Jarek882 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Witam! Dzisiaj zwróciłem uwagę bo chyba wcześniej tego nie było że przy przyspieszaniu jakby uchodziło powietrze z prawej strony auta przejrzałem wąż co wchodzi od filtra powietrza i łączy sie z turbo, dalej przejrzałem wąż za intercoolerem i nic tam nie widze żadnego pęknięcia itd auto ma moc nie dymi. Byłem u mechnika i na postoju tego świstu powietrza niema, przy przyspieszaniu zaczyna się on od 2tyś obrotów aż do 4tyś dalej nie próbowałem. Co to może być ?
piotrsob1 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Najprawdopodobniej nieszczelny dolot pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym
Jarek882 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Piotrek dużo mi to mówi Auto odstawiłem do mechanika jutro będę wiedzial ale obstawiam ten wąż co idzie od turbo i wchodzi do łączenia pod pasem przednim i idzie do IC. Dziurawy wąż. Dziura na palca tylko dziwne ze mial moc. Szukam węża w numerze 8e0145834ar zamawial ktoś zamienniki z allegro? Wysłane z mojej Sony Xperia z2 za pomocą Tapatalk.
daros Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Miesiąc temu zamawiałem podobny wąż z allegro od użytkownika VE-GA_pl http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-rura-waz-intercoolera-8e0145834ar-i5120783479.html Stan niemal, że identyczny co oryginał. Narazie siedzi ciasno i nic się nie dzieje, ale to zaledwie miesiąc użytkowania.
Jarek882 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Opublikowano 28 Września 2015 Ja zamówiłem bodajże za 150zl i tez wygląda jak ori ma wzmocnienie jakimiś włóknami w środku. Mechanik nie miał żadnych problemów z założeniem. Okaże się w praniu czy go nie rozwali bo mam auto zawirusowane. Wysłane z mojej Sony Xperia z2 za pomocą Tapatalk.
Maciek02 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Witam, mam podobny problem. Przy dodawaniu gazu w zakresie 1500 - 2400 obr słychać u mnie jak syczy cos pod machą. Moc jest ale nie jest to co powinno być. Auto jest juz jakiś czas po wirusie i nic się nie dzieje ale tuner powiedział mi, że był problem z doładowaniem. dodam jeszcze, że nie zawsze ale czasami zakopci przy odpalaniu. Ja obstawiam, że jest gdzieś dziura w układzie dolotowym ale chciałbym jakiś porad doświadczonych osób i ogólnie od czego najlepeij zacząć?
Jarek882 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 U mnie było słychać jakby wiatr mi spod maski wiał. Okazał się dziurawy wąż w kształcie litery S który wychodzi z Turbo i wchodzi do rury pod pasem przednim a nastepnie idzie do Intercoolera. Na postoju tego nie zaobserwujesz gdzie jest dziura bo auto musi być pod obciązeniem. Najlepiej zacznij sobie od tego dolnego węża a jeśli to nie on to po kolei przejrzec inne wężę dolotu i na pewno znajdziesz. Ewentualnie pozaślepiać końcówki węzy jak są jeszcze na aucie i nabic sprężarką cisnienie 1.5 bara i przysłuchiwać skąd ucieka i takim sposobem na 100% znajdziesz dziurę w dolocie.
borryz Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Panowie jak Wam te zamienniki śmigają? Dzwoniłem dzisiaj do ASO, nowy 8E0145834AR bagatela 1100 zł Ten od intercoolera wymieniałem już jakieś dwa lata temu i kosztował nieco ponad dwie stówy, to jeszcze do przeżycia, ale ten od turbo to gruba przesada. Edytowane 25 Lutego 2016 przez borryz
nik23 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/283031-waz-s-do-turbiny-19tdi20tdi-silikonowy-zamiennik/ masz wątek podwieszony Edytowane 25 Lutego 2016 przez nik23
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się