kierunkową a takie robi jedynie Bosch (jak chcesz wiedzieć jaką i gdzie kupić to daj znać, podeslę ci linka) sportowy kolektor wydechowy firmy XSpower i to jest niestety najgorsze z twoich planów...sugeruję abyś zakupił kolektor ATP, co prawda żeliwny ale nei będziesz miał problemów z odkształcająca się flanszą czy pekaniem kolektora (bo to zwykła chińszczyzna jest) bedzie turbina K04 Mam nadzieję, że wiesz o jaką K04 chodzi...K04-15...jak możesz to napisz gdzie kupowałeś bo ostatnio w całych stanach jest out of stock :gwizdanie: Powodzenia z modami...napisz jeszcze kto ci te listę modyfikacji przygotował i gdzie chcesz to robić bo najwyraźniej nie mają zielonego pojęcia z jakim samochodem maja do czynienia
Tobi_one Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 ile dales za te felgi 18" firmy Finichi ?? i gdzie je mozna dostac ?
Booster Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 Z tego co sie dowiadywalem seryjny regulator cisnienia paliwa nie wyda wiecej niz 4 bary,z tego wzgledu zostal zakupiony nowy, byc moze mam zle informacje. Pompe wallbro dostalem w prezencie, niby jest uniwersalna 255l/h, nie wiem nawet jej dokladnie nie obejrzalem, skoro nie pasuje to pojdzie na sprzedaz, o silniku w tym aucie musze sie jeszcze duzo dowiedziec, moim poprzednim autem byl nissan pular gti-r rowniez z silnikiem turbodoladowanym z tym ze w pulsaze bylo o niebo mniej elektroniki. Co do kolektora to udalo mi sie go kupic za dobra cene z USA w momencie gdy dolar spadal na leb, jezeli peknie to przychyle sie do twojej sugestii i zakupie ATP. a turbina to uzywka K04 5304-970-0015 zamowiona na ebay.de ps: Tobi_one felgi zakupilem w GB za cene 600 funtów.
poziek Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 regulator cisnienia paliwa nie wyda wiecej niz 4 bary,z tego wzgledu zostal zakupiony nowy, byc moze mam zle informacje. masz złe informacje bo ciśnienie u ciebie jest stałe, nie masz możliwości zamontowania innego regulatora, no chyba, że zrobisz downgrade do listwy wtryskowej z powrotem paliwa do baku...swoją drogą regulator z większym ciśnieniem jest ci zupełnie niepotrzebny bo 4 bary dają radę :gwizdanie: niby jest uniwersalna 255l/h jest uniwersalna...problem polega na tym, że twoje auto nie ma uniwerslanego systamu paliwowego tylko specyficzny o silniku w tym aucie musze sie jeszcze duzo dowiedziec oj tak ale w dalszym ciągu nie napisałeś kto się tym autem zajmie ?? a turbina to uzywka K04 5304-970-0015 zamowiona na ebay.de masakra...nie mam pytań...nie montuj jej...
Booster Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 Strojeniem wszystkiego zajmie sie firma sanspeed a w poskladaniu do kupy reszty One stop performance. Ps: dzieki za cenne wskazowki jeszcze sie odezwe w sprawie pompy paliwa
Gość Trzeniu Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Kolego pytaj Poźka co i jak jeśli nie chcesz wydać kasy w próżnie
slaweq Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Pomyśl też o tej turbinie..., jak Poziek gada zeby jej nie montować to go posłuchaj
poziek Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Strojeniem wszystkiego zajmie sie firma sanspeed a nie lepiej skorzystać ze sprawdzonych softów REVO, GIAC ??
Zaleczeq Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Fajny furak te felgi sa wpyte a co do modow to zrob tak jak chłopaki pisza posłuchaj sie Poźka a nie bedziesz pozniej żałował
andr3i Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autko super. Kolor jeden z najładniejszych który mi się podoba. Tylko jakoś kierownica nie podoba mi się z tej strony :> wazne ze koledzie sie podoba co kupil ta fajne fele, szkoda ze nie s-line
QRi Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 a ja teraz przeczytalem i sie wtrace Mam AVJ i mam Walbro no ale mam tez wyrezany powrot paliwa, takze zaprawde powiadam wam... sluchajcie sie pozka, bo chlop choc prosty i malomowny to sie zna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się